Sign in to follow this  
Followers 0
Frk.Rosenby

Hej

3 posts in this topic

Hej

Ved ikke om man må stille dette spørgsmål herinde, men nu giver jeg det forsøget. 

Er der nogen herinde der har erfaring med at bestille noget fra jjhouse. 

Min datter har forelsket sig i en brudepige kjole derfra. Jeg ved ikke helt om jeg tør bestille derfra, tænker på leveringstid og om der kommer told på ombytning hvis størrelsen ikke passer osv. 

Mvh Majbrit

0

Annonce ♥

Det er ikke en side der er velset herinde :) og når noget synes at være for godt til at være sandt, er der som regel noget om snakken :) 

0

Jeg kunne godt finde på at bestille derfra. Jeg kender et par stykker der har bestilt galakjoler. Jeg har ikke selv set kjolerne, men de var godt tilfreds til prisen(!)

Men jeg ville kun gøre det i så god tid at jeg kunne nå at finde en anden løsning. 

MEN du skal ikke regne med at kunne bytte - de skriver selv på hjemmesiden at kjolerne syes på bestilling og derfor ikke tages tilbage. Jeg har heller ikke undersøgt hvad det ville koste at sende en pakke til Kina, men med postnords priser kan jeg ikke forestille mig at det ville kunne betale sig alligevel. 

Ja du kan risikere at der kommer told på, men kan også være heldig at der ikke gør. 

Og hvis de laver en fejl, f.eks. forkert str i forhold til det bestilte, så skal du ikke regne med fantastisk kundeservice. 

Det er lidt som med alt det andet man bestiller på f.eks ebay fra østen: Det meste er meget godt og udmærket kvalitet til prisen, og så er der noget forfærdeligt bras ind imellem som man bare må tage med og sige pyt. 

Og kan du ikke leve med det, så skal du ikke bestille hos dem! 

0