Guest mig123

Bryllupskage...

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej,

Vi blev gift i lørdags og vores bryllupskage er fra Kvickly i Horsens. Den var så flot og den smagte skønt. Den var med noget jordbær creme og chokoladestykker. Alt var håndlavet, chokoladesommerfugle, chokolade hjerte, marcipan roser og andet pynt. Det er ristet mandelflager der er på siden af den. Billedet er ikke så tæt på, men jeg håber du kan danne et indtryk. Det kan klart anbefales. Der var flere der spiste 2 stykker

Maria

post-4714-1093033598.jpg

Redigeret af Uhrenfeldt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores bryllupskage blev serveret til receptionen om eftermiddagen, så vi turde ikke gætte på et kuvertantal (da gæsterne var inviteret gennem avisen og vi ikke vidste hvor mange der ville komme) så vi havde bestilt en kage i fem etager og så måtte den række så langt den kunne. Prisen (det var kokken der lavede den)var 1200,- kr.

post-7481-1093080251.jpg

0

Del dette indlæg

Hej !!

Vi havde bestilt vores bryllupskage gennem Føtex. Det vil sige, vi bestilte deres lagkage, men pyntet som bryllupskage !! Den smagte så godt, og gæsterne har bagefter givet udtryk for, at det var en dejlig let kage ovenpå al maden !!!!

Vi gav 12 kr. pr. snude!!

Skal nok sætte billede ind, når jeg kommer hjem fra arbejde !!

Knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Vi blev gift i lørdags og vores bryllupskage er fra Kvickly i Horsens. Den var så flot og den smagte skønt. Den var med noget jordbær creme og chokoladestykker. Alt var håndlavet, chokoladesommerfugle, chokolade hjerte, marcipan roser og andet pynt. Det er ristet mandelflager der er på siden af den. Billedet er ikke så tæt på, men jeg håber du kan danne et indtryk. Det kan klart anbefales. Der var flere der spiste 2 stykker

Maria

Det er virkelig en flot kage, og den var også billig - hvis man kigger på andre konditorpriser på sådan en kage.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal nok sætte billede ind, når jeg kommer hjem fra arbejde !!

Knus fra Redhead

*GAB* Arbejder du over??? :lol::lol:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Sorry - vores pc'er ville ikke rigtig i går !!! Prøver igen, når jeg kommer hjem !!! Om jeg så skal taz taz :smash: :shoot: lo...., så skal jeg nok få lagt billede ind.

Knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Vores bryllupskage var fra Guldbageren og smagte supergodt. Det var med hindbærfromage og vanillefromage. Dejlig frisk på en supervarm dag. Mange af vores gæster tog to gange.

Den kostede 35 kr. pr. person og var alle pengene værd.

Hilsen Fru Læbel

post-6891-1093425010.jpg

Redigeret af Fru Læbel
0

Del dette indlæg

hej

tja vi har et lavt bryllupsbudget, så det med bryllupskagen har vi sprunget over. jeg kan da godt sidde og blive misundelig når jeg ser jeres flotte kager, men nu er det ikke kun mig der bestemmer alene.

Jeg har bagt et kæmpe hjerte af kransekage og et mindre et ,som skal ligge midt i. og deri ville jeg så ligge noget lækkert desert chokolade, som folk kan ta af.

tja sådan bliver det altså hos os.

knusser :lol::lol:

0

Del dette indlæg

Jeg fandt opskrifren på vores kage herinde på forum : BETTYS BERØMTE med hindbærcreme og tobleronecreme. Det var et stort hit!! Alt blev ædt og det er en meget billig kage at lave selv. Først ville jeg selv selv gøre det, men min kæreste insisterede på at det skulle jeg ikke, for jeg havde nok at lave ugen op til, så hans søsters arbejde lavede den for os og vi gav 800 kr i alt for en kage til 60 personer. De skulle selvfølgelig have arbejdsløn, så hvis man gør det selv kan man måske nøjes med 4-500 kr for en kage og det er da vær at overveje??

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er da flot, Redhead!!! 12,- pr næse....hmmmm....hvad kostede hele kagen??

Vi havde bestilt til 50 personer - altså 600 kr. og vi var 62 til festen.

Der var mere end rigeligt - selvom folk spiste godt af den !!!!

Knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer