MulleLund

Step by step

3 indlæg i dette emne

Hej allesammen 

Er ny herinde og håber i kan hjælpe mig, har siddet og googlet frem og tilbage og er sikker på jeg stadigvæk mangler en masse. Men er der nogen der kan fortælle mig hvor man starter med det hele.... Altså vi har datoen, kirken og feststedet klar men allllt det andet føler jeg ikke der er styr på... 

På forhånd tak 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

13 minutes ago, MulleLund said:

Hej allesammen 

Er ny herinde og håber i kan hjælpe mig, har siddet og googlet frem og tilbage og er sikker på jeg stadigvæk mangler en masse. Men er der nogen der kan fortælle mig hvor man starter med det hele.... Altså vi har datoen, kirken og feststedet klar men allllt det andet føler jeg ikke der er styr på... 

På forhånd tak 

Hej MulleLund 

Velkomme til og tillykke med det kommende bryllup! Jeg vil nok starte med at sætte et budget (jeg har haft godt styr på vores via excel, så vi ved hvor meget vi gerne vil bruge og om vi overskrider noget). Derefter ville jeg finde ud af hvor meget i vil lave selv eller om i vil betale jer fra det. Derefter ville jeg lave liste over bruden, brudgommen, dekorationer og blomster, mad og vin, musik og fortograf, kørsel til og fra kirke osv., og så finde ud af hen af gangen hvad i vil have til tingene hver især :) 

Det virker mere overskueligt, hvis man skriver det ned. God fornøjelse og tillykke igen :)

0

Del dette indlæg

Jeg ville starte med at lave en brainstorm over nogle dage eller mere hvor jeg skrev alt ind hvad der faldt mig ned. Både impulsivt og via læsning her og andre steder. Derefter ville jeg sætte det i system og sortere for derefter at sætte nogle tal på så I har et økonomisk overblik og kan prioritere ud fr af det :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer