Sign in to follow this  
Followers 0
sha

Nogen sy-kyndige?

4 posts in this topic

Jeg har hentet min kjole i butikken i dag fordi den skal til skrædder mandag. Jeg kunne selvfølgelig ikke stå for at prøve den på, da jeg kom hjem og opdager nu at den er mega for stor om busten. Den passer perfekt i livet, så det er ikke fordi jeg er gået diæt-amok. Jeg vejer det samme som da jeg prøvede den i butikken....

Nu er mit spørgsmål om det overhovedet er muligt at sy så meget ind i ved brysterne? Der er syet puder ind i den og det ser underligt ud, fordi jeg er flad som et strygebræt. Mon man kan fjerne dem og så bare gå all-in på det flade look? Stoffet er ret stift så med mine manglende evner til at sy noget som helst, virker det helt umuligt at få det pænt og jeg kan kun tape mine bryster op, fordi den er uden ryg. Så BH er ingen mulighed.

Jeg ved godt at jeg bare kan snakke med skrædderen mandag men har brug for lidt beroligelse inden da, hvis nogen kan hjælpe.

På forhånd tak fra en frustreret "bride to be"

0

Annonce ♥

Jeg tror en professionel skrædder kan udføre mirakler med at sy barmen ind, det kan dog være svært hvis der er meget perlebroderi el.lign. men ellers skal du ikke være nervøs.

Jeg selv som selvlært syerske kaster mig over alt mulig tilretning UNDTAGEN barmen...

Så tag en snak med skrædderen :)

0

Af hjertet tak!! Det var lige det, min nattesøvn havde brug for. Der er intet broderi på, så du har givet mig troen tilbage på at den kan blive rigtigt fin.

Jeg opdaterer lige i morgen med, hvad skrædderen sagde :)

0

Forsinket opdatering:

Skrædderen fjerner de kæmpestore brystindlæg og syr kjolen ind. Det kommer til at se noget fladt ud og det var hun lidt ærgerlig over men jeg har det helt fint med det (og det er vel det vigtigste).

Det var skønt at få ro i sjælen over den detalje :lol:

0

Annonce ♥