Fr.Andersen

Jubii blev også min tur... <3 Nu med booket fotograf.

46 indlæg i dette emne

Hey med alle jer andre..

Nu har jeg brugt en god del tid på at læse og se alle i andres fantastiske bryllupsplanlægninger og beretninger, så jeg vil da også lige være med.

Jeg er 24 år gammel og H2B er det samme, vi skal giftes den 24.5.14 og selvom det er tidligt at gå i gang, så kan man bare slet ikke lade vær, og nogle ting har jeg læst mig frem til heller ikke er så tosset at få på plads tidligt :biggrin:

Lidt om vores møde, lidt utraditionelt vil jeg tro.

Vi mødte hinanden i rystesammenugen op til at vores skoler skulle slåes sammen i 7 klasse, til festen om fredagen, fik jeg mit 1 kys NOGENSINDE :a1221: og vi var kærester i hele sommerferien.. hehe..

7 år senere efter jeg har boet i 3 år i det østjyske fandt jeg tilbage til fyn nærmere Odense, begyndte i Fitnes DK hvor jeg på min 3 mdr. går bogstaveligt talt lige ind i hans arme, han står og venter på sin far og ser mig komme, (lignede åbentbart mig selv) for han åbnede armene og sagde Heidiii, jeg tænkte for mig selv mens jeg stod der i et et kæmpe bamseknus og tænkte hvem er manden der krammer mig, lige indtil hans far kom. (skal sige at H2B var blevet meget høj, vejede 110 kg og var skaldet)

Den dag i Fitness DK gik mere med at dreje hovedet af led for at se på ham, tænkte for mig selv at han var jo meget sød, han må ha' tænkt det samme for det endte med han inviterede mig på kaffe, endte med rødvin, og endnu et 1 kys fra ham (i en ny tidsalder) :a1221: Vi udvekslede tlf. nr. han skrev da han var taget hjem om ikke vi skulle ses igen, det blev til en ny date dagen efter og nu har vi været sammen i 3 år.

Frieriet

D. 1.12.11 satte han sig på knæ. Jeg kom hjem fra arbejde kl. 22.45 med 12 timer på bagen, og han havde tændt stearinlys i hele huset og stod med et stort smil da jeg kom ind af døren, med en seddel i hånden og sagde jeg skulle skynde mig at tage overtøj og sko af, han havde en overraskelse, i form af en leg, jeg skulle rende i hele huset og finde små sedler som førte mig videre efter 6 sedler til en stor pakke, jeg tænkte egentlig ikke på hvad det var der skete (han er tit lidt fjollet med sådan noget :biggrin: ) mens jeg pakkede den store gave op satte han sig på knæ og lige som jeg fandt æsken med de skønneste ringe i sagde han de gyldne ord, spørg lige om jeg blev glad :cheerleader3:

og billeder af os får i da lige.

post-55883-0-11543900-1328184635.jpg

Og de flotte ringe han selv havde valgt.

post-55883-0-74748100-1328184849.jpg

Hilsen Fra Heidi To be Fru. Lasse Andersen

Redigeret af Fr.Andersen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Jeg havde selv goood tid til min planægning og det er kun skønt. Så har man mulighed for at booke alle de ting man skal være tidlig ude med og man kan også nemt få klemt nogle pauser ind hvor man ikke er tvunget til at planlægge noget fordi der er god tid

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :)

Jeg har fået booket forsamlingshus i 3 dage, for at have god tid til opdækning osv.. samt dagen efter brylluppet så man ikke skal tænke på rengøring på selve dagen :)

Jeg har godt nok nogle enkelte kvaler og det er et fornuftigt budget, vi har nemlig nogle store familier så vi skal holde reception for alle dem vi kender og fest for de nærmeste hvilket vil sige 115 til reception og vielse og ca. 70 til festen, en ting er at finde location for reception til fornuftige penge men også madbudgettet om aftenen bliver svært, jeg er selv kok og vil jo derfor ikke slække på menuen :) men heller ikke selv stå med det.

Så puh, er glad for den gode tid, for det bliver nok svært at blive enig med mig selv om mange ting.

Men elsker planlægning så det går nok alt sammen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har allerede tænkt på farvetema da vi skal vies udendørs (muligvis under teltloft, man ved aldrig med det danske vejr i maj) :tunge:

men det ville blive noget med grønne nuancer, hvide hyacinter i dekorationer elsker deres duft, og muligvis en skarp orange som kontrast farve men den er jeg endnu ikke sikker på :)

Fik denne buket af kæresten i går muligvis den orange som jeg tænker på.

post-55883-0-33588600-1328188761.jpg

Jeg elsker egentlig hawaiblomsten/hibiscus, men den blomst er for usikker man kan ikke bestemme hvornår den skla blomstre såå, liljer, tulipaner og hyacinter er i mine overvejelser, og en masse som jeg ikke kender navnene på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for alle jeres hilsner, dejligt at komme med i et forum hvor der bare er højt humør hele vejen rundt :cheerleader3:

Jeg kan se du skal vies udendørs i en park, hvor er det? og har du talt med den der skal vi jer? har du gjort dig nogle tanker om hvordan det skal foregå? er lidt nysgerrig for vi skal selv vies udendørs men syntes det er svært at finde nogle gode lokaliteter.. :unsure:

I går var der sågar en jeg ringede til som grinte af mig i tlf. for han mente det var helt urealistisk at ville vies udendørs i det danske vejr og at jeg da lige skulle tænke mig lidt om før jeg ringede rundt .. hmm.. nedtur men har da fået posetive tilbagemeldinger fra andre steder :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey alle i søde piger :)

Jeg har brug for hjælp, jeg har fået lavet mig en weddingticker og har koden, men hvordan inde under min signatur får jeg billedet frem i stedet for koden når jeg gemmer ændringerne?

håber i vil hjælpe :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak for jeres hilsner :)

Nu har jeg jo læst lidt om alle de her fine std kort, og har egentlig også tænkt på at det ville være smart for os :) men hvornår sender i disse ud, jeg syntes at det måske lige er tidligt nok endnu der er stadig 2 år til det bliver min store dag :a1221: er det 1 år før i sender dem ud?

Men positivt ved tiden er at jeg har tænkt på jeg selv vil kaste mig ud i bryllupskagen, og kan se der er flere der gør det herinde, så hvis i har nogle gode links til opskrifter og muligvis hjemmesider hvor jeg kan købe diverse tilbehør og redskaber hjem, ville det være super hvis i vil dele lidt links ud :metteholm

God søndag derude :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak, Ja vil sige at man læser mange gode historier om alle de zilla'er og mon ikke det nok også ender sådan her, men ikke endnu :thumbsupsmileyanim:

Fik i dag ringet til Kerteminde kommune for at høre om de kunne vi os udendørs, da jeg desværre fandt ud af at det vil Odense kommune ikke :(

men gode nyheder det vil Kerteminde godt, hvis stedet for vielsen finder sted inden for kommunen :cheerleader3:

Så nu ved jeg da at min (tidlige) planlægning ikke vil blive ødelagt af det, det er jo ligesom en ret stor del af hele Thihi... :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er blevet lidt grebet af det der med monogrammer og har selv prøvet at lave mit eget, blev til et par udkast:

fandt hjælp til selvhjælp HER (håber linket virker er 1 gang jeg prøver)

Vil lægge biller ind af det, men skal lige ha hjælp af H2B..

Redigeret af Fr.Andersen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kunne supermand lige fortælle mig hvordan jeg skulle redigere det så jeg kan vise jer mine selvlavede monogrammer, er blevet helt sjovt at lære hvordan man gør det, så kan jo nå at lave mange inden jeg behøver at beslutte mig :)

post-55883-0-63975000-1328548766.jpg

post-55883-0-06479800-1328548797.jpg

post-55883-0-37983800-1328548813.jpg

post-55883-0-34288200-1328548834.jpg Han spiller meget musik så den med guitaren faldt i god jord, men han syntes dog nr. 1 var bedst :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag været ude med min kæreste og hans lillebror, de ville prøve at lave amatørfilm, på min kærestes nye arbejdsplads, hvor han havde fundet et godt område til en krigsfilm.. :)

Men men men... det eneste mit bryllupshovede kunne se, var hvior fantastisk der ville være med et telt, 100 stole og en lang rød løber hvor min kære far kunne føre mig op, :a1221: det var en stor flot græsplane, med store træer, en lille å der løb ud i en sø midt i haven, med en bro.. perfekt som location til vielse, reception og nogle af bryllupsbillederne, ville det lige være fedt at få lov at låne det i en weekend hvor der alligevel er tomt for mennesker.. og ikke nok med det lå der et lille konferencehus, med køkken og toiletforhold :)

Håber så meget hans arbejdsplads vil låne det ud :):cheerleader3:

Kunne det lige sørge for at jeg var rigtig villig til at deltage i en krigsfilm. :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har i dag været ude med min kæreste og hans lillebror, de ville prøve at lave amatørfilm, på min kærestes nye arbejdsplads, hvor han havde fundet et godt område til en krigsfilm.. :)

Men men men... det eneste mit bryllupshovede kunne se, var hvior fantastisk der ville være med et telt, 100 stole og en lang rød løber hvor min kære far kunne føre mig op, :a1221: det var en stor flot græsplane, med store træer, en lille å der løb ud i en sø midt i haven, med en bro.. perfekt som location til vielse, reception og nogle af bryllupsbillederne, ville det lige være fedt at få lov at låne det i en weekend hvor der alligevel er tomt for mennesker.. og ikke nok med det lå der et lille konferencehus, med køkken og toiletforhold :)

Håber så meget hans arbejdsplads vil låne det ud :):cheerleader3:

Kunne det lige sørge for at jeg var rigtig villig til at deltage i en krigsfilm. :loveshower:

Eeej, et lyder da som det perfekte sted. Held og lykke med det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer