Louihvillum

Helt normalt...

8 posts in this topic

Hej Piger, 

Jeg står og skal giftes sommer 2017 og har lige købt min kjole.. Den er helt enkelt i satin, men nu jeg kommet i tvivl om den er for "kedelig'"

Er det helt normalt at men er i tvivl om kjole valget er rigtig ? Jeg har fra i dag 5 dages retur ret og er virkeligt usikker på om det den rigtige kjole...

Hvordan havde I det efter købet af jeres kjole? 

Bh Louise   

0

Annonce ♥

Da jeg stod i butikken var den rigtig dejlig at have på og jeg følte mig som en brud. Men nu er jeg kommet frem til at det ikke er "sådan en brud jeg vil være" Kjolen er meget klassisk i satin som jeg er helt vild med, men jeg er mere den "casuel" type. Jeg er kommet frem til at jeg har fortrudt mit køb og er sikker på det er den rigtige beslutning for mig at bytte den.

Jeg håber på at finde den rigtige derude :-)

0

Annonce ♥

On Thursday, December 08, 2016 at 9:23 PM, Louihvillum said:

Den er afleveret retur og jeg starte nu fra scrats... Tak :-)

Hej Louihvillum, hvordan er det gået siden du afleverede din kjole? Har du fundet en ny? :)

Mvh, Stine. 

0

On 11/2/2017 at 6:08 AM, enkenoguniformen said:

Hej Louihvillum, hvordan er det gået siden du afleverede din kjole? Har du fundet en ny? :)

Mvh, Stine. 

Tak for tanken Stine. Jeg valgte jo at bytte den og kan heldigvis mærke at det var den helt rigtige beslutning :) Vi rejser til Tjekkiet i maj og der har jeg planer om at få den syet den. og hvis ikke det lykkes så har jeg 5 uger til at finde en kjole... 

0

2 hours ago, Louihvillum said:

Tak for tanken Stine. Jeg valgte jo at bytte den og kan heldigvis mærke at det var den helt rigtige beslutning :) Vi rejser til Tjekkiet i maj og der har jeg planer om at få den syet den. og hvis ikke det lykkes så har jeg 5 uger til at finde en kjole... 

Hvor spændende! Det skal nok lykkes :thumbsupsmileyanim: Glæder mig til at se hvad du finder...

0

Annonce ♥