Maine

Skal i kjolen 5/5/18

12 indlæg i dette emne

På 35 uger, er det mit mål at tabe 20 kg.... er det helt umuligt?

 

2011 vejede jeg 60kg, jeg kom desværre på noget medicin i 2012, som gjorde at jeg tog rigtig meget på.

1 dec '16 vejede jeg 110kg

1 sep'17 (nu) vejer jeg 85kg - har ikke gjort meget, bare styre portion størrelser og gå lidt ture.

og jeg vil gerne ned på 65kg - I hvertfald 70 den 5/5/18

 

Jeg spiser generelt sundt, har ikke snyde dage. (har slet ikke nogen sød tand, spiser bare meget)

Har prøvet 5:2(virkede ikke for mig)

Har prøvet LCHF(virkede lidt, men så tog jeg på)

Anne Bech (duede i hvertfald ikke på kosten)

 

Det jeg vil gøre er at bruge min bellabeat til at måle skridt, min 10000 om dagen, hvis jeg ikke får hovedparten mens jeg er på job, skal jeg gå en ekstra tur med hunden. (indtil jeg får 10.000)

 

Spise mindre portioner

 

huske morgenmad og mellemmåltider

 

Træne efter min Anne Bech bog

 

hvad siger i? kan det lade sig gøre?

vil opdatere denne tråd hver mandag, med mål og vægt :lol:  

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og husk masser af vand- og obs på tomme kalorier som sodavand, lyst brød, osv.

 

Jeg synes det er SÅ flot med det vægttab du har opnået indtil videre! :cheerleader3: keep it up!

 

Knus, Stine.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 9/8/2017 at 7:50 PM, little miss phoenix said:

Det kan godt lade sig gøre, og vi hepper på dig!!! Jeg har faktisk samme mål om vægttab og samme vægt, så vi kan da følges ad, selvom jeg først skal i den fine kjole i 2019 :cheerleader3:

Awesome... er du på MFP og Endomondo?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Maine - og alle I andre for den sags skyld!

 

Min mor har kæmpe succes med Sensekuren - og den skulle være rigtig let at gå til!

Den tæller så vidt jeg kan se ikke kalorier, men tager udgangspunkt i håndfulde og Y-tallerkenen :) 

 

Måske det var noget? 

 

Pøj pøj med vægttabet! og Tillykke med at I skal giftes i år!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 4/1/2018 at 8:59 PM, Bazinga said:

Jeg vejer pt. 65 kilo og håber på at tabe mig 10 kilo på 11 måneder. Jeg har dårlig ryg og det gør det svært at træne. det vil sige at meget af det skal ligge på kosten, og det syntes jeg er hårdt.
p.s. Jeg er meget lille, kun 148 cm høj

 

Hejsa - jeg har tabt 10 kilo alene på kosten forstået på den måde at jeg trænede igennem forløbet men da jeg bestemte mig for at tabe mig trænede jeg ikke mere end jeg plejede, derfor konkluderer jeg at det alene var kosten jeg skruede på.

 

Helt basalt så spiste jeg mindre portioner + jeg spiste mindre ris, pasta og kartofler. Jeg undgik ikke disse fødevarer men tænkte over at spise en mindre portion af dette og så spise lidt mere kød og grønt istedet. Jeg vejede 61 kilo og vejer nu 51 kilo, jeg er 161 cm høj og denne vægt passer mig langt bedre end de 61. Pøj pøj med det. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer