madloteilime

Print af invitationer - hvor?

5 indlæg i dette emne

Hej alle,
Jeg har siddet og nørklet med invitationerne - har leget med vandmaling og efterfølgende en masse i photoshop - men kender desværre ikke det perfekte sted at få dem printet i god kvalitet og til en rimelig pris. Vi skal bruge omkring 50 stk. Har I nogle erfaringer? Har søgt en del på nettet, men det er jo svært at vide hvad der egentlig er godt osv. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kontaktede bare et lokale trykkeri - de samme der printer f.eks. brochurer for firmaer, laver logopapir osv. Jeg spurgte hvad det ville koste, og kunne også se vareprøver på deres papir (der findes mange farver "hvidt" papir, i forskellige tykkelser/vægt og med forskellige strukturer). 

For ca. 40 kirkehæfter der også blev hæftet sammen, gave jeg 230kr f.eks. Det var også hurtigt klaret. 

Så prøve at gemme filen som pdf og sende til et trykkeri og spørge ind til prisen. 

0

Del dette indlæg

6 minutes ago, Dkchelle said:

Jeg kontaktede bare et lokale trykkeri - de samme der printer f.eks. brochurer for firmaer, laver logopapir osv. Jeg spurgte hvad det ville koste, og kunne også se vareprøver på deres papir (der findes mange farver "hvidt" papir, i forskellige tykkelser/vægt og med forskellige strukturer). 

For ca. 40 kirkehæfter der også blev hæftet sammen, gave jeg 230kr f.eks. Det var også hurtigt klaret. 

Så prøve at gemme filen som pdf og sende til et trykkeri og spørge ind til prisen. 

Tak for tippet - det vil jeg gøre :-)

0

Del dette indlæg

Vi brugte lasertryk.dk, der kan man vælge kvalitet af papir, antal osv. Prisen afhænger selvfølgelig af kvaliteten. Man kan selvfølgelig også tage et lokal printerbutik, her vil du med det samme kunne tale med personalet, mærke kvaliteten osv. Det andet er over nettet ikke særlig personligt, men meget nemt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer