Frkrasmussen

Prinsessernes drømmebryllup <3

140 indlæg i dette emne

Stedet :heart:



Igår betalte vi depositummet til feststedet, så nu er det også på plads. :thumbsupsmileyanim:



Vi har valgt at holde det på Scheelsminde i Aalborg.


De virker SÅ gode og vi har hørt rigtig god omtale om dem.


Selvom jeg ikke helt kan forene mig med selve lokalet, så er resten bare vildt lækkert.


Jeg hældte mere til Dronninglund Slot, men det rum jeg forelskede mig i, havde en skorsten midt i rummet, så festen ville blive delt op, og det ønskede vi ikke.


MEN min kommende var helt forelsket i Scheelsminde, så vi valgte der, hun skal jo også have noget at sige :rolleyes: hahaha :heart:



post-66859-0-18494200-1404151387_thumb.j


Her er Scheelsminde set udefra.



post-66859-0-82174400-1404151398_thumb.j


Dette er parken, som vores lokale har direkte adgang til.


Når vi skal holde bryllup bliver stien belagt med rød løber og fakler hele vejen ned til flagstangen.


Nede ved flagstangen skal vi have velkomstdrink, når gæsterne kommer. Den bliver åbnet med sværd af en tjener :thumbsupsmileyanim:


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Diverse ting, som jeg tænker skal bruges til brylluppet :heart:



post-66859-0-85854800-1404228711_thumb.j



Efter at have ryddet op i min mormors lejlighed, fandt jeg nogle ting, som jeg forhåbentlig kan bruge til slikbuffetten. Jeg synes der er noget romantisk over skålene.


Mine mostre har fået at vide, hvad temaet til brylluppet bliver, så de gik i krig med at finde en masse blonder til mig.


Så jeg har blonder nok, (næsten), og jeg fik da også alle tænkelige ting, hvor der befandt sig den mindste blonde på :lol:



post-66859-0-79587700-1404228879_thumb.j



post-66859-0-85854800-1404228711_thumb.j



Derudover fandt jeg en masse ting på cchobby, som jeg bare MÅTTE eje. Nu må vi se, hvor meget og hvor lidt jeg får brugt, for uden tvivl, der skal nok komme flere kreative ting ind af døren :thumbsupsmileyanim:


post-66859-0-55167300-1404228891_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdatering :wink:

Det er ikke meget jeg er på BK lige for tiden, da jeg (endelig - efter 1 års ledighed og sygemelding) har fået et job. :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg startede i mandags og jeg har slet ikke samme tid til at tænke på bryllup, som jeg havde før. (No wonder egentlig :blink: )
Jeg og min kommende arbejder nu på samme arbejdsplads, dog i to forskellige stillinger og så arbejder vi om aften.
Ergo er det kun i weekenderne, der pt kan være lidt plads til bryllupssnak.
MEEEEN, jeg kan alligevel ikke slippe det helt, så idag bad jeg tøsen ligge sig på sofaen og se tv, mens jeg lige kunne sidde her kl 4 om natten og tjekke op på alle de ting der foregår.

(TÆNK sig hvis jeg missede noget :oops: )

Men om ikke andet, så er jeg i fuld gang med at folde pocket invitationerne, når der lige melder sig en time fri.

Jeg har fået lavet mig et udkast, som jeg nok skal ligge billeder op af snart.

Derudover har jeg fået lavet udkast til kirkehæfter, så jeg er stadig godt med :loveshower:

Forresten, så har jeg siden mandag tabt mig næsten 2 kg pga. mit nye arbejde. (Består i at stå i dragter med friskluftsværn og svede hele dagen - ja, mandearbejde :tunge: )

Så det gik op for mig idag, at jeg har tabt mig snart 4 kg og er kun 2,5 kg, for at nå mit første delmål :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med jobbet :cheerleader3: Så fedt for dig :biggrin:

Og hvor dejligt at have fået et job som man taber dig af. Det er da ihvertfald bedre end mit stillesiddende kontorjob. Sejt med at du snart er nået til første delmål :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubi, tillykke med jobbet:-) Det var da dejligt! :-)

Hvad er det i laver? Jeg tænker om i sanerer/nedriver? :-)

Men dejligt du kan komme lidt videre med invitationer, det er altså også mg hamrende hyggeligt:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak :-)!!

Vi arbejder begge på siemens Wind power :-) min kommende er i kvalitetskontrol og jeg er i reperationsafdelingen. Så i mit job, der er man udstyret med en masse, som er enormt varmt og hårdt :-) men det er SUPER fedt.

Er uddannet frisør, så det er jo en helt anden retning jeg har valgt, men det er vildt godt :-)!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusinde tak :-)!!

Vi arbejder begge på siemens Wind power :-) min kommende er i kvalitetskontrol og jeg er i reperationsafdelingen. Så i mit job, der er man udstyret med en masse, som er enormt varmt og hårdt :-) men det er SUPER fedt.

Er uddannet frisør, så det er jo en helt anden retning jeg har valgt, men det er vildt godt :-)!

Aha derfor:-) Jeg var lidt spændt på hvad i laver, men det lyder da også fedt.

Er i byggebranchen, så er selv i et lidt anderledes pige-job:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusinde tak :-)!!

Vi arbejder begge på siemens Wind power :-) min kommende er i kvalitetskontrol og jeg er i reperationsafdelingen. Så i mit job, der er man udstyret med en masse, som er enormt varmt og hårdt :-) men det er SUPER fedt.

Er uddannet frisør, så det er jo en helt anden retning jeg har valgt, men det er vildt godt :-)!

Aha derfor:-) Jeg var lidt spændt på hvad i laver, men det lyder da også fedt.

Er i byggebranchen, så er selv i et lidt anderledes pige-job:-)

Hvor spændende. Jeg er lidt overrasket over, at det var et job der fangede mig, men det kræver selvfølgelig en del tilvænning, når nu man jo kommer fra frisørfaget :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det kommende bryllup :)

I skal giftes kun en uge efter os - Og så har vi nogenlunde samme tema :biggrin:

Dine save the date kort er super fine - hvilket papir / karton er de printet på?

Hvor spændende. Så har man da en at følges med herinde :biggrin:

Ehm, jeg købte faktisk kartonet på Hjallerup marked, så jeg ved ikke hvad farven hedder, men det er 180 g karton :)

(Fik overtalt fruen herhjemme, inden jeg friede, at jeg ville have en printer, der kunne printe på karton, da jeg "tit" manglede det :lol: - hun forstod bedre hvorfor bagefter. haha)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Billedspam



Her er en prototype af vores invitationer. Kuglepensstregen skal i ikke tage jer af, det var bare en idé, men jeg gik hurtigt fra den igen :wink:



post-66859-0-49888600-1406305429_thumb.j



post-66859-0-90620800-1406305451_thumb.j



post-66859-0-76833100-1406305460_thumb.j



post-66859-0-30978900-1406305471_thumb.j


Redigeret af Frkrasmussen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Super flotte invitationer :) Synes det er rigtig sødt med turtelduerne.

Nu så jeg også lige den bog du har foldet i et hjerte - vildt flot og havde selv tænkt på noget lignende, da jeg også har indkøbt gamle bøger til dekoration.

Har du et mønster du vil dele? :help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fine projekter og dejligt at se at mine fejlkøb passer så godt :-)

De passer super godt :-)! Er også glad for jeg kunne finde det jeg søgte herinde, det er lidt lettere end at skal lede i butikkerne ;-) haha

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja mega fine indbydelsee - den er rigtigt smuk og rå samtidige.

Ligesådan med kirkehæftet, det er megey fint:-)

Tusinde tak :-)!

Er også blevet tilfreds (altså når de små tilretninger er lavet) ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super flotte invitationer :) Synes det er rigtig sødt med turtelduerne.

Nu så jeg også lige den bog du har foldet i et hjerte - vildt flot og havde selv tænkt på noget lignende, da jeg også har indkøbt gamle bøger til dekoration.

Har du et mønster du vil dele? :help:

Det kan du tro :-)

http://www.instructa...lable/?ALLSTEPS - de er også bare super fine og en fin detalje. De har mange fine guides inde på hjemmesiden :-)

Opretter du en planlægningstråd herinde? Det ville være fedt at følge med i en, som skal giftes lige omkring vores dato også ;-) hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer