Fr.Andersen

Jubii blev også min tur... <3 Nu med booket fotograf.

46 indlæg i dette emne

I dag skulle vi ned til toget med kærestens lillebror der har været på weekend, så kunne jeg ikke lige dy mig og gik ind i søstrene grene, de havde en ½ væg med silkebånd, så måtte straks ringe efter kæresten at han lige skulle kigge op når bromand var sendt afsted.. Vi fandt de fineste sarte farver i flere størrelser med 11 meter på en rulle :) dejligt..

Ved det er tidligt at købe ind, men har fået 16x11 meter til 130 kr.

post-55883-0-34877900-1329067438.jpg post-55883-0-82705900-1329067479.jpg

Det endte så med at blive sart lilla og denne grønne som jeg ikke kender farvenavnet på.. så er der nogle der ved det må i da endelig sige til :)

Den beige eller hvad den farve hedder :blush: ville jeg se om jeg kunne finde som papir farve til de forskellige diy projekter :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var taget i Netto i dag, for at være en af de heldige der kunne få et udstikkersæt til fondant, efter der var en herinde der gjorde mig opmærksom på lige at tjekke deres reklamer ud :)

Men øv... var stadig for sent på den (y) fandt så i stedet for en pakke med rigtig mange tyller til kun 89 ,-

post-55883-0-91532100-1329137416.jpg

Mens man så alligevel gik og skimtede på de spændende hylder faldt jeg lige over disse lys...

post-55883-0-15092300-1329137463.jpg

De var jo lige i vores farver.. sart lilla og grøn.. kan så se det ikke helt er de samme farver som silkebåndet fra i går, men kommer da tæt på, og som en del af bordpynten tror jeg de vil være fantastiske 36 lys for 72 kr. med 8 timers brændetid :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så lækkert :) i dag skal jeg ned i en lille hobby butik og se om ikke jeg kunne finde det papir jeg så gerne vil have til alle mine diy projekter :) har snakket med hende på forhånd og det lyder lovende for kun 2 kr. pr. ark så det kan sagtens betale sig at lave det hele selv :)

Ikke nnok med det fik jeg i dag talt med min gamle læreplads om en couvert pris til alle os gæster til festen og hun sagde lige præcis det gyldne tal som jeg havde sagt til maks :) jubii..

350-400 kr. pr. cou. så dejligt :)

De blev self. booket med det samme :) håber kæresten er enig med mit valg men mon ikke :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :) jeg blev bare så glad for at min tidligere læreplads kunne holde sig inden for det budget jeg havde sat til det :) for ellers skulle jeg jo til at tænke i andre baner og det er så svært når man har besluttet sig til noget :) så er bare glad.. og kæresten blev også elle vild så det var jo bare et plus :)

Var også i den lille hobby butik, og hun havde lige det papir jeg har ledt så længe efter :) men men men så så jeg jo alle de andre farver og nu kan jeg ikke beslutte mig :( men godt jeg besøgte hende, for når jeg skal bruge så meget papir så skal det bestilles hjem 1 mdr. før så det er godt jeg er ude i god tid :)

0

Del dette indlæg

Så kunne supermand lige fortælle mig hvordan jeg skulle redigere det så jeg kan vise jer mine selvlavede monogrammer, er blevet helt sjovt at lære hvordan man gør det, så kan jo nå at lave mange inden jeg behøver at beslutte mig :)

post-55883-0-63975000-1328548766.jpg

post-55883-0-06479800-1328548797.jpg

post-55883-0-37983800-1328548813.jpg

post-55883-0-34288200-1328548834.jpg Han spiller meget musik så den med guitaren faldt i god jord, men han syntes dog nr. 1 var bedst :)

Hej

Kunne du fortælle mig hvordan du har fået monogrammerne lagt ind for min gider ikke???

0

Del dette indlæg

Hey Hey :)

Jeg har lavet monogrammerne i word, så trykkede jeg på prt sc (print sreen)

åbnede paint, trykkede ctrl+v så trykkede jeg på marker knappen i paint, beskar det og trykkede på klip knappen, åbnede et tomt paint ark og trykkede ctrl+v og derefter gemmer jeg det som en billedfil den der hedder jpeg. så kunne jeg oploade det som billede under fuld editor herinde.

Håber min forklaring er til at forstå.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er dejligt at der begynder at komme nogle 2014 brude til også :)

Ja, jeg arbejder meget sæson og er derfor allerede ved at have styr på de store poster :) dejligt.

Men desværre syntes jeg at der er mange der "vrænger" næse når man ringer om forespørgelser så langt frem i tiden, men så ved man jo heldigvis bare hvem man ikke skal bruge :)

0

Del dette indlæg

Endelig kan jeg sætte Tjek-tegnet ved fotografen :) og ikke mindst videografen, jeg har kæmpet med at finde en som kunne klare begge dele til en fornuftig pris :) og jeg har fundet det :) jubiii..

heldagsfotografering og heldagsvidografering for 9500 inkl. enkelte fremkaldelser :)

Og ikke nok med det :) det helt store dilemma her i hjemmet, har været vielsen, og nu er vi nået frem til enighed, det bliver hjemme i haven, med en frimenighedspræst (medmindre præsterne må udenfor kirken til den tid).

Så vi har rigtigt fået plantet og ordnet have så den kan stå i fuld flor til år 2014 :) jubii :)

plus vi lige sparede 10.000 på ikke at skulle holde receptionen ude ;) jubii.. nu er næste spørgsmål så bare om vi kan være 115 pers i haven, men det skal vi bare kunne :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endelig kan jeg sætte Tjek-tegnet ved fotografen :) og ikke mindst videografen, jeg har kæmpet med at finde en som kunne klare begge dele til en fornuftig pris :) og jeg har fundet det :) jubiii..

heldagsfotografering og heldagsvidografering for 9500 inkl. enkelte fremkaldelser :)

Og ikke nok med det :) det helt store dilemma her i hjemmet, har været vielsen, og nu er vi nået frem til enighed, det bliver hjemme i haven, med en frimenighedspræst (medmindre præsterne må udenfor kirken til den tid).

Så vi har rigtigt fået plantet og ordnet have så den kan stå i fuld flor til år 2014 :) jubii :)

plus vi lige sparede 10.000 på ikke at skulle holde receptionen ude ;) jubii.. nu er næste spørgsmål så bare om vi kan være 115 pers i haven, men det skal vi bare kunne :)

Hvor har i fundet fotograf til den pris?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Neeeej hvor dejligt med en dato søster :)

Jeg skal også giftes d.24 maj 2014, men vi er slet ikke lige så langt i vores planlægning, vi har kun fået bestilt kirken og præsten, og så skal jeg ud og se på brudekjole på lørdag :)

Glæder mig til at følge din planlægningstråd :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer