Mitchel92

Fornyelse af vielse?

3 posts in this topic

Hej derude <3
Min mand og jeg har nu været gift i snart 4 år, hvilket selvfølgelig ikke er så lang tid, som den tid vi kommer til at have sammen resten af livet. Men grundet nogen personlige årsager har jeg været igennem en større forvandling. Både fysisk og psykisk. Har tilmed også ændret mit navn. og nu hvor jeg kigger tilbage på den kvinde jeg var, da vi giftede os bliver jeg mindre godt tilpas og føler hele tiden, at jeg er blevet snydt for er bryllup, da jeg dengang ikke havde det godt i mig selv :) (ved godt det måske kan lyde lidt mærkeligt)

Men vi har leget lidt med tanken om at holde et nyt “mindre” bryllup for at rode bod på problemet, men ved ikke helt hvordan folk ville tage imod det, da det nok er lang fra normalen <3 Hvad tænker i? 

0

Annonce ♥

Jeg synes det lyder som en smuk tanke.

Hvis du har været igennem en stor udvikling/forandring så har jeres nærmeste vel også kunnet se det og vil forstå hvorfor I har lyst til at fejre det på en eller anden måde, og at I vil gøre det ved at fejre jeres parforhold så er der vel forståelse for det.

Jeg ville dog nok kalde det noget andet en bryllup. Måske noget i retning af "vow renewal" som jeg egentlig synes er en smuk skik. Måske "løftefornyelse"? Eller blot 5-års bryllupsdag? ( eĺler 4 års, hvis det er det)

1

Når du siger nyt bryllup, hvad er det så du gerne vil gøre om?

Ceremonien, tøjvalget, festen, noget 3. eller det hele?

Jeg synes idéen om en kærlighedsfejring før de traditionelle kobber-, sølv- og guldbryllup, lyder som en god idé.

Men afhængigt af, hvad der gør dig ærgerlig ved det første bryllup, ville du måske kunne få opfyldt dit ønske ved at I lavede et photoshoot i den kjole du nu drømmer om at hoppe evt på en "ekstra bryllupsrejse" i udlandet?

Ligesom Frigga skriver ville jeg også foretrække et andet navn end "bryllup" :)

1