Bettemis

Negle

10 posts in this topic

Hej piger!

Hvordan havde I jeres negle på jeres store dag? Jeg overvejer selv fransk manicure eller mørkeblå "ombre" :-)

0

Annonce ♥

Jeg kan nok også højst svinge mig om på en fransk manicure. Jeg hader at have lange negle, og går ikke op i det. Men kunne godt tænke mig lidt hvidere negle til den dag :)
Jeg har en veninde der er negletekniker, så kunne måske få hende til at sætte noget hjerte på en af neglene, eller gøre noget lidt anderledes alligevel. 
Lidt ligesom det her:

Brudenegle-10.jpg?resize=403,484

0

De er godt nok også flotte! 

Jeg ved overhovedet ikke noget om negle, så jeg er lidt på bar bund :)

Jeg overvejer at få lavet et "generalprøve" - bare for at se om det overhovedet kan fungere :P 

0

Jeg hælder til nogle meget neutrale negle, især fordi min kjole bliver så detaljeret. Jeg har bare ikke besluttet om de "bare" skal være spejlblank blush/nude eller om der skal lidt sten på som på billederne (det har jeg haft en del gange før). Personligt er jeg ikke så vild med de franske tipper, ihvertfald ikke hvis neglen er meget firkantet, det kan godt se lidt halvfemser agtigt ud. Men det er jo en smags sag :)

Negle.jpg

Negle 2.jpg

nude negle.jpg

0

Annonce ♥

Jeg er heller ikke til de helt skarpe afgrænsninger - er til gengæld ret vild med dit nummer 2 billede :) 

0

Jeg er også ovre i enten fransk manicure eller blush. Meget rent udtryk, er ikke til det vilde bling - på det område :wink:

0

Jeg er faldet over dem her på pinterest, og jeg tror måske, de er et godt bud :) 

IMG_0251.JPG

0

Annonce ♥

On 31/1/2017 at 7:37 AM, Bettemis said:

Jeg er faldet over dem her på pinterest, og jeg tror måske, de er et godt bud :) 

IMG_0251.JPG

Årh ja, de er fine!

0

Jeg er er vist også ovre i noget fransk manicure, men har ikke helt bestemt mig endnu.

0