RFF

Bryllupslokaler på Sjælland med nem adgang til offentlig transport

13 indlæg i dette emne

Hej alle

 

Vi skal giftes i 2019 og leder efter et lokale til ca. 90 personer. Vi vil gerne selv medbringe en kok og vin og pynte op.

 

Lokalet skal helst ligge på Sjælland, have en dejlig have/beliggenhed så der er mulighed for et udendørs bryllup og et telt til rygerne og det må ikke koste +15.000 kr at leje. Sådan en romantisk stil er at foretrække :-)

 

Det er vigtigt, at det er nemt at komme til og fra med offentlig transport og at der er overnatningsmuligheder i nærheden - det kan godt bare være et rart hotel i gå-afstand. 

 

Har I nogle gode forslag?

 

De bedste hilsner

Rie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, Sjælland er et vidt begreb. Det er ikke så vigtigt hvor på Sjælland, bare det er nemt at komme til. Vi bor i Gentofte, familien bor hhv. på Fyn og i Ringsted... Vennerne bor mest i København. Slagelse, København, Roskilde, Hillerød og Køge er fint. Alle byer er fine, bare man kan komme derfra om natten med offentlig transport, hvis man ikke vil/kan overnatte :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu siger du "bare" men mange af de steder der kunne være relevante er jo netop kendetegnet ved at offentlig transport ikke ligger lige for :) Havde du ikke sagt 90 personer havde jeg sagt Havarthigården men det bliver lige knebent nok. Ishøj Forsamlingshus kunne være et bud men ellers ligger der links til flere feststeder på vores hjemmeside. http://diskobil.dk/profil/referencer.htm

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er der måske nok noget om. Tvivler på at jeg har nogle liggende da det er flere år siden jeg selv har været derude. Kunne nok finde et fra en af de andre der var derude sidste år men tag ud og kig på stedet. Det tror jeg I får mere ud af :)  

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

On 2.1.2018 at 6:01 PM, RFF said:

Kære Pernille92, vi er endt med Slotssøpalæet i Hillerød. Det var dyrere, end hvad vi egentligt havde lyst til, men til gengæld tilbød de alt, hvad vi ønskede. Og der er virkeligt pænt :-)

Kære RFF

Hvad skal I betale for Slotssøpalæet? Har selv kigget på det og det ser meget smukt ud, så vi overvejer det også :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer