Guest sus79

Brudekjole

5 indlæg i dette emne

Hej allesammen Postet billede

Jeg skal ud og prøve kjole meget snart, men jeg har lige et problem. Der hvor jeg skal hen og prøve kjole ligger langt væk fra hvor jeg bor. Så hvis nu jeg finder en kjole der, hvor tit skal jeg så regne med at skulle dertil igen, for at få den syet til osv. Jeg har nemlig ikke bil, så jeg kan bare ikke lige smutte frem og tilbage hele tiden.

Er det smartest at finde en butik tæt på hvor man bor eller...?

Har I en løsning?

Knus Sus Postet billede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Ja, det er smatest at prøve kjoler der hvor man bor, for man skal regne med, efter kjolen er valgt, at prøve den mindst en gang mere.. efter diverse tilretninger.

Hvad får dig til at tro, at der ikke findes brudekjoler i den by du kommer fra, eller i nærheden?

Prøv at søg på brudekjoler på f.eks. yahoo, så kan du finde ud af, hvilken butik der har de modeller du søger efter, og dermed udngå at gå forgæves.

Prøv også denne hjemmeside: http://www.bryllupsklar.dk/leverand%C3%B8r...8rer/kjoler.htm

Vælg din ind på fyn, jylland eller sjælland - alt afhængih af hvor du bor.

Held og lykke

Mvh Helene

0

Del dette indlæg

Hej Sus

Jeg bor i Aalborg og købte min kjole i Vejle - vi har heller ingen bil så hver gang jeg var dernede skulle jeg forbi mine forældre i Herning og låne deres/have min mor med.

Faktisk vil jeg sige, at du kun _behøver_ komme derned en gang (måske to) ud over første gang. Hvis du vælger en kjole der, så kan du jo med det samme få sat nåle i til tilretning. Så skal du derned en gang til når den er rettet til og hvis den passer, så kan du vel i princippet tage den med hjem.

Viser det sig at kjolen ikke sidder heeeeelt som du gerne vil have det, når du kommer derned efter tilretningen, jamen så kan det være de kan ordne det i butikken mens du venter eller også kan de jo sende kjolen med fragtmand til dig.

Og jeg vil da sige, at selvom du måske sagtens kan finde en brudekjolebutik i nærheden af dig selv, så handler mange butikken med forskellige mærker (nogle er eneimportører af et mærke, andre syr selv etc.) og det er da slet ikke utænkeligt at du finder lige KJOLEN i den anden ende af landet!

For mit vedkommende fandt jeg en super smuk kjole i Kbh (bor som sagt i Aalborg) da jeg var ude og prøve kjole med en veninde, men da jeg ikek kunne finde den nogen steder i Jylland og jeg VILLE have min mor med ud og se min kjole, så valgte jeg at finde en kjole et andet sted....og det gjorde jeg så - i Vejle.

Nå men det blev en længere smøre. Hvis du er i tvivl om hvorvidt det er for langt for dig at køre så ring og spørg i butikken hvor mange gange de beregner du skal komme derned.

[Dette indlæg er redigeret af Dinna (edited 04 April 2003).]

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil bare sige at der er jo også den mulighed at du får tilrettet din kjole i nærheden af dig.

Det er forskelligt fra butik til butik, men der er altså mange steder hvor man skal betale for tilretning. og hvis du køber din kjole sådan et sted, ja, så er der jo ingen grund til at du skal køre frem og til, når en syerske i nærheden af dig kan rette den til. (og så er det måske ovenikøbet billigere end at lade butikken gøre det)

Derfor ser jeg ikke noget problem i at købe kjolen 'langt væk'.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer