Guest Sarvid

M&S 30. juni 2012 - De endelige invitationer.. :D Foto...

147 indlæg i dette emne

Den vidunderlige dag bliver den 30. juni 2012

Tænk, at jeg skal giftes...

:a1221: Jeg har de sidste 11 år været helt tosset med min dejlige kæreste, vi har en dejlig lille dreng, og vi har hus, så det skulle slet ikke hedde sig, at vi skulle giftes da, det ville være så fornuftigt!.. Som hele vores familien har sagt til os de sidste mange mange år.. Men i foråret 2011 faldt H2B på knæ og sagde, at nu ville han være min mand.. :heart:

Jeg ville nemt kunne tage en flyver til Thailand eller Vegas og så binde knuden der, men min søde H2B vil gerne have det 'rigtige' bryllup... Så selvfølgelig skal vi da det, det er jo ikke sådan, at jeg ville have vildt meget imod at danse rundt blandt alle dem vi holder af i en fantastisk kjole!! Hi hi hi...

Så nu går vi i gang med projekt bryllup...

En lille liste over hvad der skal ordnes og hvornår.. :ilovebryllupsklar:

Når punkterne er farvet grønne, er de ordnet.. :thumbsupsmileyanim: Jeg skal nok få linket, så I kan følge med i alle beslutningerne :balloons:

Inspiration

• Borddekoration - romantik med trød, syltetøjsglas, dåser og lyseblå hortensia
  • Brudetøj - slør (kan ses ved kjoleprøvningen... uuuuuuuuuhhhh) :heart: + hårpynt fra MissLena... Love it!!
  • Gæstebog - eller hvad man kan kalde den.... :lol:

Så hurtigt som muligt

4-6 måneder før

• Lave en ønskeseddel – a work in progress
  • Holde møde med præsten
  • Aftale med pyntning af kirken
  • Spørge om fotografering under vielsen
  • Spørge om sang under vielsen
  • Bestemme hvilke salmer der skal synges
  • Snakke med blomsterhandleren om blomster til brudebuket, knaphulsblomst, biler og dekorationer (H2B opgave )
  • Købe vielsesringe
  • Bestille bryllupskage - mgl at vælge smage og pynt
  • Booke værelse til bryllupsnatten (H2B opgave)
  • Lave STD, invitationer, menukort, bordkort og andet der skal trykkes
  • Sende invitationer ud til gæsterne
  • Væge toastmaster
  • Vælge gavekoordinator
  • Bestille frisør

2 måneder før

• Bestille blomster
  • Rette brudekjolen til
  • Købe/bestille tøj til gommen (H2B opgave)
  • Købe morgengave - what to do.... :blink:

1 måned før

• Lave bordplan og skrive bordkort
  • Kontrollere at tøjet til bruden, gommen, forloveren og brudepiger og -svende er i orden
  • Købe gaver til forlover, brudepiger og -svende, toastmasteren og andre hjælpere
  • Kontrollere alle transport-arrangementerne
  • Give besked om evt. navne og adresseændringer efter vielsen
  • Giv besked om det endelige antal gæster til kok
  • øve ’brudevalsen’ + lave musikken (remix) :tunge:
  • Hente vielsesringe

1 uge før

• Kontrollere om alt er parat til bryllupsrejsen
  • Tage en sidste kontrol af tøjet
  • Gå skoene til derhjemme så de ikke klemmer alt for meget

Dagen før

• Dække bord og lægge bordkort på plads
  • Gennemgå morgendagens plan
  • Gå tidligt i seng - hver for sig
  • Læg tøjet frem

Selve bryllupsdagen

• Stå op i god tid og få et godt morgenmåltid
  • Sørge for at få hentet brudebuket og knaphulsblomst (H2B opgave)
  • Tag af sted til frisøren i god tid (husk slør+ hårpynt fra MissLena :thumbsupsmileyanim: )
  • Tag af sted til kirken i god tid - vielse kl.14.30

Efter brylluppet

• Få brudebuketten sendt til tørring/konservering
  • Aflevere takkegaver (Forlover + brudepige)
  • Sende takkekort
  • Sende tøjet til rensning
  • Lave scrapbog med alle minderne (får min søster til at lave en.. ) :kiss:
  • Lave fotobog..

Redigeret af Sarvid
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så kom STD kortene på plads og dermed så også de første små skridt på vejen til at være helt klar med tema og farve skema.. :cheerleader3:

Jeg er ked af, at 'billedet' af dem ikke er blevet bedre, jeg må tage nogle billeder IRL når jeg har fået dem trykt!! :rolleyes:

Der hvor den sorte kant går, vil de blive klippet! Og der er købt kvadratiske konvolutter, hvide lækre og med lige 'lukning'.. ja ørhm jeg er ikke lige ferm til det der DIY lingo blush.gif

post-47696-0-61858700-1321906717.jpg

post-47696-0-11391200-1321906737.jpg

Redigeret af Sarvid
0

Del dette indlæg

Vores super fede lokaler, de skal da også lige ind her..

Det er bare lige os! :thumbsupsmileyanim:

Vi er, lige i dette tilfælde, ikke til fester på hoteller eller restauranter, da vores gæster skal have lov til at blive hele natten :biggrin: Og vi er ikke til festsale eller forsamlingshuse, da vi ønskede noget mere romantisk og måske lidt anderledes.. (www.fredensgade12.dk)

Udefra...

8631-151091.jpg

Inde

8631-154160.jpg

Vi fandt dette helt nyrenoverede lokale, det er et gammelt misionshus, og det ligger lige bag kirken.. Som I kan se her!!

9202.jpg

Jerne Kirke (www.jernekirke.dk)

Her skal vi vies den 30. juni 2012... Uhhaaaa.. :iloveyou:

Så undgå vi, at gæsterne skal have transport fra kirke til reception og fest, der er også nem offentlig transport til kirken.. Dejligt!! :)

Redigeret af Sarvid
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til dette yderst vanedannende forum :cheerleader3: Tillykke med dit kommende bryllup og alt held og lykke med din planlægning, som jeg kan se, at du allerede har godt gang i. Jeg vil glæde mig til at se mere :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selv om det er noget tid siden, var det en stor dag, da vi med sikkerhed i stemmen kunne sige, at vi på bryllupsdagen skulle fotograferes af den ufattelig dygtige Tina Liv!!!

:BKSTREET: Hun er jo noget nær fantastisk..

Uha.. Hvor jeg dog glæder mig til at komme til Vejle (Bryllupsmesse) og møde hende sådan rigtig, selv om jeg dog har talt med hende flere gange, bliver det, første gang vi skal mødes. :biggrin:

Her er et af mine mange favorit bryllupsfoto...

post-47696-0-84962700-1322145245.png

- og Tina jeg håber, det er ok, når jeg nu linker til dig, hvis det er et problem, at jeg bruger dine billeder her, så sig endelig til! :wink:

Den gode Tina vil være der før, under og efter vielsen, så hun får her rig mulighed for at tage de smukke stemningsbilleder... :loveshower: Efter vielsen skal der tages et kongebillede foran kirken, og så drager hun, jeg og min, på daværende tidspunkt, mand ud til location, hvor der bliver taget en masse smukke billeder - på trods af motivet :lol:

Iiiiiiiih hvor jeg dog glæder mig! Piger læg mærke til, at jeg skriver 'jeg', for netop med denne post, kunne min skønne H2B slet ikke forstå, hvorfor der skulle en professionel fotograf til, og hvorfor skulle vi da også tale med så mange, et billede er da vel et billede... tsk tsk tsk tsk.... :sm:

Redigeret af Sarvid
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min har siddet på min hånd længe, men nu har vi endelig også valgt H2Bs fine ring... :thumbsupsmileyanim:

Sommeren 2001 valgte min dejlige kæreste at fri til mig, siden da er der sket meget, vi har flyttet frem og tilbage i landet, vi har taget uddannelser, vi er blevet voksne og det mest fantastiske er, at vi har en vidunderlig dreng. :heart:

I foråret valgte min dejlige H2B at fri endnu engang, denne gang skulle det være! Som jeg havde sagt til ham, en forlovelse har jo en forældelsesfrist.. :tunge: Så han mente, at der skulle en ny ring til - dog bliver denne så også min vielsesring, da den simpelthen er såååå fin!! :cheerleader3:

post-47696-0-58188300-1313048826.jpg

Her er min H2B flotte ring...

post-47696-0-87570600-1322162096.jpg

Jeg er helt klart til en smallere ring, hvilket H2B selvfølgelig havde skrevet sig bag øret, og så blev den 'oppet' med flotte sten!! :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med Tina Liv :loveflag: det kommer I ikke til at fortryde er jeg sikker på!

Min mand var også lidt usikker på om det overhovedet var nødvendigt med en prof fotograf, men her bagefter synes han det var en fantastisk beslutning!

0

Del dette indlæg

Hej Miss-Lena

Uuuuhhh.. jeg må da ind og se nærmere på din butik!! Man kan jo aldrig få for mange ting... :fløjt:

Hej Louise

Ja det bliver så fanastisk!! :thumbsupsmileyanim: Så må vi jo udveksle, når de er blevet taget!! :lol:

Hej Mette ..

Godt at høre, at manden kan ændre mening!! :wink:

Jeg har ofte beundret de billeder Tina har taget af du og Jimmy, så vidunderlig smukke billeder!! :loveflag: Hun formår virkelig at fange øjeblikke og stemningen i billederne, og hvis der er noget, man vil huske efter mange års ægteskab og mange år, så er det vel de følelser og stemningen, man havde netop på denne vidunderlige dag, hvor ægteskabet startede! :a1221:

0

Del dette indlæg

Den 11. november blev min vidunderlige søster gift med drømmemanden... :a1221:

Og jeg bliver simpelthen lige nødt til at smide et billede af os, taget mens vi gjorde hende/mig klar til vielsen...

Min smukke lykkelige (måske nervøse) søster :heart: (til højre) og jeg (til venstre) :kiss:

post-47696-0-39362800-1322554814.jpg

Hele mit liv, har hun spillet en central rolle, så selvfølgelig skal hun også det til mit bryllup! Selvfølgelig kunne det kun være hende, der skal være min brudepige!! Og hun skal, da hun selv tilbød det, også være gavekoordinator... :super:

Hun er ubetinget verdens bedste søster, selv om der er 7 år imellem os (jeg er yngst) - ja det ser ikke sådan ud - så har vi altid været tætte!!

Hvis vi ikke lige kunne se hinanden, mest på grund af hendes mange ture verden rundt, har der før internettet være brevet, der blev sendt til posthuse i små underlige byer i østen, senere blev det til mails og endelig til skype!! Nu er jeg så heldig, at der kun er 25 min. kørsel :biggrin:

Jeg kan ikke forklare, hvor heldig jeg er at have en søster som hende!!! Alle burde have en søster!! :heart:

Redigeret af Sarvid
1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer