Sign in to follow this  
Followers 0
diskobil

Så er august bryllupsfesterne "halvvejs"

1 post in this topic

og vi er kommet godt fra start - Det samme kan man ikke lige sige om vejrguderne :)  I lørdags var jeg selv på Karlebo Krog det sted kan klart anbefales.

En stor del af det at spille til bryllupsfester og andre små fester er at være fleksibel og tilpasse sig både som DJ og rent fysisk.

Som DJ handler det bla. om at trykke på de rigtige knapper og være forberedt på lidt af hvert. I dette tilfælde gik det hurtigt op for mig at brud og gom var til hhv. Disney, Skønheden og Udyret samt Star Wars og det fik de.      

Brudeparret og flere af gæsterne spillede teater og det bar mange indslag præg af. Det betød at der skulle være frit udsyn til scenen. Samtidig måtte de to døre ikke blokeres af hensyn til personalet og døren ud til terrassen skulle også kunne anvendes (hvad den så ikke blev). Dvs. der skulle tænkes kreativt under middagen og det blev der. Efter middagen og lige op til brudevalsen blev pulten lige flyttet op foran scenen og spejlkuglen som stod bagerst på scenen blev trukket frem. Det tog 4 min. :)  Denne løsning kunne ikke være lavet med almindelige stativer fordi de fylder for meget hvortil kommer at folk kan falde over dem.      

bil.jpg

billæs.jpg

Karlebo middag.jpg

karlebo dans.jpg

karlebopult.jpg

0

Annonce ♥

Sign in to follow this  
Followers 0

Annonce ♥