Guest biv

Hvordan farver man sand

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hej.

jeg ved ikke en dyt om det. men jeg har siddet og grublet over det.

hvad med at prøve noget frugtfarve i noget vand putte sand deri og lad det derefter tørre?? man kan også få nogle dråber som man farver vand med, måske det kan bruges? jeg ville prøve mig frem.ellers spørg dem i panduro. de plejer at ha styr på sådan nogle spørgsmål.

knuzzer :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har nu prøvet det af med noget grøn frugtfarve, sorry, men det var det eneste jeg havde....

Det fungerer helt fint !

prøv at købe noget rødt og så kom ganske lidt i, bare så du kan se at det tager ved... og lad det så tørre på en avis, det tager noget tid, men en hårtørrer kan hjælpe

håber det hjalp dig lidt :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Ninna

Nu er det jo lidt svært med farver, på en computer ... men vedlægger et billed af vores invitation. Farven jeg søger, skal være som sløjfen :lol:

:lol: Britt

p.s. den er altså lidt lysere, end på billedet !!!! (set på min skærm) ;)

post-5126-1093420127.jpg

Redigeret af biv
0

Del dette indlæg

Jeg har faktisk samme tanke - men med sort. Er der nogen der ved hvad man så kan bruge? For man kan jo ikke få sort frugt farve.

Bordet skal dækkes op i hvide og røde farver - hvid bunddug med en rød løber, servietter skal foldes i hvid og rød som stor sejl og så er bordkortene små røde hjerter der sidder med en hvid klemme på glasset. Rundt om glassets stilk kommet en satinsnor i rød.

Bordpyntet bliver så lysene og enkle høje slanke glasvaser med en enkelt rød rose i. Men alt det røde og hvide er jo enormt feminint og jeg synes også min kommende mand (helt mærkeligt at sige det :-) skal kunne "ses" i udsmykningen så jeg ville godt have flettet lidt sort ind (da det er hans favorit farve). Til lige at tage "toppen" af det sukkersøde rødt/hvidt.

Den sorte farve må dog ikke blive for udtalt og ende med at dominere. Så jeg tænkte at den evt. kunne tilføres i form af sand i bunden af nogle gamle syltetøjsglas, som så får en rød jute snor om "halsen" og et fyrfadslys ned og stå sandet. Det er en billig måde at få lys på bordene. Det bliver jo hurtigt en mindre formue i lys hvis man skal bruge bloklys.

Og da jeg prøver at hole omkostningerne nede vil det jo være betydeligt billigere at lave sandet selv end at købe det farvet. :-))

Gode ideer til indfletning af lidt sort tages i mod med kyshånd :-))

0

Del dette indlæg

Jeg har faktisk samme tanke - men med sort. Er der nogen der ved hvad man så kan bruge? For man kan jo ikke få sort frugt farve.

Bordet skal dækkes op i hvide og røde farver - hvid bunddug med en rød løber, servietter skal foldes i hvid og rød som stor sejl og så er bordkortene små røde hjerter der sidder med en hvid klemme på glasset. Rundt om glassets stilk kommet en satinsnor i rød.

Bordpyntet bliver så lysene og enkle høje slanke glasvaser med en enkelt rød rose i. Men alt det røde og hvide er jo enormt feminint og jeg synes også min kommende mand (helt mærkeligt at sige det :-) skal kunne "ses" i udsmykningen så jeg ville godt have flettet lidt sort ind (da det er hans favorit farve). Til lige at tage "toppen" af det sukkersøde rødt/hvidt.

Den sorte farve må dog ikke blive for udtalt og ende med at dominere. Så jeg tænkte at den evt. kunne tilføres i form af sand i bunden af nogle gamle syltetøjsglas, som så får en rød jute snor om "halsen" og et fyrfadslys ned og stå sandet. Det er en billig måde at få lys på bordene. Det bliver jo hurtigt en mindre formue i lys hvis man skal bruge bloklys.

Og da jeg prøver at hole omkostningerne nede vil det jo være betydeligt billigere at lave sandet selv end at købe det farvet. :-))

Gode ideer til indfletning af lidt sort tages i mod med kyshånd :-))

Du kan bare købe sort pastafarve (købes i butikker med kagegrej) og blande det op med vand (det farver meget)

Men når det er sagt så tror jeg IKEA har det til billige penge så regn lige på om det kan betale sig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer