tinepb

Bryllupskage

9 indlæg i dette emne

Vi skal giftes til august - og prøver at planlægge et bryllup på et meget stramt budget.

- er der nogen der kender en, eller selv er god til, at bage bryllupskager til en super god pris ? :-)

Vi bliver ca. 65 pers. - og tænker en helt enkelt kage med hvid fondant eller smørcreme i etager a la billedet :)  

bryllupskage.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

23 minutes ago, tinepb said:

Hov undskyld - vi bor i Århus og skal også giftes her ☺️

:)Bare i orden, så ville det være nemmere for folk at give bud der kan lede dig/jer på rette vej, dog kender jeg desværre ingen i århus  Dog tænker jeg, at der er så mange gode hobby bagere på fx FB som du evt kunne søge på, de plejer at være til overkommelige priser ( dette er kun et bud) 

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var en hård omgang og fordi jeg bare sprang ud i det (dvs ikke noget med at prøve det af inden den store dag), endte det med at jeg stod og bandede og svovlede af fondant'en da Jeg stod og kæmpede med at rulle den ud kl 21.00 dagen før brylluppet...

men flot blev den nu - og al fyldet blev hvor det skulle da vi skulle skære for - hurra :-)

btw klarede det hele med kun 2000kr over budget (17.000kr for et stks bryllup for 70 Pers) :-) ;-)

IMG_0348.JPG

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

7 hours ago, tinepb said:

Det var en hård omgang og fordi jeg bare sprang ud i det (dvs ikke noget med at prøve det af inden den store dag), endte det med at jeg stod og bandede og svovlede af fondant'en da Jeg stod og kæmpede med at rulle den ud kl 21.00 dagen før brylluppet...

men flot blev den nu - og al fyldet blev hvor det skulle da vi skulle skære for - hurra :-)

btw klarede det hele med kun 2000kr over budget (17.000kr for et stks bryllup for 70 Pers) :-) ;-)

IMG_0348.JPG

Wauw, helt vildt flot, at I næsten har holdt budgettet, når det ikke var større. Det må have krævet kæmpe disciplin. :respekt:

Super flot kage. Rakte den til alle 70 gæster? Ja, overtræk (uanset om det er marcipan eller fondant) er bare noget øv at arbejde med, men for søren da, hvor blev den flot! Godt gået!

Mvh, Stine. 

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer