Majer711

Slør og sjal?

7 posts in this topic

Jeg skal have en creme farvet kjole med et stort chiffin sjal over skuldrene. Vil det så ikke blive for meget med et slør også? Det skal lige siges at jeg er korthåret og syntes umiddelbart det så lidt fjollet ud da jeg i brudebutikken prøvede et slør. Men nu er jeg blevet meget i tvivl for der er lidt "prinsesse" over det at have slør. Men som sagt skal jeg have et chiffon sjal over skuldrene/armené som vedhæftede billede (det er bare et demo billede - det er ikke den kjole).

Hvad synes I? Skal I alle sammen have slør?

post-82706-0-15588500-1457307518_thumb.p

0

Annonce ♥

Jeg vil nok personligt ikke vælge slør - men der er jo ikke noget rigtigt og forkert... I hvert fald hvis du skal have sjalet på i kirken. Alternativt kan du jo starte med slør og så tage det af og bruge sjalet efter kirke.

0

Jeg tænker også, at jeg ville ville sløret i kirken og så sjalet bagefter. Så får du det hele med :)

0

I dag kom mit tyl. :loveshower:

Jeg havde købt tre meter fordi det skulle bruges som sjal men synes egentlig det er lige kort nok fordi det skal ligge dobbelt. Men så prøvede jeg at holde det op på hovedet som et slør og bare lade det hænge ned ad ryggen i dobbelt lag uden at sy kant eller noget. det ser super sødt ud. Jeg så et andet sted herinde at man så kan sy det fast i en kam - er der nogen der ved hvor man kan købe sådan en kam for rimelige penge - den skal jo helst være elfenben eller klar. Der var nogen der skrev Panduro men de har det ikke. :-(

0

Annonce ♥

Med det du beskriver, ville jeg nok vælge et birdcage slør, der findes mange fine og enkle modeller. Men i realiteten behøver man ikke et slør hvis ikke man ønsker det, et fint lille hårspænde er også ok. Hvad fortæller din mavefornemmelse dig?, gå efter det du har det bedst med

1