kirstenesj

Bryllupsmesse

8 indlæg i dette emne

Hej!

jeg har altid set frem til at skulle giftes, ikke mindst forberedelserne dertil. Har flere gange sukket efter de Bryllupsmesse der har været, men jeg har selvfølgelig ikke deltaget idet det først er nu jeg skal gifter (oktober 17). 

Havde håbet at kunne deltage på en messe inden, men de ser ud til alle at ligge i januar. D. 14-15 er jeg til eksamen og d. 22-29 er jeg på skiferie, det er åbenbart i disse tidsrum alle messerne ligger!

Er der nogen af jer der ved om der også er bryllupsmesser hen i foråret eller et andet tidspunkt inden oktober?

Kh

Kirsten

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der holdes årligt flere lokale bryllupsmesser. Her taler vi mindre messer men de er til gengæld - og  det er så min personlige opfattelse - knap så hektiske og "salgsfikseret" som de store landsdækkende messer. Vi plejer selv at deltage på Sonnerupgårds Inspirations- og påskemarked som typisk ligger medio april. Betegnelsen er lidt misvisende for reelt set er der ikke meget påske over det og det er mere end festmesse.  

0

Del dette indlæg

Værdien af det tip er så også til at tage og føle på for Sonnerupgaard har i år valgt at aflyse omtalte marked/inspirationsdag. Om det så er permanent eller det blot er i år de har valgt at aflyse skal jeg ikke kunne sige men jeg ved der er sket et generationsskifte deroppe og det kan meget vel være derfor + et spørgsmål om ressourcer. Det samme oplevede vi for flere år siden oppe på Marienlyst i Helsingør. Vi var deroppe som udstillere i 3-4 år men så faldt det til jorden. Personligt syntes jeg det er synd for jeg bryder mig ikke om de helt store bryllupsmesser som jeg oplever som både meget hektiske/forvirrende men også som pengemaskiner :) 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg giver Diskobil ret i, at de store bryllupsmesser - hvor jeg også har været - er så hektiske og komplet forvirrende, og hvor "tilbud" skal tages med et gran salt. Kunderne skal både betale for entre samt for firmaernes udgifter til stand, så i hverdagen kan man i ro og mag let fint finde gode tilbud hos dem, der ikke gider de "store fester". Men derfor kan det jo være sjovt nok at ose lidt rundt og blive inspireret.

ege art

0

Del dette indlæg

For min/vores del ligger der også i det at mange messedeltagere forventer at få såkaldte messetilbud. Vi kører med en fast grundpris. En ting er at vores faste stamkunder næppe ville klandre os for hvis vi gik ud og gav "vilkårlige brudepar" messerabat men jeg ville personligt have det dårligt med det. De - små - messer - vi har deltaget i har vi udover reklame primært brugt til at kunder og potentielle kunder kan få et indblik og indtryk af de ting og opstillinger vi laver. Så ja det ville være godt hvis der kom gang i messerne på  Sonnerupgaard, Marienlyst m.v. igen.

0

Del dette indlæg

On 24/4/2017 at 9:32 AM, diskobil said:

Værdien af det tip er så også til at tage og føle på for Sonnerupgaard har i år valgt at aflyse omtalte marked/inspirationsdag. Om det så er permanent eller det blot er i år de har valgt at aflyse skal jeg ikke kunne sige men jeg ved der er sket et generationsskifte deroppe og det kan meget vel være derfor + et spørgsmål om ressourcer. Det samme oplevede vi for flere år siden oppe på Marienlyst i Helsingør. Vi var deroppe som udstillere i 3-4 år men så faldt det til jorden. Personligt syntes jeg det er synd for jeg bryder mig ikke om de helt store bryllupsmesser som jeg oplever som både meget hektiske/forvirrende men også som pengemaskiner :) 

:) Der kan man bare se. Kan godt forestille mig at der er stor forskel de mindre arrangementer og en egentlig messe. Fik googlet nogle billeder frem fra de tidligere år på Sonnerupgaard, og det så hyggeligt ud. Jeg kunne dengang heller ikke finde en dato, men det giver jo så fint mening nu.

Tak!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer