Fru Vestergaard

Din for evigt...

82 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Smukke billeder og er enig med de andre indlæg, at det første billede viser en hel særlig smuk og "stille" stemning; virkelig godt fanget!

Jeg husker godt din kjole med en farvede tråd - meget smuk og romantisk! Glæder mig til at høre om og se billeder fra jeres store dag!

- I øvrigt et stort tillykke med den :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde egentlig ikke regnet med at jeg ville gøre det store ud af en beretning herinde - jeg har jo ikke haft min egen planlægningstråd osv.... Men jeg vil nu alligevel gerne dele dagen med jer, så her kommer billeder og kommentarer fra dagen. Sig til hvis det bliver for meget og for detaljeret....

I får først lige et par billeder af noget af det kreative, der blev produceret til dagen. Først invitationen.

post-36674-1258024498.jpg

og så et af risposerne. Vores farver var lavendel, sølv og hvid....

post-36674-1258024549.jpg

0

Del dette indlæg

Så kommer der et af gaveposerne med indhold. Til børnene var der lidt legetøj og lidt slik. Til de voksne var der små glas med hjemmelavet brombærmarmelade og div. andre småting. Gaveposerne blev anvendt som bordkort. Der var skrevet små citater om kærligheden og ægteskabet bag på dem. De vakte stor glæde og overraskelse hos en del af vore gæster.

post-36674-1258024723.jpg

post-36674-1258024733.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Festen skulle holdes i en vinkælder i indre København. Vi var heldige at få nøglerne allerede tirsdag før brylluppet - for der var mange ting, der skulle laves. Der skulle blandt andet ryddes en del "kitsch" væk som jeg bare ikke kunne holde ud at se på - og selv om jeg fjernede en del, ja så var der stadig meget tilbage. Men det var jo LIGE de lokaler vi ville have og så levede vi med manglerne. Ved dagslys var det et ikke-særlig-charmerende-lokale. Det ændrede sig gevadigt når der brændte 130 stearinlys.... Her kommer et par stemningsbilleder. På det første er min tante ved at lave blomsterdekorationer....

post-36674-1258025280.jpg

Her er et af to vintønder med vores vin, kastanier og en kandelaber.....

post-36674-1258025332.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vågnede kl. 04.34 lørdag morgen. Tosset ja - men det stod ikke til at ændre. Jeg lå dog bare og lyttede til min datters åndedræt og tænkte på dagen, der snart skulle til at begynde. Det havde ikke set for godt ud vejrmæssigt i dagene op til brylluppet så I kan nok forestille jer hvor glad jeg blev da dette syn mødte mig i mine forældres køkkenvindue.....

post-36674-1258025831.jpg

0

Del dette indlæg

Efter et hurtigt brusebad og morgenkaffe med mine forældre, satte min datter og jeg os i bilen og kørte afsted for at få ordnet hår. Min ene søster skulle ordne min datters hår hjemme hos dem, så der kørte vi lige forbi som det første. Herefter satte jeg mig i stolen hos min frisør, Mette. Jeg synes selv hun gjorde et rigtig godt stykke arbejde. Jeg følte mig virkelig som en Million da jeg var færdig. Her et par billeder - som jeg vil lade tale for sig selv....

post-36674-1258026037.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

...

post-36674-1258026371.jpg

BTW - til dem der synes de kan ane julemænd og jule-pynt på billederne fra frisøren: Ja, det er korrekt. De er gået helt i jule-mode hos Mette og hendes to mandlige kolleger....

Redigeret af cnx
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer