sgplcamilla

Camilla & Christian 28.07.12 - Laver bryllupsberetning

424 indlæg i dette emne

Hej piger, og kommende brude

Ja så blev jeg også en af de heldige, og nu har jeg kigget så meget på denne side, at jeg selv fik lyst til at oprette min egen bryllupsplanlægningstråd. Vi er vel alle et eller andet sted, og i mere eller mindre grad, bridezillas :biggrin:

Lidt om os selv:

Jeg er 27 år og min kæreste Christian, som nu er min forlovede, er 26 år. Vi startede med at komme sammen den 20 februar 2009. I efteråret, nærmere sagt i oktober 2009 flyttede vi sammen - i Christians lejlighed i Haderslev. I juni 2010 flyttede vi til Sønderborg, som er min hjemby.

I efteråret 2010 fandt vi ud af at vi ventede os, og her den 10 juni 2011, kom vores dejlige søn Casper til verden - der nu er 4 måneder allerede.

Hvis I gerne vil vide hvor vi mødtes, så kan i læse det her: Hvordan vi mødte hinanden

Frieriet:

Vi har tit snakket om at vi en dag skulle giftes, og at vi glædede os til denne dag, men mere direkte er det ikke blevet til. Efter vores søn kom til verdenen, har ægteskab været samtaleemner i nu og nær, især fordi vi også gerne vil have hus. Den 28 august 2011 skulle Casper så dåbes, og et par uger inden havde vi snakket om ægteskab, hvor Christian havde sagt, at der skulle både være tid og overskud til et frieri. Hvortil jeg bare svarede, og dette kunne man altid finde, især når brylluppet ikke skulle stå weekenden efter frieriet.

Dagen kom hvor Casper så skulle dåbes. Og under middagen, da vi når til hovedretten, siger jeg til Christian, at jeg gerne vil skåle med folk. Christian tror jeg vil holde en tale, men nej det ville jeg ikke. Men det ville han fortalte han mig. Jeg synes det var yderst mærkeligt at han igen ville sige noget, især når vi nu havde takket gæsterne fordi de kom og ville fejre dagen med os og Casper, og havde takket alle for gaverne. Men nej, Christian ville holde endnu en tale, og det fik han selvfølgelig også lov til - var spændt på hvad denne tale skulle indeholde, når nu alt var sagt. Meeen, ikke alt var sagt fandt jeg ud af :)

Christian stillede sig op og igen takkede fordi folk var kommet og ville fejre dagen med os, det var jo en speciel dag, især for mig og Christian - og og og, så kiggede han på mig og fortalte han elskede mig utrolig højt, og så kunne han næsten ikke sige mere. Han sætte sig på knæ og spurgte mig, om jeg ville giftes med ham.

Det største øjeblik i mit liv, en hver piges drøm, og denne drøm var for mit vedkommende gået i opfyldelse. Var så lykkelig og kunne slet ikke fatte det. Var det nu også rigtigt, men det var det. I æsken lå en fin hvidgulds ring med en brillant i.

Efterfølgende fik jeg at vide, at han havde ikke kun spurgt min far om min hånd, men også min største lillebror om lov på alle mine søskendes vegne (har 4 søskende, hvoraf jeg er den ældste). Det varmede så utrolig meget at han havde spurgt alle om lov, og virkelig var gammeldags på den måde, det var simplethen så perfekt.

Herunder kan i se den fantastiske ring som han friede med, den er bare så smuk.

post-54286-0-16644700-1319140344.jpg

Redigeret af sgplcamilla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vores bryllupsplanlægning

Denne er for længst gået i gang, det gjorde den kun få dage efter Christian havde friet til mig. Hvilket gjorde, at Christian fik en lille klump i halsen, eftersom han ikke havde regnet med, at vi skulle gå fra frieriet til dissideret planlægning. Men det er jo et sommerbryllup vi skal holde, så derfor må man også være hurtigt ude med de store poster. Og dette kan Christian også se nu, at det var ikke så dumt og er faktisk glad for at de store poster/beslutninger er truffet.

Grøn = Færdig

Rød = Mangler

Inspiration:

  • Farvetema: Lilla
  • Bryllupskage: Inspiration her
  • Brudebuket: Mangler
  • Brudehår: Mangler
  • Brudekjole: Her
  • Brudemakeup: Mangler
  • Vielsesringe: Her
  • Brudesko: Mangler
  • Strømpebånd: Mangler

Det praktiske:

  • Bryllupsdato: Lørdag den 28. juli 2012 Her
  • Vielsen: Ulkebøl Kirke, Sønderborg Her
  • Festen: Vollerup Kro Her
  • Musik: Her
  • Fotograf: Her
  • Bryllupskage: Privat kontakt
  • Brudeopsætning og brudemakeup: Min veninde Tenna, der er uddannet frisør
  • Forlover: Christians bedste kammerat, Kenneth
  • Toastmaster: Min bedste veninde, Katja
  • Gavekoordinator: Min mor
  • Transport: Her
  • Drømmekjolen Her

Diverse projekter:

Andet:

  • Morgengave: Mangler
  • Budget: Her
  • Bryllupsnatten: Her og Her

Redigeret af sgplcamilla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bryllupsdato

Jeg har nogle gange tænkt på, når man har siddet og drømt om sit bryllup, hvilken dag det skulle være. Og da vi startede med at komme sammen den 20. februar, så kunne det jo være sjovt at når vi skulle giftes en dag, at datoen blev den 20.

Men da Christian friede, var vi begge enige om at brylluppet skulle stå i 2012, og den eneste lørdag næste år der hedder den 20, er i oktober, og det synes vi begge var lige sent nok. Vi vil jo gerne giftes når vejret er godt – selvom man aldrig kan vide hvordan vejret bliver på dagen. Men vi ville gerne have varmen, og det grønne.

Så da datoen for Christians frieri var den 28. august, så tænkte jeg, at det i stedet kunne være sjovt at datoen for vores bryllupsdag så blev den 28 i stedet. Og månederne hvor den 28 var en lørdag, var januar, april og juli. Januar var igen en vinter måned, og april lå lige tæt nok på, så valget blev juli.

Præsten

Da vi skulle kontakte den præst vi gerne ville have til at vie os, hun dåbte nemlig også vores søn Casper. Fandt vi ud af at dette måtte hun desværre ikke, eftersom hun var vikar. Hun kunne ellers godt ifølge hendes kalender. Det var desværre en lidt dårlig nyhed.

Så ville vi have haft en anden præst som min søster kendte godt, da hun har konfirmeret min søster, men hun vidste ikke om hun havde ferie på daværrende tidspunkt. Og det kunne hun først sige i januar om hun skulle arbejde i skolernes sommerferie, eller om hun havde ferie. Og hun mente bestemt det var hendes tur til at have ferie her.

Så vi overvejde stærkt om vi skulle finde en ny dato, eller det gjorde jeg især må jeg sige. Men Christian ville gerne beholde den 28. juli, da vi nu havde fundet frem til denne dag. Så det hele endte med at vi bestilte kirken til den 28. juli, og så må vi få den præst der er den dag, og det finder vi først ud af i maj ca., for der skal vi kontakte kirken igen.

Redigeret af sgplcamilla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vielsen

Jeg har altid vidst hvor jeg gerne vil giftes henne, når dagen kom. Så derfor var valget heller ikke svært. Kl. 15.00 i Ulkebøl Kirke, Sønderborg, skal vielsen stå.

Kirken har en speciel betydning for mig, eftersom det er her jeg altid er gået når der var juleafslutning med folkeskolen. Det er her jeg og mine 3 ud af 4 søskende er konfirmeret (den yngste er 9 år, så der går lige et par år endnu). Det er her vi er dåbt, også vores søn Casper, mine forældre er gift her og min mormor, og andre på min fars side ligger begravet.

Så derfor var valget ikke svært, da beslutningen om hvor vielsen skal stå. Og både Christian og jeg var enige om at vi skal have et kirke bryllup.

Det er en virkelig smuk hvid kirke og den betyder en del for mig, som I nok kan læse. Og jeg er især glad og det er vigtigt for mig at vide, at min savnede og elskede mormor er tæt på os på dagen, når hun nu desværre ikke kan være tilstede i live. Hun betyder alt for mig og hende savner jeg virkelig meget. Så selvom hun ikke kan være med til vielsen og selve dagen, så er hun alligevel tæt på os, når jeg ved hun ligger begravet her.

post-54286-0-45558100-1319190706.jpg

Redigeret af sgplcamilla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Festen

Vi har været ude og se et par steder. Jeg startede egentlig med at lave en lang liste over muligheder.

  • Ballebro Færgekro i Blans
  • Fakkelgården i Kruså
  • Hotel Baltic i Høruphav
  • Vollerup Kro
  • Strandkroen i Vemmingbund
  • Benniksgaard Hotel og Konference Center i Gråsten
  • Comwell i Sønderborg
  • Scandic i Sønderborg
  • Bov kro
  • Cafe & Restaurant FRIENDS i Nordborg
  • Fjordhotel Augustenborg
  • Den gamle kro i Gråsten

Og jeg begyndte at skrive til de diverse steder, for at høre med priser osv.. Og fandt hurtigt ud af at nogle af stederne var alt for dyre, i forhold til vores budget. Vi har sagt at det hele må koste 50.000 kr., og så har vi en buffer på 5.00 kr. Så ud fra budgettet, blev Scandic, Comwell, Benniksgaard, Fakkelgården og Baltic valgt fra. Ballebro Færgekro fik jeg ingen priser på, da vi hurtigt fandt ud af at de allerede var booket på dagen.

Vi har blandt andet været ude og se Strandkroen i Vemmingbund, men den var simpelthen bare slet ikke vores stil, det så slet ikke indbydende ud når man kom til kroen, og det store lokale indvendige kunne også kun lige og lige gå. Maden hertil kom fra Fjordhotellet i Augustenborg, og det så heller ikke særlig indbydende ud, og prisen var heller ikke efter vores budget.

FRIENDS og Bov kro, var heller ikke noget for os.

Så til slut havde vi Vollerup Kro og Den Gamle Kro i Gråsten. Vi vidste at Vollerup Kro var super flot, og maden var god – da vi havde været til bryllup hos et vennepar i 2010. Den Gamle Kro har en speciel betydning for os, eftersom her var vores første date.

Så vi tog ud og besøgte begge steder, men personalet på Den Gamle Kro var bare slet ikke venlig, de lod os vente 15-20 min. før vi fik hjælp, og det skal sige vi havde lavet en aftale med dem.

Så det endte med at vi besluttede os for Vollerup Kro, og Morten herude fra var bare så nede på jorden da vi var ude og kigge, og vi snakkede en hel time hvor han glædeligt besvarede alle vores spørgsmål.

Sådan ser feststedet ud udefra, rigtig hyggeligt. Det der ses længst til venstre på billedet, er storsalen og hvor vi skal holde festen. Der hvor man går ind, ca. i midten af billedet, til højre fra døren, der vil velkomstdrinken blive serveret.

post-54286-0-30160000-1319569151.jpg

Sådan ser det ud indvendig, det er faktisk her vi skal side og spise den gode middag og holde festen. Men i bund og grund har vi lejet hele huset, dvs. hele den grå bygning er vores for hele aftenen. Det er rigtig dejligt.

post-54286-0-12792700-1319569205.jpg

Redigeret af sgplcamilla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Musik

Vi har hele tiden sagt vi helt vildt gerne vil have Live Band til vores bryllup, men efter megen søgen på internettet, fandt vi hurtigt ud af, at dette koster hurtigt 10.000 - 15.000 kr. for de billigste. Og vi vil jo gerne have musik under maden også, og det gør jo hurtigt at de forlanger 5.000 kr. mere.

Så derfor begyndte vi at søge andre alternative. Foruden at vi hele tiden har sagt vi helt vildt gerne vil have Live Band, har vi også sagt at vi ikke vil have en DJ.

Jeg søgte og søgte, og tilfældigvis stødte jeg så på en DJ som også spillede keyboard og guitar, og sang. Jeg ringede til ham for at høre hvad han skulle have for at spille til vores bryllup og om han selvfølgelig var ledig på dagen. Han var ledig, og skulle have 4.600 kr. for 7,5 timers musik, heri lå også dinner musik. Det var jo kanon, så vi talte sammen og ringede tilbage og bookede ham.

Men men men, vi har hele tiden været lettere irriteret over, at vi ikke kunne høre hvordan han sang osv.. Og ingen fra Haderslev hvor han kommer fra har hørt om ham. Så prøvede at søge videre på Live Band, og bad diverse hjemmesider om hjælp hvor du kan booke musik.

Tilfældigvis stødte jeg så på Rie's hjemmeside. Og hold op hun kan synge, og hun spiller keyboard. Jeg kontaktede hende hurtigt for at høre hvad hun skulle have for at spille dinner og danse musik til vores bryllup, og om hun var ledig. Det var hun, jubii, og hun skulle have 6.400 kr. for 7 timers spilletid. KANON KANON, der var ingen betænkligheder her, så vi bookede hende med det samme efter vi havde gennemgået budgettet - der er det jo fedt vi har vores buffer på 5.000 kr. Og det var nemlig i sådanne tilfælde vi ville gøre brug af vores buffer.

Så nu er musikken endelig fundet, og vi er så glade for at det er Live musik, og ikke noget med en CD der spiller i baggrunden. Og prisen herfor synes vi også er helt vildt rimeligt.

Redigeret af sgplcamilla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fotograf

Lige som musikken, var det også svært at finde en ordentlig fotograf til en fornuftig pris. Igen indtog jeg computeren og ihærdigt søgte på fotografer her i området. Vi har fundet mange fotografer, der tager virkelig flotte billeder, og er virkelig kreative. Meeen som altid, det koster også.

Som sagt ligger vores budget på 50.000 kr., hvor vi har en buffer på 5.000 kr. Og inden vi begyndte at hente priser hjem, lavede vi en anslået pris på brylluppet, hvad de forskellige ting måtte koste. Og til fotograf havde vi sat ca. 4000 kr. af til.

I starten var vi meget usikre på hvad vil gerne ville have taget billeder af. Selvfølgelig vielsen og portræt billeder af os selv. Christian ville gerne have rød løber billeder af alle gæsterne, og jeg ville gerne have billeder fra festen også. Det fik vi hentet priser hjem på, men dette så vi hurtigt at det blev meget dyrt. Så jeg ændrede min til at der skulle tages billeder fra bryllupskagen til brudevals i stedet. Og dette fik vi fornuftige priser på.

Men som tiden gik, blev jeg mere og mere i tvivl om vi skulle have billeder fra slutningen af festen. For mange af de fotografer som vi havde kontaktet, havde sagt de ikke kunne sige om kvaliteten blev god, og derfor kunne man lige så godt have familie og venner til at tage disse billeder.

Vi havde fundet en fotograf som ville have en fornuftig pris på 4.500 kr., på billeder af vielsen, portræt af os, rød løber af gæsterne og fra bryllupskage til brudevals. Jeg spurgte ham af, at hvis vi slettede de sidste billeder af kagen og brudevalsen, hvad det så ville koste, 4.000 kr. og en anden som vi tidligere havde kontaktet skulle kun have 2.695 kr. for dette.

I mellem tiden skal lige siges, at en veninde havde været på besøg, hvor vi havde snakket om brylluppet, hun kunne ikke anbefale den fotograf som vi havde booket. Hun havde ikke hørt godt om ham. Og jeg synes også det var underligt, da vi bookede ham, at han lige var blevet booket weekenden før til at tage bryllupsbilleder en uge efter. Der måtte jo ikke være megen interesse i ham som fotograf og han måtte heller ikke have så godt et ry, når han slet ikke var booket til noget endnu. Vi snakkede sammen og på baggrund af det hele, pris og dårlig omtale, besluttede vi os for at afbestille den første fotograf og booke den anden som kun skulle have 2.695 kr.

Det var jo dejligt at spare nogle penge, for så kunne de andre penge gives ud til noget andet.

Casper skulle fotograferes af vores bryllupsfotograf

For at teste vores fotograf, fandt jeg ud af at han foretog gratis fotografering at baby'er inden de blev 3,5 måned, og så kom billedet i Jyske Vestkysten. Så jeg aftalte en tid, og vi fik også taget nogle billeder med os alle tre. Så fint så fint.

Da vi så skulle hente prøvebillederne, var de ganske fine, men da vi kom til at skulle have nogle af billederne fremkaldt her til jul, da følte vi os godt og grundigt røvrendt, undskyld udtalelsen piger.

For 10-15 billeder, hvor alle var 13x18 ville han have 1.500 kr. for. Så vi fandt ud af at kun 2 af dem skulle være str. 13x18 og resten er alm. str. 10x15, dette ville han stadig have hele 975 kr. for.

Onsdag aften, her for 2 uger siden, var jeg sammen med mødregruppen, vi var ude og hygge selv og fik noget godt at spise. En af mødrene vidste jeg, at de også havde været ved samme fotograf og få taget billeder til Jyske Vestkysten, så skulle lige høre hende af hvor meget deres billeder kostede, og det var ikke meget bedre. 2.500 kr. i første omgange og de skar også ned og valgte mindre str. og fik det så til 1.400 kr., men stadig mange penge. Men hun fortalte de havde fået en CD med alle billederne på. Og dette ville vi selvfølgelig også gerne have. Torsdag tog jeg så kontakt til vores fotograf for at høre hvad sådan en CD kostede, han blev bare rigtig sur. Han sagde hun kunne høre på det hele, at vi ville fremkalde billederne til billige penge når vi nu efterspurgte en CD. Det var ikke det der var meningen med det i første omgang, vi ville kun have en pris på en CD. Så efter nogle mails, der ikke var alt for pæne, endte det med at vi fik 3 bileder i str. 13x18 og en CD til 800 kr., det var dyrt.

På grund af den meget uheldige oplevelse, har simpelthen gjort at vi ikke ønsker ham som vores bryllupsfotograf alligevel.

Det vennepar som jeg tidligere har omtalte under "festen", de havde snakket om at deres fotograf til deres bryllup var en veninde, og vi kunne sikkert få en god pris hos hende. Vi fik taget kontakt til hende, og hun skulle have for alt det vi ønsker - vielsen, portrætbilleder af os og rød løber af gæsterne - 2.000 kr. og alle billederne får vi på en CD, så vi selv billigt kan fremkalde de billeder vi ønsker. Og med hende som fotograf kan vi sikkert også lokke hende til at tage nogle billeder af feststedet og et gruppebillede også, uden hun ønsker mere i pris.

Så nu er fotografen også på plads, dejligt :)

:heart: Her er et lille billede der er taget af min dejlige familie :heart:

post-54286-0-44817300-1319569605.jpg

Redigeret af sgplcamilla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Save the day invitationer

Vidste ikke til at starte med, hvad dette var for noget, til jeg læste mere om det herinde. Det var jo en genial idé, og jeg foreslog det til min forlovede. Han synes også det var en genial idé, især så kunne man måske gøre sit for at alle gæster kommer, og når vores bryllup nu engang ligger i sommerferien, så kunne det være man kunne være med til at præge folk, så de ikke lige valgte den dato for at tage på sommerferie.

Men så skulle farvevalget jo hurtigt besluttes, for vil jo rigtig gerne have der er en råd ting med det hele, lige fra indbydelsen til brudebuketten. Så jagten på farver og indbydelses udseende gik igang, og jeg har fundet mange flotte. Ved dog stadig ikke hvordan indbydelserne helt skal se ud endnu, men farvevalget ikke helt så let alligevel.

Fandt mange flotte klassike sort/hvid tema'er og det er jo super flot disse to farver sammen. Kan også god lide lyserød og rød, men vidste at disse farver ville Christian nok ikke synes så meget om, fordi det er jo "piger" farver. Så måtte jo vælge en farve jeg også mente han ville kunne lide. OG jeg har altid synes godt om tyrkis og lilla, og Christian synes også om disse farver. Men da det er svært at få blomster i de tyrkise farver, blev det lilla. Men fandt også mange eksempler på lilla, og må sige det ser jo hammer godt ud.

Faldt tilfældigvis også over et lilla borddæknings billede fra Vollerup Kro og det så jo godt ud. I kan se billedet herunder.

post-54286-0-31284100-1319201734.jpg

Redigeret af sgplcamilla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min blærerække af Save The Day invitationer

Her kan i se min blærerække, det blev alligevel til 21 Save The Day, selvom der skal inviteres nogen og 40 gæster.

Men som i kan se blev farvetema'et jo lilla. Måske vil nogle af jer tro at det nederste på invitationen er sølv, den er faktisk også lilla, og båndet er hvidt med sølv, hvor der står True Love og med hjerter selvfølgelig.

post-54286-0-40390500-1319569896.jpg

Teksten på invitationen kom til at lyde:

Reserver Dagen

Vi skal giftes

Lørdag den 28. juli 2012

Flere detaljer og indbydelse kommer senere

Kærlig hilsen

Camilla & Christian

Og ja, så er der selvfølgelig også lige en enkelt engelsk i blandt, da min svigerfar og hans kone, samt min svoger bor i USA. Min svigerfar taler og læser dansk, men hans kone er tysk, og snakker derfor både tysk og engelsk, så for at de alle kan forstå det, blev en engelsk invitation udformet. Og den lyder som følgende:

Save the Day

We are getting married

Saturday the 28th of July, 2012

Formal invitation to follow

Love

Camilla & Christian

Redigeret af sgplcamilla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Inspiration

Jeg har brugt meget tid herinde for mange af jer har virkelig lavet noget gode planlægningstråde, hvor I har lagt nogle flotte og kreative billeder ind af både bryllupskagen, kjoler, hår, buketter osv osv. Nu vil jeg prøve selv om komme lidt inspiration, og så kan i også få en fornemmelse af hvad det er jeg kan lide, og hvad jeg har i tankerne for bl.a. invitationer osv..

Bryllupskagen

Vi har snakket/overvejet at vi vil have vores bryllupskage som dessert. Dette skyldes at vi formentlig skal have buffet til hovedret, og så kan folk ende med at spise sig godt mætte her allerede, og så ville det være synd at gæsterne skal igennem både en dessert og bryllupskage.

Men jeg er også begyndt at tænke på om det er forkert at droppe desserten og bruge bryllupskagen til dette. Går så det romantiske af bryllupskagen? Er der nogen af jer der har været til bryllup før, hvor brudeparret har brugt denne metode? Eller at I selv har planer om at gøre dette?

Hvad bryllupskagen skal indeholde, det ved vi endnu ikke. Vi har fået en kær ven til at lave bryllupskagen for os, og hun blev meget glad da vi spurgte hende af. Og hendes råd til at starte med er, at finde ud af hvor stor den skal være og hvordan den skal se ud. Størrelsesmæssigt, tænker vi 3 ringe. Den øverste til os selv, den skal gemmes til vores 1 års bryllupsdag. Og 2 ringe burde være nok til ca. 40 gæster.

Da farvetema'et er lilla, skal der også være lilla på kagen, igen så der er den røde tråd.

Billeder har jeg fundet mange af. Vil sætte nogen ind, så I kan se hvad jeg/vi har i tankerne :) Men kan lide alle de kagebilleder jeg har fundet, de har jo alle samme bare noget jeg kan lide, så det bliver svært at vælge.

post-54286-0-56737300-1319206507.jpg

Redigeret af sgplcamilla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først og fremmest velkommen til og tillykke med det forestående bryllup :loveshower:

Sikke et skønt frieri, jeg kan godt forstå hvis du var overrasket over overvældet! :a1221:

Vi skal selv have kagen til dessert fordi jeg ligesom dig tænker at folk ikke kan spise mere når de har fået tre retters menu og så synes jeg ikke rigtig at kagen får den plads som den fortjener. Jeg tænker at vi skærer den for som man ellers vil gøre og så går folk op og tager et stykke :rolleyes:

Og sikke en møg-fotograf, det giver da virkelig bare dårlig omtale at behandle kunderne sådan. Synes godt nok det var nogle dyre billeder! Jeg gjorde det at jeg fik ind på fotostart.dk og lavede et opslag. Så fik jeg tilbud fra forskellige fotografer - proffer som amatører. Jeg valgte ikke det billigste tilbud, men den fotograf hvis billeder passede bedst til os og så selvfølgelig i den "billige ende".

Glæder mig til at følge dig! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til dette fantastiske forum :balloons:

- og tillykke med det forestående bryllup.

Kan jo læse, at I allerede er ved at have en del på plads. Selvom fotografen voldte jer lidt kvaler - men dejligt det nu er i orden.

Rigtig fine STD-kort :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest velkommen til og tillykke med det forestående bryllup :loveshower:

.....................

Glæder mig til at følge dig! :)

Tusind tak Conni, du kan tro jeg blev overrasket og overvældet af hans frieri. Havde for det første slet ikke regnet med at han ville fri nu, på et tidspunkt ja, men ikke nu. Og især ikke nu, fordi han afslog det jo hver gang der blev talt om det – ikke på den onde måde, men mere den der måde med, en dag frier jeg. Men også bare den måde han friede på, det troede jeg ikke han kunne finde på, det ligner nemlig slet ikke ham. :iloveyou:

Jeg tænker nemlig lige præcis samme tanke som dig, at kagen ikke får den plads og den betydning som den fortjener. Og det synes jeg er synd. Men vi vil også skære den for som man plejer at gøre, og så vil vi nemlig også have at folk skal gå op selv og tage et stykke.

Ja vi var desværre ikke alt for heldige med vores fotograf, og efter den behandling og de dyre billeder, der var beslutningen også bare taget. Jeg har også været inde og sætte et opslag op inde på nettet, mener den hedder servicebyen.dk. Vi har fået mange tilbud, og der er også mange gode fotografer der har svaret, men prisen er også bare mange gange efter dette. Og selvfølgelig vil vi gerne have en fotograf som er god, men også til billige penge. Vi ved godt at billederne ikke kan laves om, men der er jo heller ingen der siger, at den dyre fotograf laver ens billeder gode, det kan man jo aldrig forsikre sig imod. Men selvfølgelig hvis vi havde pengene til det, så vidste jeg da godt at der var andre fotografer der kom på tale. Men hende vi har fået til at tage billeder, er amatør fotograf, og vi har set nogle af hendes billeder – og de er ganske gode. Og jeg selv kan finde ud af at lave lidt lys redigering i programmet photoshop, så hvis vi vil have skygger på, eller nogle i sort/hvid, så kan jeg selv lave dette efterfølgende. Og med hendes CD, kan vi gå i Bilka og fremkalde billederne i de str. vi ønsker til langt billigere penge, end hvis vi skulle have en rigtig fotograf til det. Så ville vi jo sikkert ende med 5.000 kr. til fremkaldelse, hvis man tager priserne for Jyske Vestkyst billedernes pris i betragtning.

Redigeret af sgplcamilla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

.....................

Kan jo læse, at I allerede er ved at have en del på plads. Selvom fotografen voldte jer lidt kvaler - men dejligt det nu er i orden.

Rigtig fine STD-kort :cheerleader3:

Tusind tak louisevibe

Ja det store poster er faktisk på plads, nu er det "småtingene" der mangler, men det er jo vidst også dem der tager længst tid har jeg indtrykket af. Og der går noget tid før man kan få disse på plads.

Tak, det var nu lidt svært at finde ud af hvordan de skulle se ud, men fik det da hen til sidst :)

Redigeret af sgplcamilla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer