Schweizerost

Brudebuket til champagnefarvet kjole

8 posts in this topic

Kære alle.

Jeg er helt ny herinde, men håber i vil hjælpe alligevel. 

Vi skal på roadtrip i USA, hvor vi har planlagt at skulle giftes i Las Vegas. Ingen, som i absolut INGEN, ved noget som helst om vores planer, hvorfor jeg ikke har nogen at spørge til råds. 

Jeg har købt brudekjole, Ivory hedder farven, men vil sige det er en af de mørkere af slagsen, nærmest champagnefarvet, alt efter lyset. Hvilken farve blomster vil i mene passer til?

Vi kommer først til Las Vegas dagen før brylluppet, så jeg er nødt til at bestille buketten hjemmefra.

Har prøvet at tage billede af den, men farven bliver helt forkert.

0

Annonce ♥

5 hours ago, Schweizerost said:

Kære alle.

Jeg er helt ny herinde, men håber i vil hjælpe alligevel. 

Vi skal på roadtrip i USA, hvor vi har planlagt at skulle giftes i Las Vegas. Ingen, som i absolut INGEN, ved noget som helst om vores planer, hvorfor jeg ikke har nogen at spørge til råds. 

Jeg har købt brudekjole, Ivory hedder farven, men vil sige det er en af de mørkere af slagsen, nærmest champagnefarvet, alt efter lyset. Hvilken farve blomster vil i mene passer til?

Vi kommer først til Las Vegas dagen før brylluppet, så jeg er nødt til at bestille buketten hjemmefra.

Har prøvet at tage billede af den, men farven bliver helt forkert.

Jeg bliver nødt til at spørge: Hvilke blomster kan du godt lide, og hvad kunne du tænke dig?

Og hvad tænker du om bukettens form?

Som jeg ser det, kan mange farver gå til Mørk ivory/champagnefarvede kjoler, men det handler mest om, hvad du egentlig er til!

Mvh, Stine.

0

Jamen, godt spørgsmål. Er nok egentlig mest til store røde roser, helt enkelt, ikke for stor buket. 

0

Annonce ♥

50 minutes ago, Schweizerost said:

Har kigget meget på denne http://m.vipfloraldesigns.com/catalog/item/3068888/6430334.htm

Det er bare så svært når man ikke kan nå at se det i virkeligheden, eller snakke face to face med butikken. 

Den er meget smuk og klassisk, og kan da sagtens gå til en champagnefarvet kjole! <3

0

Enig med ovenstående røde roser går du ikke glat i byen med :) men du kan vælge næsten hvad som helst tænker jeg, det eneste jeg ville undgå er nogen der giver for lidt kontrast, men der er jo massevis af blomster i farver, der ville gå til din farve kjole.

0

On Thursday, March 02, 2017 at 10:27 AM, Schweizerost said:

Jamen når i siger det, så er det da den jeg skal have :thumbsupsmileyanim:

Ja da! Go for it! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥