Lobar

vægttab 2019

5 posts in this topic

Inspireret af en anden tråd, så starter jeg denne her op og håber I vil være med :)

Jeg skal giftes den 24/08/19.

Vejer pt 83 kg og vil gerne nå ned på 70 kg.

Jeg fødte en dreng i marts, hvor jeg lå på 100 kg.

Jeg tænker at opdatere hver søndag med den forgående uges vægttab.

håber I vil være med til at deltage, så vi kan støtte hinanden og bakke hinanden op

0

Annonce ♥

Hej. 

Jeg skal også giftes d 24 august i år, og jeg også rigtig gerne tabe 10-15 kg inden. håber det kan nås. 

0

Halløjsa kommende brude :)

Faldt helt tilfældig over tråden her.

Er i samme båd, skal giftes 24.8.19.

Er ligeledes i fuld sving med et vægttab :thumbsupsmileyanim: startede 19.11. Og har smidt de første 9 kg... Yeah..  :)

Målet er dog at få kastet yderligere min. 15 kg af mig inden 24.8.

Var  ude at prøve kjole i tirsdags, ville egentligt gerne have tabt mig mere inden, men det er jo nu der er udsalg :cheerleader3:Sørme om ikke også jeg fandt min drømmekjole :thumbsupsmileyanim: og kan kun sige at det gav vægttabs motivationen et boost:lol:

Nå men jeg vil da super gerne følge med i dine ugentlige opdateringer og hepper på dig/ jer andre der måtte have samme projekt igang.

Edited by Lk2b
0

Jeg faldt desværre i, og vejer idag 84,4 kg

Men vi er nu startet med at lave madplan, således der ikke bliver handlet så tit og alt det lækre usunde havner i min kurv fordi jeg ellers handler når jeg er sulten.

Men op på hesten igen.

Jeg skal prøve kjoler på lørdag, og må desværre indse jeg ikke når at komme ned i en str 42 på en uge hehe, men nu er det igang igen, og jeg er startet i Urban Gym. 

0

Annonce ♥