Sign in to follow this  
Followers 0
Salæli

Hvor mange kjoler prøvede I?

4 posts in this topic

Hej!

Jeg skal giftes næste sommer og havde i den forbindelse booket tid til at prøve kjoler i oktober. Så fandt jeg ud af at der var lagerudsalg hos bridefashion nu her, så havde booket tid til igår.

Jeg prøvede 5 kjoler, og havde det bare så godt i nr to kjole, at jeg valgte den - den var lige mig, med blonder, dyb ryg og figursyet! Sat ned fra 14.000 til 7.000 (fandt så ud af at min søde mor gerne ville give mig den :thumbsupsmileyanim:)

Nu sidder jeg så her og er nervøs for om jeg mon besluttede mig for hurtigt :lol:

Jeg er stadig vild med den, men skulle jeg mon have prøvet flere, ventet lidt og set om der var andet derude :lol: Prøvede en vintage, en mermaid blonde, en ballgown, en moderne med bølget skørt og så den tætsiddende blonde kjole jeg valgte. Fandt ud af hvad der klædte mig og det var den slags jeg havde kigget på på nettet, så jeg vidste lidt hvad jeg havde i tankerne.

Hvor mange kjoler prøvede I? Og har I haft nogen tvivl efterfølgende? Der er 11 mdr til vi skal giftes, håber ikke jeg skifter mening inden da haha :floejt:

0

Annonce ♥

Tror jeg prøvede 4 :) Den jeg valgte var den eneste jeg havde det godt i :) Den blev valgt en dag hvor det ikke engang var meningen jeg skulle købe, kun prøve :) 

Edited by FrøkenPedersen
0

Jeg er en person der godt kan finde på at skifte mening flere gange, så jeg har af den grund ikke været ude og prøve ved de forskellige tilbud. Hvis du har fundet en kjole du er vildt glad for, og som sidder godt, så ville jeg nok ikke udfordre skæbnen og tage andre steder hen. Vær bare glad for at du har fundet din kjole og endda så tidligt! :happy:

0

Jeg prøvede maaange! Men jeg vidste det også med det samme da jeg så den helt rigtige stå på ginen i vinduet ved Kennedys :) Men jeg endte også med at prøve mange forskellige fordi jeg lod dem jeg havde med, vælge kjolerne - stor fejl! ;) 

0

Annonce ♥