masen1985

ML store dag- mission vægttab skudt i gang

33 indlæg i dette emne

Lidt historie

Kirken

Datoen

Endelige dato

Feststedet

Fotograf

Frieriet

Kjolen

Musik

lidt frustrationer

Kogekone

Mission vægttab

Håber i vil læse med og følge vores planlægning... God fornøjelse

Redigeret af masen1985
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

først lidt historie:

Lasse og jeg mødte hinanden på dating.dk, hvor vi begyndte at skrive sammen en søndag aften kl. 21.. Der blev skrevet om alt imellem himmel og jord.. Vi snakkede rigtig godt sammen og lavede fis og ballade med hinanden, og da kl. var 03.00 næste morgen, men han at han skulle i seng, for han skulle op kl. 05.00 da han skulle have knægten og selv klar :wink: ... Vi aftalte at han skulle komme over til mig om aftenen...

Lasse kom over til mig og d. 1 februar 2013 var det 4 år siden vi mødte hinanden første gang...

Lasse valgte at fri til mig 6 måneder senere, kom som en meget stor overraskelse for mig, havde overhovedet ikke set det komme, og når vi skal giftes i 2014 er det tæt på 5 år siden han friede...

Lasse har en søn fra tidligere som var 2 da jeg mødte ham, så har været en stor del af hans liv.. betegner ham som min egen og elsker ham overalt på jorden...

I februar 2012 fik vi en fælles datter som er elsket af både far, mor og storebror elsker sin lillesøster så højt. Det er faktisk storebror som har bestemt hendes navn.

og så lige et bette billed af os

post-41030-0-14318300-1371928391_thumb.p

Redigeret af masen1985
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kirken:

Heden kirke, hvor jeg både er døbt og konfirmeret i. Sød lille landsbykirke, hvor min far også ligger begravet... Det betyder meget for mig at blive gift der, især når min far også ligger der, og Lasse synes det helt i orden, på trods af at der er en times kørsel fra vores hjem og dertil.

post-41030-0-64250600-1371928969_thumb.p

Redigeret af masen1985
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Datoen: 31 maj 2014

Vi er blevet enige om at hvis det hele klapper så fotograf, kirke, musik og feststed kan den dato, så bliver det der... Datoen er ikke nogen speciel grund til det, det var en dato kunne lide..

Ville gerne have været gift d. 24 juni, da det er min fars fødselsdag. Min far han døde da jeg var 1 år gammel, så hvis den dag havde været faldet sammen med en lørdag inden for de næste par år, havde jeg uden tvivl valgt den, men det er ikke en mulighed...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg prøvet at få fat i præsten i 3 dage og jeg har stadig ikke været heldig... Hvor svært kan det være... Jeg får fat i hans telefonsvare, hvor han siger det er nemmest at træffe ham om formiddagen, ja det er jo ligesom også der jeg ringer :) Nå men heldet kommer vel til mig på et tidspunkt...

Den fotograf vi gerne ville have, kan ikke den dag, så nu skal vi have fundet en anden, men der er jo også nok at vælge imellem, uden at de koster en bondegård...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvorfor skal præsten være så svær at få fat i... :angry: Har prøvet at ringe til ham flere gange i løbet af formiddagen, men telefonen er optaget...nu har jeg ham mistænkt for at have taget røret af... Men okay, det kan selvfølgelig være han er ved at snakke begravelse med en... :huh: ikke at jeg håber det, men kom jeg lige til at tænke på...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Glæder mig til at følge dig, og je sikke en dejlig historie.. Fandt selv min h2b på dating

Velkommen til!

Velkommen til

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup :cheerleader3:

tak skal i have...jeg glæder mig til at komme rigtig i gang med den her tråd... Men hvor er det dejligt med alle de ting man kommer til at kunne skrive om lige pludselig... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Endelige dato:

Nu har vi været ude og se forsamlingshus og vi har snakket med præsten...

Den endelige dato bliver d. 28 juni 2014...

Det er en helt fantastisk følelse at man har fået de to ting på plads, for så bliver det hele lidt mere virkeligt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fotograf:

Vi skal have bip-foto til at tage billeder til brylluppet.... Han tog billeder til min søsters bryllup og jeg synes han er vildt dygtig...

Han sad med ved bordet til festen, fordi han så havde nemmere ved at være der ved de forskellige episoder i løbet af aftenen...Vi lagde ikke rigtig mærke til ham, så det var dejlig afslappende...

alle billederne bliver lagt på deres hjemmeside, hvor alle gæster så får en kode og så kan de selv bestille billeder...

Vi skal have ham fra inden vielsen og frem til brudevalsen... IHHH hvor jeg glæder mig...

Her er et link til hans hjemmeside...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Frieriet:

Vil da gerne beskrive lidt mere detaljeret hvordan Lasse han friede til mig...

Vi havde som sagt været sammen i et ½ år da han valgte at fri... Vi skulle til noget fest sammen med min familie og vi havde fået noget godt mad og en del til den tørre hals... Lige pludselig var Lasse væk og min svigerinde og jeg gik ud for at lede efter ham. Vi kunne så ikke finde ham, så vi gik ind og der sad han så lige så fint på sin plads igen...

Et øjeblik efter gik han op til musikken og jeg tænkte "nå, nu vil han hører et bestemt musiknummer", hvor der er en som siger til mig, "han frier til dig"...Jeg rystede bare på hovedet og grinte lidt af hende, for selvfølgelig ville han ikke det... Vi havde jo kun været sammen i et ½ år... Men fandme så, det gjorde han sku... han fik mikrofonen i hånden og spurgte om jeg ville gifte mig med ham... :loveshower: Jeg brød grædende sammen(af glæde) og kunne slet ikke sige noget... Lasse kom ned til mig igen og da jeg endnu ikke havde svaret ham, spurgte han mig igen....Selvfølgelig ville jeg gifte mig med ham :loveshower: Min mor sad på den anden side af bordet og hun var lige så grædefærdig som jeg var... Det viste sig så at der hvor han havde været væk, der havde han været ude og ringe til sin e forældre for at hører om det var i orden med dem... :lol: Min mor jokede så lidt med bagefter at hun var skuffet over at hun ikke var blevet spurgt om det var i orden med hende... :biggrin:

Det er den vildeste aften ever og den aften står så klart for mig i hukommelsen...

Det var ikke det drømme frieri jeg havde forestillet mig, men han tog fusen på mig og det har jeg altid ønsket mig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kjolen:

Et år efter Lasse havde friet skulle jeg ud og kigge på kjole... (på daværende tidspunkt havde jeg arbejde, så troede vi skulle holde bryllup, men så blev jeg fyret, derfor først bryllup i 2014)...

Min mor, svigermor og jeg tog til Odense, hvor vi skulle i Lilly. Har hele tiden sagt at jeg skulle ikke have et stort skrud til mit bryllup, for ville gerne vise lidt af min figur (nu hvor jeg havde tabt 20 kg, har desværre taget de 8 kg på igen :blush: ), så den skulle være ganske enkel og lige op og ned.

Hun fandt flere forskellige kjoler frem, men der var ikke nogen hvor jeg fik følelsen af at det skulle bare være den... Men lige pludselig var den der, hun kom gående med den og jeg tænkte bare " hold nu k... hvor er den flot, det var bare kjolen... jeg smuttede i den og der var slet ingen tvivl, jeg havde fundet kjolen...

Så skulle vi så have fundet et slør og havde egentlig tænkt det skulle være langt, men det så helt forkert ud til kjolen, så vi fandt et som gik ned til hofterne.. Det gik så nemt med at finde kjolen og både min mor og svigermor sad med tåre i øjnene da jeg stod med kjole og slør på...

Ej hvor jeg glæder mig til at få de to ting på... Og så er der et helt år til endnu...

post-41030-0-41048200-1372318810_thumb.p

post-41030-0-36207800-1372319038_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Musik:

Så kom den også på plads og det blev diskobil...så nu har vi noget at glæde os til om lige præcis 1 år... ej hvor jeg glæder mig... Nu er de store ting på plads og jeg kan mærke på mig selv at jeg er meget mere rolig nu end for bare en uge siden...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

lidt frustrationer skal ud...

Jeg har fået styr på de store ting, men synes stadigvæk der er mange ting som skal på plads, men kan virkelig ikke overskue det...

Gæstelisten er næsten på plads: H2B mostre og onkler kunne jeg godt tænke mig at få sorteret fra, fordi det er faktisk kun nogen vi er sammen med 2-3 timer 2 gange om året, når vi er til fødselsdag nede ved hans forældre... Jeg har ikke lyst til at dele min bryllupsdag med dem, når vi ser dem så lidt...Er lidt spændt på hvordan H2B tager det, men bliver nødt til at snakke med ham om det, for mine mostre og onkler skal nemlig inviteres med...

Kan godt ske jeg er zilla, men er det kun min H2B som ikke udviser den helt store interesse for brylluppet... Jeg har aftalt med min H2B at vi kun snakker bryllup en gang om ugen, for ellers ved jeg at han får total spat af mig, så det har jeg lovet ham, men han udviser bare intet interesse... Det er altid mig som skal begynde samtalen omkring brylluppet, og spørgsmålene bliver ret hurtigt besvaret med "det ved jeg virkelig ikke" eller "det må du bestemme"... bliver idiot... Grunden til jeg har valgt at vi kun skal snakke om det en gang om ugen er lige præcis fordi jeg håbede han ville udvise lidt mere interesse, men åbenbart ikke...

Hvor er det fantastisk at man har et sted som BK til at komme af med sine tanker...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kogekone:

Så fik jeg ringet til kogekone i dag og fik hende reserveret... Endnu en ting som er på plads til den store dag... er godt i gang med indbydelser, kirkehæfter, og menukort, hold da op et arbejde, men det er hyggeligt...

Nu skal jeg lige have ringet til frisør i morgen og have reserveret hende ( ved godt det er i god tid), men det skal være hende, så vil gerne være sikker på at få hende...

Vi er så småt ved at være på plads med gæstelisten, så det er dejligt...

Redigeret af masen1985
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej jeg var i Svendborg i dag og gik rundt og osede, for så at gå forbi en forretning som havde 20 % å udvalgte tasker...

Der måtte jeg ind og kigge... og sørme så, jeg fandt tasken til brylluppet... Ved godt jeg er tidligt ude, men vi prøver at dele udgifterne lidt ud, så det hele ikke kommer på en gang...

Og igår der snakkede vi lidt med Egeart og det bliver højst sandsynlig dem som kommer til at lave vores ringe...Synes de laver så mange flotte og med nogle unikke detaljer...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer