Sign in to follow this  
Followers 0
diskobil

Hvor bliver man dog træt :)

1 post in this topic

Vi var lige kommet i gang med bryllupssæsonen 2020 i februar/marts for så at blive stoppet af Corona. Så kom vi så endelig i gang igen her i august (billederne) og så vandt AGF bronze :) Selvom der formentlig ikke lukkes ned for de private fester igen så kan man tydeligt mærke at folk i de sidste 2 uger er blevet mere tilbageholdende med at booke musik til fester i nærmeste fremtid. Der bliver run på i 2021 så vær ude i god tid.

De to første billeder er fra forrige lørdag hvor jeg spillede rund fødselsdag for et par som jeg spillede bryllup for i 2018 samme sted så der kendte jeg forholdene; det var nemt at komme til.   

Ved bryllupsfesten i lørdags (det sidste billede) bandede jeg derimod mit setup langt væk. Gæsterne var inviteret til kl. 16.30 så jeg tænkte at jeg kunne nå at få det hele ind i teltet inden ved at ankomme ved 15.30 tiden. Jeg blev hurtigt klogere :) Èt er at der kun var adgang til baghaven/teltet via husets køkken :) Noget andet er at baghaven ikke var meget mere end 10 m2 større end teltet. De første gæster var der allerede da jeg ankom og da klokken var 16 var der proppet med folk i haven :) Hensynet til dem og dørkarme/interiør mv. gjorde at alt det der normalt bare kunne trilles ind på hjul måtte bæres ind. Det var hårdt og det blev lidt af en kamp men det blev godt og kunderne var glade og tilfredse, hvilket er hovedsagen.

Strøby 1.jpg

Strøby2.jpg

Bjæverskov.jpg

0

Annonce ♥

Sign in to follow this  
Followers 0

Annonce ♥