April2020

Morgengave

3 posts in this topic

Jeg skal giftes 4 april 2020 på rådhuset. Planen er vi tager rådhuset i år, også skal vi giftes igen om nogle år i kirke (når økonomien er til det). 

Vores vielse på rådhuset kender hverken familie eller venner til da vi gerne vil overraske dem til kirkebrylluppet. Vi er blevet forældre for kort tid siden, så det er derfor vi tager rådhuset nu. Selvom vi ikke gør det store ud af vores vielse nu, så vil jeg gerne overraske min kommende mand med en lille ting om morgen, men hvad? Har I nogle gode ideer? Jeg er studerende, så økonomien er ikke til det helt store. 

0

Annonce ♥

52 weeks of romance - https://www.coolstuff.dk/52-Weeks-of-Romance  
Den her kunne være en idé? :) Det er en kasse med 26 kort i, så i hver anden søndag (eks) kan trække et kort hvor man skal gøre noget eller lignende. 

Den er ikke forfærdelig dyr :D Og en sød lille ting at give ham på morgenen derefter <3 

0

Ej, det var faktisk et godt forslag. Tænker også det er noget man kan passe ind selvom man har et lille barn :)<3

Men hvis der er nogle som har flere forslag, så må I gerne komme med dem :thumbsupsmileyanim:

1