Guest loppe

Loppe blev Fru. Nielsen

4 indlæg i dette emne

Hej Alle

Nu vil jeg da lige fortælle om vores dejlige bryllup i lørdags. ()()

Det startede allerede i fredags da der kom 27 af vores venner og familie for at sætte æresport op. Den er bare så flot og der er helt ærgerligt at den bliver pillet ned i morgen.

Næste morgen var jeg over ved en af mine veninder for at spise morgenmad, sammen med mine 2 niecer og min ældste søn. Vi havde masser af tid indtil frisøren kom for at sætte vores hår og lægge makeup og da hun var færdig havde vi 1½ time før vi skulle have tøj på, så der var ingen stress. Endelig kom min svigerfar, som skulle føre mig op (min egen far er død i 1986) og min yngste søn og lige bagefter kom den bil vi have lejet, så kunne vi da komme afsted.

Alt gik fint og jeg blev faktisk slet ikke nervøs.

Vi kørte ud og fik taget billeder ved en gammel mølle og jeg synes bare at de er kanonflotte.

Der er så meget at fortælle og jeg ved næsten ikke hvor man skal starte, men alt gik sååååååååååå godt og alle var glade, maden var bare god, mine 2 drenge og mine 2 niecer var selvfølgelig de sødeste børn jeg nogen sinde havde set.

Vi havde lejet en jukebox og det kan jeg kun anbefale. Min søn på 7 år bestilte brudevalsen flere gange og bød mig op. Jeg vil lige tilføje at jeg er overrasket over hvor godt han dansede, det havde jeg aldrig set før og han bød flere af vores gæster op til dans, han er en rigtig charmetrold.

Det var en dejlig dag og vi kom hjem kl. 5 næste morgen, godt trætte.

kærligst Fru. Nielsen ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke tillykke tillykke !!!!

Det lyder som en eventyrlig dag !!! Åhhh - bare man dog kunne prøve det igen !!!

Og nej - p.nille er ikke den eneste, der gerne vil se billeder !! Som jeg har skrevet før, så ÆÆÆÆÆLSKER jeg at se billeder !!!! Glæder rmig !!

Knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer