Guest szymaszko

bordplan og rygning

5 indlæg i dette emne

Så er der en uge til....uha, der flyver nogle store sommerfugle rundt i maven.

Jeg syntes ellers jeg har rimlig styr på tingene - Bordplanen er gået op, trods vi er skilsmissefamilier og det hele og sidder nu og ville lave en "find din plads" seddel, så gæsterne nemmere kan finde på plads.

Til stor ærgelse ser jeg nu at min faster, som ikke så godt kan tål røg sidder over for en der ryger pibe og til hans side sidder en der ryger cigaretter. De er de eneste ved det bord der ryger (skal sidde i et E) Ved det de andre to borde er der flere rygere....

Syntes I ikke bare jeg skal lade min faster sidde hvor hun er blevet placeret og måske lige nævne for de to rygere, at man måske kan tage lidt hensyn, eller syntes I jeg skal prøve at få bordplanen til at gå op, så hun sidder helt røgfri.

Min kærestes mening er at de sidder hvor de sidder, men jeg er virkelig i tvivl hvad jeg skal gøre.

Nogle gode råd?

Hilsen Maria - skal giftes på lørdag fool

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg ville bede toastmasteren om, at sige at der er en til stede der ikke kan tåle røg, så derfor må rygerne være meget venlige og tage hensyn.!!

- evt. lave diciderede rygepauser, ( aftales sammen med tjener og toastmaster ), så der ikke er nogen forstyrrelser i sange, taler etc. når rygerne går udenfor.

Håber du kan bruge dette til noget.

Med venlig hilsen

Ea.

0

Del dette indlæg

Så er der en uge til....uha, der flyver nogle store sommerfugle rundt i maven.

Jeg syntes ellers jeg har rimlig styr på tingene - Bordplanen er gået op, trods vi er skilsmissefamilier og det hele og sidder nu og ville lave en "find din plads" seddel, så gæsterne nemmere kan finde på plads.

Til stor ærgelse ser jeg nu at min faster, som ikke så godt kan tål røg sidder over for en der ryger pibe og til hans side sidder en der ryger cigaretter. De er de eneste ved det bord der ryger (skal sidde i et E) Ved det de andre to borde er der flere rygere....

Syntes I ikke bare jeg skal lade min faster sidde hvor hun er blevet placeret og måske lige nævne for de to rygere, at man måske kan tage lidt hensyn, eller syntes I jeg skal prøve at få bordplanen til at gå op, så hun sidder helt røgfri.

Min kærestes mening er at de sidder hvor de sidder, men jeg er virkelig i tvivl hvad jeg skal gøre.

Nogle gode råd?

Hilsen Maria - skal giftes på lørdag fool

Kan hun flyttes så bordplanen går op? - for så ville jeg helt sikkert gøre det, selv om det måske betyder lidt ekstra arbejde for jer. Nu er jeg selv en af de uheldige mennesker der er allergisk overfor tobaksrøg. Derfor ved jeg hvor ubehageligt det kan være at sidde ved siden af / over for en ryger. Det ville da være synd for både jer og hende hvis hun får sin aften ødelangt af den grund ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer