Misssofii

Borgerlig vielse, sted

2 indlæg i dette emne

Hej

 

Jeg vil høre om der er nogen der har ideer til steder man kan blive borgerligt viet og måske nogen der selv er blevet borgerligt viet der vil dele. 

 

Vi har tænkt os at holde festen i et forsamlingshus lidt udenfor Roskilde (bor til daglig i Hedehusene). Vi vil gerne vies borgeligt og samtid gerne have alle gæsterne med. 

 

Høje Taastrup vier om lørdag mellem 10.00 - 11.30. Tænker det er alt for tidligt - hvor skal gæsterne være og hvad skal de lave indtil festen starter. 

 

Vi har ikke tænkt os at holde en reception. 

 

Vi skal giftes i august, men ønsker ikke et udendørs bryllup - det kunne være fantastisk, men tør ikke løbe risikoen med det danske vejr. 

 

Er de nogen der har ideer eller erfaring med borgerlige vielser og nogle gode locations hertil? 

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa - jeg blev gift i Kongens Have i København. Vi holdt festen i den restaurant der vist nok hedder Orangeriet i dag. De har en fin terasse, som vi blev viet på, vi havde daværende sundheds borgmester Peter Martinussen ude og vie os, det var så fint. Vi startede kl. 17, og så var der champagner bagefter, der var ikke inviteret til nogen form for reception, der var et par stykker som var kommet til globryllup, de fik naturligvis også et glas. Middagen startede kl. 18. 

 

Hvis I skal vies allerede kl. 11.30 fx, så bør I afholde et eller andet hvor folk kan få noget mad, for på det tidspunkt har ingen nået at få frokost. Som du siger er vejret ikke til at regne med, ellers kunne det jo være super hyggeligt med have spil og hæng ud, men det er mange timer. Jeg kender desværre ikke noget i jeres område, men vil ønske jer held og lykke :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer