FrøkenPedersen

Hvornår rives sløret i stykker?

2 indlæg i dette emne

Min søster og jeg er uenige om hvornår man river sløret i stykker :)
Da hun blev gift (for 34 år siden) blev det rykket i stykker da de forlod festen.

Jeg har dog været med til flere gange at det rives når gommens sokker klippes :)

Hvem har ret? :)

og ja, mit må gerne rives :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis man skal tale om at nogle har ret så er det dig, al den stund at 34 år er en evighed siden. I dag er det slet ikke normalt at brudeparret forlader festen før gæsterne. 

Mindes aldrig at have oplevet at det er sket på andre tidspunkter end lige efter brudevalsen (ja faktisk i slutningen af brudevalsen) og det samme med gommens sokker. :)

Det sidste du skriver er også meget væsentligt for hvem siger at bruden ønsker at der skal rives i sløret. Nogle har slet ikke slør på, andre bruger et reserveslør og andre siger; jeg vil have lov til at bære og beholde det slør som jeg har købt i dyre domme. Det er helt legalt at sige fra. Det er faktisk noget jeg selv spørger ind til når jeg taler med brudeparrene op til dagen og er svaret nej så siger toastmaster det under middagen og jeg gentager det lige inden brudevalsen afvikles. Det plejer folk at acceptere :)       

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer