roskildetøs

Stine & Anders - 3. august 2013 - Første brudekjole prøvning

35 indlæg i dette emne

VORES BRYLLUPSPLANLÆGNING

:heart:

Nu har jeg fuldt med på Bryllupsklar.dk i over et halvår, så nu må jeg vist også lave min egen tråd, og nok komme lidt mere i gang med planlægningen.

:rolleyes:

Min kæreste og jeg har nu været forlovet i snart 9 måned, hvor tiden dog går

:biggrin: Vi har snakket en del om hvad vi godt kunne tænke os, nej nu må jeg vist være mere præsis, JEG har snakket en del, og tror ikke han gider at hører mere :biggrin: .

Lidt om os:

Vi har været sammen siden den 3. januar 2004, og har en lille søn som lidt over 15 mrd. Vi mødtes til en nytårsaften, hvor jeg var sammen med min bedste veninde og Anders (min H2B) er gode venner med hendes H2B.

Grøn = Klaret

Gul = i gang

Sort = mangler

Praktisk:

Dato: 3. august 2013

Kirke: Himmelev Kirke

Reception: Hos mine Svigerforældre (del af deres gave til os)

Feststed: Comwell Borrupgaard

Farvetema: Rød, sort og hvid

Budget:

Lav gæsteliste:

Book fotograf:

Vælg vidner:

DIY-prjekter:

STD-mail: Se billed via link

Invitaioner:

Bordkort:

Menukort:

Gaveæsker:

Kirkehæfter:

Bruden:

Kjole: 1. brudekjoleprøvning

Sko:

Brudevals:

Frisør/makeup:

Smykker mv:

Ringe:

Brudgom:

Gommens tøj:

Forlover: Anders' bedste ven har heldigvis sagt ja :rolleyes:

Brudebuket:

Kirken:

Brudepiger: Vore niece :loveshower:

Brudesvend: Vores søn

Reception:

Kagen:

Festen:

Maden:

Drikke:

Vælg toastmaster:

Arrangere transport:

Underholdning/musik:

Bordplan:

Redigeret af roskildetøs
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som skrevet er planlægningen så småt i gang, men det største projekt er mit vægttab, har siden min søns fødsel sidste april, tabt små 25 kilo, men mangler det sammen endnu.

Håber så meget at det lykkes denne gang, ønsker mig aller mest at kunne se mig selv i øjne i en smuk brudekjole. :rolleyes:

Tro at vægttabet er det største bryllupsprojekt, absolut ikke det det sjovest.

Glæder mig meget mere til at lave invitationer, finde brudekjole, lave bordkort mv. Det bliver et kæmpe projekt, NEJ det bliver to kæmpe projekter, og håber bare at jeg kommer igennem begge, så jeg er tilfreds. Hvilket på ingen måde er nemt. :angry: Er for meget en perfektionist.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ok :)

Kender godt det med at ville tabe sig - så jeg tog i lilly for at se hvor grimt kjolerne ville sidde på mig, når jeg nu vejer ca 20 kg for meget, men det gik slet ikke... Jeg endte nemlig med at forelske mig i min kjole og den smukke facon jeg fik deri, så jeg endte med at købe kjolen!

Så nu må jeg ikke smide så meget, men det gør ikke noget - for det er helt sikkert muligt at blive fantastisk smuk selvom man er større end gennemsnittet!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe ok :)

Kender godt det med at ville tabe sig - så jeg tog i lilly for at se hvor grimt kjolerne ville sidde på mig, når jeg nu vejer ca 20 kg for meget, men det gik slet ikke... Jeg endte nemlig med at forelske mig i min kjole og den smukke facon jeg fik deri, så jeg endte med at købe kjolen!

Så nu må jeg ikke smide så meget, men det gør ikke noget - for det er helt sikkert muligt at blive fantastisk smuk selvom man er større end gennemsnittet!

Det er absolut muligt at være smuk selvom man er større end gennemsnittet. Jeg har kæmpet med min vægt i rigtig mange år og dette er en god anledning for at komme til at tabe mig.

Kvinder er smukker når de har lidt ekstra :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til :balloons: - og kender godt det med at være perfektionist kan du tro, men håber det alligevel blir sjovt at gå i krig med alle de kerative projekter :)

Tillykke med det. Det er et lidt interessant valg geografisk: Himmelev Kirke og Borupgaard :rolleyes: Er du sikker på at du ikke mener Comwell i Himmelev. :)

Jeg mener Comwell Borrupgaard, vi synes simpelthen at det var så smukt derop, at det er kører turen hver. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak alle sammen.

Glæder mig så meget til at skulle rigtig igang. Min lyst til at komme i gang er bare i topform :biggrin: . I går var jeg sammen med min bedste veninde som skal giftes om 2 1/2 uge, og ser alle hendes projekter og hjælpe hende med bordplanen, gav mig bare en lyst til at komme i gang. Men det er svært at finde tid, når man har en på 15 mrd. som på ingen måde sidder stille, og giver moren lov til at sidde stille. :heart: Så er der også lige nogle DIY projekter der skal laves til min venindes bryllyp. Mit tøj og en sangskjuler, det kunne være at jeg skulle tag fat i dem først :thumbsupsmileyanim:

På fredag skal jeg ind og hente min venindes brudekjole som skal være hos os, ind til hendes mor kommer fra ferie, den kan jo ikke være hos hende. :biggrin: Jeg er lidt skræmt ved at den skal hænge hos os, tænk hvis der sker noget. Men har beslutte at jeg ryder et helt skab og låser det af så lillemanden ikke kan komme ind i det :tunge:

Jeg har fået æren at at sove inden hos min veninde dagen inden. Hendes forældre er skilt og der er ingen som bor i hendes barndoms hjem, så hun vil gerne sove hos sig selv sammen med et par veninder, og så er H2B smidt ud GP

Ville gerne finde på et eller andet specielt til hende, men har ikke rigtig nogen ideer, så tænkte det kunne være at nogen af jer havde nogen ?????? :thanks:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Comwell borupgaard er bare lækkert, var der og fejre et års bryllupsdag :) der var bryllup derude den weekend og det så super hyggeligt ud

Vi var der oppe i her i forået på en prøve weekend, og der var også et par der blev gift, det var bare så smukt. Glæder mig som et lille barn. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Comwell Borupgaard er et rigtig godt sted. Generelt er standarden på alle de Comwell hoteller jeg kender (Himmelev, Holte, Korsør, Snekkersten, Kolding) meget høj men respekt for at I vælger det sted som falder jer bedst uden at tænke på geografien. Det stiller på en eller anden måde store krav til dem, men det kan de sagtens være med og og der går I ikke galt i byen. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

STD-KORT

Har siddet og kigget efter hvordan alle andre har fået lavet deres invitaioner mv. og tænkte det må jeg også kunne... :)

Så her til aften gik jeg gang med at siddet og lege lidt med Microsoft Publisher, og fik så lavet vores STD-kort som vi kan sende på mail. Er bare så stolt over at jeg kan finde ud af sådan noget. :griner:- At jeg simpelthen bliver nød til at flash dem.. -HAHA-

Jeg havde ellers fået Lajla til at lave nogen, hvilket jeg er super taknemlig for, men jeg vil nu bruge dem som jeg selv har lavet, da det er lidt sjover. :biggrin:

Der er i dag et år og 6 dage til bryllupet og regner med at sende STD-mail til festdeltagerne på fredag, hvor der er præcist et år til den store dag. :loveshower:

post-55360-0-26065000-1343505534.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer