Landbruden

In og yt

4 indlæg i dette emne

Hej piger!

 

Jeg trawler lidt bryllupsinspo igennem og vil høre jeres tanker, hvad synes er yt og hvad er in?

 

Jeg starter:

(og det er ikke for at fornærme nogen!)

Jeg synes personligt, vi har set nok brylluppet med syltetøjsglas med naturgarn, træskiver, sliidthvidt.

 

36 Shabby & Chic Vintage Wedding Ideas | Deer Pearl Flowers

 

en anden ting, jeg kan se er vældig in - men som jeg helt forstår er dette:

både farver og blomster stritter i hver deres retning i mit univers, men jeg kan også godt se det er flot? Jeg er sgu i tvivl

 

A-table-story-x-Nivea-31-of-32-scaled.jpg

 

 

Jeg synes også vi har set for mange blomstertkranse på brude - og de ser lidt trætte ud mod slutningen af aftenen - hvad synes I?

 

BRYLLUPSHÅR SOM HOLDER HELE DAGEN - By Tina Jakobsen

Dårlige marcipanfigurer på kager. Ikke flere.

Brudepar – Kagekonen.com

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker:

Jeg har ikke været til et eneste bryllup i årtier, så ligegyldigt hvilket bryllup jeg kom til som gæst, så ville jeg ikke have set noget af det andre gør og som er meget brugt. Kun fordi jeg har bryllupsreserchet ved jeg lidt om hvad mange gør nu.

Men jeg har nu også altid været så speciel at jeg aldrig har fulgt trends i det hele taget, så det betyder slet ikke noget for mig.

Har man lige haft en masse bryllupper i omgangskredsen, så kan jeg godt forstå at man gerne vil gøre det anderledes. Jeg har bare valgt det der var mig/os uden at tænke på hvad andre har gjort. Og blot brugt nye og gamle billeder og opslag til inspiration.

Altså jeg overvejer at bruge en af de ting der trendede for ca 10 år siden (iflg denne sides gamle opslag). "Druknede blomster"  - en vase med klare vandperler og blomster nede i vandet, så vandperlerne holder dem fast, så det ser ud som om de svæver.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ret godt lide natur og er selvudnævnt pseudohippi, så jeg er selv lun på blomsterkrans :)

 

Jeg tror mest det er blomstervalg, hvor jeg har lagt mærke til, hvad ikke er in mere. f.eks. synes jeg ikke at jeg ser sukkulenter over det hele mere (hos amerikanerne) og Kalla liljer. Nok fordi jeg netop har fulgt meget med i bryllupsmode i perioder, så det er to nedslag.

Måske også farvevalg/indbydelser, som jeg bilder mig ind er lidt mere dæmpede/harmoniske end skarpe kontraster for tiden?

 

QG9w52lZXbes7GO4IQcQINC_37CqmLaKABww7bGw

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer