ChristinaV

Playliste under middagen

4 indlæg i dette emne

Hej

Er der nogen herinde der kender til en god playliste man kan sætte på under middagen?

Der kommer et band og spiller efter maden, men under maden vil jeg gerne sætte et eller andet på, som ikke er helt vildt.

Jeg er selv mest til hård rock, så jeg har selv lidt svært ved at lave en :lol:

Jeg håber, I kan hjælpe mig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

På Spotify er der flere forskellige playlister som jeg ofte anvender prøv at søg på dinner så kommer der en masse forskellige lister frem.

0

Del dette indlæg

Du kan sagtens flette noget lidt blidere rock ind. Både Scorpions, Aerosmith, Metallica og til dels Volbeat har lavet flere melodiske sjælere som snildt kan bruges til dinner. Fordi de fleste godt vil sætte deres eget personlige præg på listen fremfor bare at lire en tilfældig liste af som er hentet på eksempelvis Spotify. Derudover ville jeg dele middagen op i forret, hovedret og dessert. Det er vigtigt at musikken er alsidig. Stemningen er mere løftet under desserten end under forretten hvor folk lige skal "se hinanden an". Det må musikken godt afspejle (genremæssigt). Den største udfordring når vi taler playlister eller musik under middagen er faktisk lydniveauet; At sikre at musikken er i et niveau så den kan høres/fornemmes samtidig med at folk kan tale sammen uforstyrret.

0

Del dette indlæg

Jeg nåede slet ikke herind og svare inden den store dag!

Tusinde tak for jeres gode råd :thumbsupsmileyanim: Vi endte med at hente et par forskellige playlister på Spotify, og det fungerede SÅ godt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥