Besanich

Vores lomme invitationer

9 posts in this topic

Så fik jeg også lavet invitationer og hvor er jeg glad og stolt over resultatet. De er blevet præcis som jeg gerne ville have men puha det er godt nok tidskrævende arbejde så det har taget noget tid da jeg skulle lave 30 stk.

IMG_2273.JPG

IMG_2274.JPG

0

Annonce ♥

Sikke en flot invitation :) Kan da godt forstå du er glad og stolt - for de er da bare så flotte! :a1221:

Hvad er målene på jeres 'indstiks' ? :) 

0

Mange tak :) Målene på indstikskort er 10,5 x 9, 11 og 13. Målene på selve invitationen er 11,4 x 13,8 :)

0

Wauw - de er godt nok flotte. Sikke et stort arbejde.

1

Annonce ♥

Wow hvor er de lækre! Hvor har du købt karton? Og hvilke mål har du brugt?

Har du evt et link til en how to, som du har fulgt?

0

Mange tak :) Det mørkeblå karton med sølvnisterne har jeg købt i en hobbyforretning her i Esbjerg som desværre lukkede lige efter nytår :( Det er også der jeg har købt det sølvfarvede som bliver brugt som bælte på invitationen, det er faktisk en form for folie, men jeg har bare undladt at fjerne papiret bag på og brugt det som helt almindelig karton :) Man skal så bare være opmærksom på IKKE at bruge en papirskærer da limen imellem lagene ødelægger skæret, så det kostede en ny skærer, men den var heldigvis ik så dyr :). Det lyserøde karton er helt almindelig glat karton købt i Bog og Ide, det er 210 grams men minprinter kunne godt håndtere det så længe jeg lagde kartonen i skuffen enkeltvis :cheerleader3: Målene står længere oppe i tråden :) Jeg har taget billeder undervejs i processen men ved ikke om jeg kan lægge dem alle ind her? Alternativt kan jeg sende dem på messenger, hvis det er :)

0

De er rigtig flotte kan godt forstå du er glad for resultatet :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

De er rigtig flotte :):thumbsupsmileyanim:

0