Mussertrine

M+T bryllup på budget

5 indlæg i dette emne

Vi skal giftes juni 2021

Vi bliver Ca. 80 mennesker 

Vi har lejet feriekolonien solborgen Sam et sommerhus. 

Vi skal vies på stranden.

Vi laver selv receptionen: grøntsagstsve, dip, surdejsbrø, vandmelon og sangria el bobler 

Tøj har vi, jeg bliver gift i min elskede selskabskjole. 

Vi skal skaffe en buffet til en kurvet pris på 150.

Vi bager pizzasnegle og pølsehorn og pirogger til natmad. 

Pynten skal vi selv lave 

Vi mangler at finde ringe. Men her går vi ikke på kompromis. 

Vi laver drinks i jars. 

Vi mangler tjenere, dj, fotograf, barnepige. 

Jeg drømmer om at der bliver råd til at få besøg af gerlev legepark 

Jeg glæder mig til at se hvordan det hele falder på plads :) i må meget gerne byde ind med ideer til at holde prisen nede men stadig have en fantastisk fest. 

Redigeret af Mussertrine
Der mangler element
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker egentligt umiddelbart at i er meget langt med jeres plan iht. at holde prisen nede. :) 

Tjenere kan man komme langt med hvis man har bekendte, eller venners venner som har det gode overblik og eks. har lavet lignende før. Typisk vil en tjeners løn var omkring 100kr i timen når det er privat. Nogle aftaler mere, andre aftaler mindre. Det er som regel iht. selskabets størrelse og varighed. 

Med 80 mennesker vil jeg anbefale minimum 3, én til at varetage køkkenet og 2 til at fylde op. 

DJ og fotograf er det helt efter hvad i ønsker. Der findes rigtig mange dygtige fotografer derude i forskellige prislejer, og det samme med DJ's :) 

Barnepige tænker jeg i har en i som regel bruger, hvor i blot skal have aftalt en pris for dagen?

0

Del dette indlæg

Jeg tænker også - der er da ikke meget at suplere med! Det lyder da som om I har helt styr på det :cheerleader3:

Vi kører også lavbudget. Vi har valgt fotograf fra på dagen. Tilgengæld får vi en fotograf hjem til os dagen efter til en helt anden pris, så vi er helt sikker på nogle gode brylupsportrætter. Mens dagen blot bliver foreviget af nogle af vores gæster.

0

Del dette indlæg

Fedt at I har lejet Kolonien Solborgen. Superfedt sted og gode omgivelser. Der har jeg spillet flere bryllupsfester og andre fester oppe. Vil I holde selve middagen og festen i et telt ? Umiddelbart syntes jeg 80 personer lyder af lidt meget i "stuen" der er deroppe. Bliv i øvrigt ikke forbavset hvis nogle af de gæster der holder ud til det sidste, lige tager sig en dukkert. Har jeg oplevet ved flere lejligheder :) 

Når I holder det på et sted som Solborgen og det samtidig skal være low key budget så ville jeg klart gå med stegt pattegris måske med en forret til. Det er altid et hit blandt gæsterne og samtidig er det økonomisk fornuftigt.     

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer