enkenoguniformen

Vægttab 2017

52 indlæg i dette emne

On 5/8/2018 at 7:05 AM, enkenoguniformen said:

Jeg vil da lige følge op her i vægttabstråden også... Lige efter nytår lå kampvægten på 101,4, så tabte jeg mig lidt ved at spise mere fornuftigt, men siden 2.juni (hvor vægten lå på 93), har jeg fulgt 4/3-kuren og letfastet hver 2.dag.

 

Målet var at komme ned på 85 kilo til brylluppet, her til morgen siger den 84,4 (jeg var til fest i går). Jeg fortsætter emd letfasten indtil brylluppet, og så må vi se derefter. 

 

Pøj pøj til jer andre! <3

 

Hvor kan man finde mere på 4/3-kuren, synes kun der dukker bøger op når man søger på det... De dage du letfaster, hvordan foregår de, drikker du kun vand eller hvad gør du? :) Har taget 10kg på siden nytår og så nu er der bare mere der skal tabes :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Kastberg said:

 

Hvor kan man finde mere på 4/3-kuren, synes kun der dukker bøger op når man søger på det... De dage du letfaster, hvordan foregår de, drikker du kun vand eller hvad gør du? :) Har taget 10kg på siden nytår og så nu er der bare mere der skal tabes :(

 

Øv. Du kan finde bøger på biblioteket. På letfastedagene fungerer det bedst for mig kun at spise aftensmad (Max. 500 kcal). Resten af dagen drikker jeg vand, danskvand og vand med citron. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer