Sign in to follow this  
Followers 0
meretegosha

Brudesko

4 posts in this topic

Hej Alle sammen 

Jeg er på jagt efter nogle brudesko og jeg har været i diverse butikker såsom: Lilly, Holst, Deichmann, Bianco m.fl. 

Jeg har dog fundet nogle sko, jeg er lidt vild med i forskellige amerikanske webshops. Problemet er bare at jeg er lidt for sent ud ift. at kunne bestille dem hjem, samtidig vil jeg også være sikker på, at jeg kan holde ud at have dem på i over 10 timer. Derfor vil jeg høre om der er nogen, som kender nogle butikker i Jylland, der sælger sko ligne dem her eller bare ikke de typiske klassiske sko, for jeg kan ikke selv finde nogen.  Kvinder silke lignende satin Stiletto Hæl Pumps sandaler med Spænde Imiteret Pearl (047138080)Dame Sko Silke / Tilpassede materialer Sommer / Efterår D'Orsay og todelt Sandaler Stilethæle Spidstå Bjergkrystal / Applikeret broderi /Dame Sko Blonde / Satin Efterår / Vinter Komfort Hæle Rund Tå Applikeret broderi Krystal / Bryllup / Fest / aften

Edited by meretegosha
0

Annonce ♥

Hvis du bruger ebay og så sætter filtret til kun at søge i Europa, så kan du formentlig nå at få dem hjem inden august. Men det løser desværre ikke problemet med at prøve dem på :)
Jeg købte mine på ebay, så kan ikke hjælpe dig med fysisk butik.

0

Så vidt jeg husker, har Panayotis i Vejle sko i den stil.. Men det er et år siden jeg har været der, så jeg tør ikke love noget :) Tjek evt. deres hjemmeside

0

Annonce ♥