Musicka

Glamour odense. Indtryk!?

3 posts in this topic

Hej,

Jeg har forelsket mig i en brudekjole fra Glamour i Odense, og oplevelsen derinde var virkelig god! Vi blev budt på kaffe, og den nye (ved ikke hvor ny) ejer var meget professionel. Hvis jeg beslutter mig for kjolen, skal den bestilles hjem i min størrelse - og hvis jeg beslutter mig for det, kan jeg ikke fortryde det igen.

Alligevel er der noget i mig der siger, at jeg lige skal undersøge butikken nærmere... De anmelder jeg kan læse er blandede, nogle fik mindre god service, andre måtte ikke tage billeder (hvilket i min optik måske er fair nok), men det jeg mest har bemærket er, én der skriver at tilretningen derinde haltede.. Hvad er jeres erfaringer med Glamour i Odense? Er dette et problem generelt?

0

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvor gamle de anmeldelser du har læst har været. Men jeg ved at de har lige fået nye ejer her omkring november/december 2016. Jeg har selv overvejet at prøve min brudekjole der inde netop fordi de også har tilretning der og jeg ikke skal ud over lede efter en skrædder et andet sted i byen. 

0

Jeg prøvede kjoler ved Glamour inden mit første bryllup, tilbage i 2005, men det er jo mange år siden. indtrykket dengang var, at de havde et virkelig fint udvalg, men jeg måtte ikke tage billeder, og følte mig meget presset til at købe, selvom jeg havde sagt, at jeg havde flere kjoleprøve-aftaler et andet sted samme dag. Endte med at købe ved Panayotis. Som sagt kan meget have ændret sig siden dengang...

0