SophiaT

Personlige M&M´s

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Meningen er at de skal være i disse glas, et stk. pr gæst.

Jeg har valgt at det skal være den samme blonde på alle glas. Jeg bryder mig ikke så meget om de hæklede blonder så vi har valgt nr. 2 i øverste række hvis man tæller fra venstre mod højre.

post-54311-0-47084300-1337166840.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor bliver de glas fine!! :thumbsupsmileyanim:

Hvor har du bestilt m&m´s og hvor meget kostede de? Jeg synes jeg har kigget, men der kunne jeg ikke se man kunne få sendt dem til Danmark??

Hvad skal der ellers være på Jeres slikbuffet??

0

Del dette indlæg

De er nemlig rigtig flotte de m&ms :thumbsupsmileyanim: (jeg har også selv :fløjt: )

Mine er købt i USA og de sender ikke til Danmark, men jeg har bestilt sammen med Mighti. Hun har en veninde i USA, hvor m&ms ene er blevet leveret og så har hun sendt dem til Danmark. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej hvor er de bare sjov :cheerleader3: en skam jeg ikke vidst man kunne få sådan noget :( men som min søde H2B siger, så kan jeg jo ikke få det hele :rolleyes:

selv om jeg ellers gerne vil :fløjt:

Redigeret af Andrup pigen :))
0

Del dette indlæg

Chokolade skal helst opbevares ved ca. 18 grader. Køleskab er for koldt, og kan gøre det hvidt, lige som for varm opbevaring kan. Har du ikke en kølig kælder, bryggers eller lign. (hilsen Carina, tidl.ansat i chokoladebutik gennem 4 år ;-)

0

Del dette indlæg

Er spændt på at få glassene hjem og se hvordan det kommer til at se ud. Men mon jeg skal opbevarer chokoladen i køleskabet??

Generelt kan chokolade godt blive lidt træls af at være i køleskabet - det kan blive hvidt og lidt tørt. Men når nu m&ms har ovetræk, ved jeg ikke, om det også gælder for dem? Jeg vill nok gemme dem i et mørkt og køligt skab el. lign. Jeg har mine reeses pieces til at ligge koldt i bryggerset, og det tager de ikek skade af (og det ved jeg kun, fordi jeg er kommet til at åbne en af poserne - hovsa :fløjt:

Edit: hov vanggaard var hurtigere:)

Redigeret af kristineB
0

Del dette indlæg

De m&ms er da bare for søde.. dem vil jeg også have :) men kigger lige på hjemmesiden, og man skal vælge land, for at kunne bestille dem.. prøvede lige med UK, og så kan man ikke vælge et andet leveringsland.. så hvordan gjorde du? :D :D

Jeg købte dem i tyskland.. Prøv dér..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok, kan se, at de ikke sender uden for de 6 lande i EU, som er på den hjemmeside du henviser til, så ingen til Danmark :( øvøv

Jo jo du skal blot skrive til dem. Jeg brugte den tyske, og de var venlige til at sende det til Danmark.

0

Del dette indlæg

Jeg MÅ bare have nogen, selvom det er lidt halvdyrt og H2B synes, at det er noget pjat :wink:

Jeg tror nu bare, at jeg bestiller via den engelske side, for så kan det blive sendt til H2Bs familie i England, og så kan de passende tage dem med til Danmark - så slipper vi også for, at det på mystisk vis forsvinder, ligesom det er sket med nogle af vores personlige chokolader :blush::lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan kun sige, at jeg er nød til at skulle bestille disse.

Har en H2B, der elsker M&Ms, så tror ikke vi kan gøre det uden dem.

Foruden dette, vil de nok være fantastiske i en slikbuffet i farverne. :super:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer