Pjevs

tab 20 kg inden 1 januar 2017

4 posts in this topic

Jeg vil gerne tabe mig 20 kg inden 1 Januar, hvor jeg skal ud og prøve brudekjoler :).

jeg vil høre om i har nogen gode forslag til mad og Motion, motion skal være noget hvor min min datter på 8½ år kan være med

0

Annonce ♥

Vægttab er en meget personlig ting :) jeg har prøvet alle kure mellem himmel og jord, men kan virkelig kun anbefale en protein høj diæt med lav kalorie indtag :) 

skal træning være hjemme eller hold? for med 20kg tror jeg du vil blive ked af ikke at stramme op samtidig :)

Edited by Pixie_Dust
0

det skal helst være hjemme i væredagene da min datter først er hjemme kl 17.00, fra fritidshjem.

vi har en stor mark lige uden foran  vores hus, som vi kan bruge lige så meget som vi vil, og mine børn har også en trampolin.

i weekenderne er det lige meget om det er væk fra vores hjem

0

3 hours ago, Pixie_Dust said:

Vægttab er en meget personlig ting :) jeg har prøvet alle kure mellem himmel og jord, men kan virkelig kun anbefale en protein høj diæt med lav kalorie indtag :) 

skal træning være hjemme eller hold? for med 20kg tror jeg du vil blive ked af ikke at stramme op samtidig :)

This :)

Skru op for protein gennem fx magert kød, æg og bønner og ned for de 'tomme' kalorier som hvidt brød, pasta, ris, sukker osv. Overvej evt. at få en diætist til at hjælpe dig i gang, så du er sikker på at få de rigtige vitaminer og mineraler undervejs. Har I cykler? For mig er det en rigtig god måde at få ekstra motion ind i hverdagen :)

0

Annonce ♥