muller

Den sjoveste polterarbend

8 indlæg i dette emne

Vil bare lige dele en fantastisk dag med jer alle sammen.

Min kæreste og jeg havde efterhånden regnet ud at vi ville blive poltet d. 21. august, da det ligesom var den sidste lørdag, som var tilbage!

Vi stod op kl 8.00, jeg ville altså være i tøjet før de kom....hvis de altså kom...-men det gjorde de kl 8.30, 18 venner, søskende, kusiner væltede ind med bagerposer med morgenmad. De blev ret så skuffede fordi vi var stået op...he he!

Vi spiste morgenmad sammen, men drengene tog hurtigt afsted, og så var der kun os piger tilbage. De opførte sig som om vi skulle blive i lejligheden hele dagen...indtil jeg hører en masse larm foran vinduet, løber derhen...og der står den vildeste kværn...jeg elsker at køre på motorcykel. -På med tøjet og afsted det går, sikke en fed tur, efter godt en time bliver jeg kørt hen til indgangen af Frederiksberg have og der står alle tøserne og venter!

Så får jeg en rød rose i hånden, og får afvide at jeg skal på blinddate. Øv, hvor er sådan noget dog pinligt...men jeg går derind, og møder en kvinde som også står med en rose, og slapper straks lidt mere af. Det viser sig at hun er latterinstruktør, og vi griner simpelthen i en ½ time. Chok det var godt, men vi var fuldstændig ømme i kinderne.

Videre med bus og op i en lejlighed, hvor vi alle fik foretaget håndlæsning. Hver skulle tegne en blindtegning, meget spændende. Det tog sin tid, da vi ialt var 10 piger. Jeg fik en rigtig håndlæsning i 20 minutter, som blev optaget på bånd, utrolig spændende at få noget dejligt afvide om fremtiden.

Derefter tog vi på bar, da vi åbenbart havde god tid. Jeg troede snart at jeg var færdig, men nææ nej, videre til et studie, hvor jeg skulle indspille sangen fra "Rollo og king", "Ved du hvad hun sagde". Hold kæft der blev taget pis på mig...efter jeg havde sunget, skulle jeg ud af studiet og se på dem. Tøserne skulle så indspille kor, og ham produceren (eller hvad han nu hedder) lavede min stemme om så jeg sang sååå falsk, at det var helt forfærdelig. Jeg troede fandme på det, og var så flov...tro mig, det lød såååå dårligt. Veninderne var færdige af grin. Nå, men tilsidst, da han ikke lavede pis, lød det ok..det er bare mærkeligt at høre sig selv.

Så skulle vi ud og spise på en fin restaurant i Valby, og vi var alle herre trætte. Lige pludselig er der en af tjenerne som spørger om vi er tændte på noget mandestrip...jaaaa, det er vi da! -Men det blev aldrig til noget, i hvert fald ikke på restauranten....Mandestrippen blev virkelig da vi tog på café Gruk, der kom simpelthen en fyr og smed bukserne...han blottede simpelthen det hele, lige i hovedet på min kusine...jeg grinede så meget, at jeg var lige ved at tisse i bukserne.

Jeg gik på hovedet i seng kl 5.00

Simpelthen den bedste polterarbend man kunne forestille sig. :mellow:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aj, hvor fedt!!! Det er bare herligt når veninderne laver noget der bare er perfekt!

Går selv og lader lidt op - vi ved også at det bliver på lørdag, for det er ligesom også den sidste inden DAGEN!!! Altså vil jeg helt sikkert vågne kl. 06:00 (typisk mig!) og så ellers vil jeg sørge for at være oppe, i bad og rigtig lækker, når de kommer!!!

Faktisk har vi snakket om at sætte os i udestuen og spise lidt morgenmad (hvis vi da kan!) og så ellers sidde der og holde øje med hvem der kommer... tihi! :lol:

Glææææææder mig!

Carina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, glæd dig...det er det fedeste!!! :mellow:

Med hensyn til morgenmaden vi prøvede at spise, måtte jeg virkelig tvinge mig selv...jeg havde de vildeste sommerfugle i maven. -Var så spændt på hvad de ville udsætte mig for! ;)

0

Del dette indlæg

Jamen det lyder da til at have været et rigtig godt polterabend, må vi høre hvad kæresten lavede på sit - bare for at have ideer til når vi skal holde polterabend for nogle venner vi har..

Jeg må indrømme, det kunne have været sjovt at se din kusine i hovedet da hun fik hele baduljen :lol:

0

Del dette indlæg

Min kæreste var ude med alle vennerne, og de havde en fantastisk dag, lige efter hans hoved.

Først var de ude at køre go-cart, derefter rapellede de alle ned fra en 22 meter høj bygning, og til sidst spillede de paintball, i 3 timer.

De spiste på restaurant "Baron de fondy", som de sagde var meget lækkert, og så på bar til sidst. Alle havde haft en kanon dag...det er lige sådan noget som "drengene" elsker!!!

Håber det gav nogle ideer!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer