MrsHansen-toBe

Farverigt bryllup.

4 posts in this topic

hej alle i skønne mennesker :)

Jeg sidder her og er ved at tænke farver til mit bryllup her til sommer, så faldt jeg over disse skønne skønne billeder af bordopdækning med masser af farver.. Nu kommer mit spørgsmål. :D 

Ville i syntes det var for meget til et bryllup med alle mulige farver?

det skal lige siges, at jeg er en person som holder utrolig meget at farver, og går gerne klædt i masser af farver, eller har ihvertfald altid noget farverigt på! .. :D 

Min kommende mand, har lidt givet op på alt det med pynt da det ikke siger ham noget som helst :D hahaha 

8c39edd73a5f1eaf1c92689353cbe0e9.jpg

d752dc6e907e2b2d33da7029b0c45b3b.jpg

0

Annonce ♥

Hvis temaet ER farverigt, så kan der vel ikke være for mange farver. Men selvfølgelig skal de passe sammen på en alle anden måde.

F.eks vil pastelfarver være fint eller legofarver, men kun hver for sig, ikke begge dele blandet sammen.

Hvis du mangler inspiration vil jeg foreslå at søge på ''fiesta'' på pinterest.

0

Jeg tænker også at det kræver en nogenlunde sikker farvesans for at det ikke bliver for rodet - og er enig med Frigga i at man enten skal vælge pastel eller pangfarver. 

De fotos du har vist er mega-fine!! Ville elske at gå til bords i det farvetema.

0

Jeg ved det måske lyder dumt, men bestil evt. nogle farvekort på nettet. Du kan så lege med at sammensætte de forskellige farver fra kortene. Det kan være en hjælp til at finde ud af hvilken farver der fungerer sammen og hvilke der er et "no-go".

Og så tror jeg det er vigtigt at vælge et farvetema og så holde sig nogenlunde til det. Så der ikke går helt 80'er disko i det.

0

Annonce ♥