Frkrasmussen

Prinsessernes drømmebryllup <3

140 posts in this topic

Annonce ♥

Tillykke med din tråd og det kommende bryllup :)

Vi er simpelthen datosøstre, og hold nu op, hvor jeg føler jeg er bagud lige nu :lol:

Selvom jeg har kigget mange planlægningstråde igennem herinde (har dog ikke skrevet på nogen før nu), så er du den første jeg har set, som også har d. 6/6-15 :)

0

Vi er simpelthen datosøstre, og hold nu op, hvor jeg føler jeg er bagud lige nu :lol:

Selvom jeg har kigget mange planlægningstråde igennem herinde (har dog ikke skrevet på nogen før nu), så er du den første jeg har set, som også har d. 6/6-15 :)

Tusinde tak og i lige måde med dit kommende bryllup :loveshower:

Det er så spændene og hvor godt, at vi er datosøstre, så har man nogle at følges med :lol::lol:

Du skal bestemt ikke føle dig bagud, jeg havde bare lige et halvt år på dagpenge, hvor tankerne og hverdagen kun gik til bryllup. :biggrin: , men nu går dagene kun med tankerne, for vi arbejder begge en del og skal samtidig få plads til venner, familie og kærestetid :) .

Så jeg udnyttede bare tiden, fordi jeg godt vidste, at den ville blive knap senere :blink::blink:

Edited by Frkrasmussen
0

Annonce ♥

Tusinde tak og i lige måde med dit kommende bryllup :loveshower:

Det er så spændene og hvor godt, at vi er datosøstre, så har man nogle at følges med :lol::lol:

Du skal bestemt ikke føle dig bagud, jeg havde bare lige et halvt år på dagpenge, hvor tankerne og hverdagen kun gik til bryllup. :biggrin: , men nu går dagene kun med tankerne, for vi arbejder begge en del og skal samtidig få plads til venner, familie og kærestetid :) .

Så jeg udnyttede bare tiden, fordi jeg godt vidste, at den ville blive knap senere :blink::blink:

Ja, det er da lidt sjovt at kan følges med idéer og inspiration :biggrin:

Det er også kun godt at være ude i god tid. Man kan ligeså godt lave indbydelser, når alligevel alle detaljerne dertil er på plads :super:

Vi blev forlovet d. 6/6, og skal flytte i hus om 1½ uge, så fokus har det sidste stykke tid været på flytningen. Lige så snart vi er mere eller mindre på plads i huset, så vil jeg også igang med at lave indbydelser. Sjovt nok glæder jeg mig til at komme igang med dem, men alt er også sjovere end at pakke ned og gøre rent i skabe :biggrin:

Jeg kan rigtig godt lide dine inspirationsbilleder og invitationer, det er simpelthen bare så fint :)

0

Det kan jeg godt forstå, men hvor spændende med huset! Vi er også igang med at kigge på hus, og xxx'er for at bankdamen er vores ven i (forhåbentlig) næste uge :)

Men ja, planlægningen med bryllup er SÅ meget sjovere end meget andet ;-) og hvis man har mange DIY projekter, kan man ligeså godt starte. Selvom mange omkring os synes vi er i AAAAALT for god tid - de skulle bare vide :biggrin:

Edited by Frkrasmussen
0

Hold nu k***, hvor er det blevet godt :a1221:

Kunne ikke lige lade værre med at lure, nu når det er samme dag :wink:

Stort tillykke med jer, glæder mig til at følge jer! :loveshower:

0

Hold nu k***, hvor er det blevet godt :a1221:

Kunne ikke lige lade værre med at lure, nu når det er samme dag :wink:

Stort tillykke med jer, glæder mig til at følge jer! :loveshower:

Tusinde tak :biggrin:

Glæder mig også til at komme igang med flere projekter :)

0

Annonce ♥

Update..

Nå, nu er det ved at være længe siden, der har været en update fra mig på min planlægningsside og generelt er der langt imellem snakken om bryllup herhjemme. :td:

Der sker som altid en hel***** masse i vores liv, som gør, at tiden til os selv bliver knap.

Hvis i springer fra med at læse updaten allerede nu, kan jeg egentlig godt forstå jer :)

MEN.. Sidste onsdag d. 20/8 blev min "farmor" kørt over af en bil. Bilen bakkede ud og havde ikke set hende, så han kørte over hende og hun brækkede hendes lårben midt over. (Jer som har fulgt med, ved at min mormor døde pludselig for 3 mdr siden, og det er jeg stadig ikke helt færdig med at sørge over. :( )
Men min "farmor" skulle så på operationsbordet torsdag d. 21/8 sent om aften. Operationen gik fint - MEN (ja endnu engang MEN) hun ville ikke vågne. Så hele weekenden lå hun i respirator på intensiv. I mandags sidste uge fik de hende vækket og hun kunne ikke snakke eller bevæge sig. Hele sidste uge gik frem og tilbage med at få hende vækket, og ligge hende i kunstig koma igen. Pueha en omgang :blink:.. Nu går det stille og roligt fremad, hun kan sige hej, ja, nej og små 3-5 ordssætninger, men stadig ingen aktivitet i hendes krop, andet end de spasmer hun har fået i højre side. MR-scanning og CT-scanning viser ingenting. Hun fejler INGENTING, men hun ligger stadig på intensiv. Men vi satser på, at det går stille og roligt fremad!

Derudover, så har jeg også skrevet om Malenes forældre er blevet skilt for 4 mdr siden. Det er der stadig problemer med og det volder desværre problemer alle andre steder også.. Vi er heldigvis gode til at stå sammen om vores kærlighed til hinanden, men det påvirker selvfølgelig situationer hist og her.

Nå, men Malene har givet sin far en save the date i hånden, da hun ikke havde lyst til at sende den ned til ham og hans nye dame. (Hende han havde været min svigermor utro med i 6 år!!) Men hun har ikke fået noget respons. Ikke engang et tak.. Malene er jo selvfølgelig ked af det, for hun glæder sig ENORMT meget til vores bryllup, men samtidig får hun det dårligt, ved tanken om, at hun ikke ved om hun bliver fulgt ned af kirkegulvet af hendes far, og jeg må ærligt indrømme jeg selv er i tvivl, og jeg ved ikke hvad jeg skal stille op og hvordan jeg skal blive ved med at trøste hende :(

For at det så ikke skal være nok, så har vi efter vi har sendt save the date ud, fortrudt noget så grusomt, at vi gjorde det så tidligt.. (1 år før ca.) For hold da op et drama omkring de forskellige ting. Først har jeg en veninde, som jeg er blevet uvenner med, fordi hendes kæreste ikke er inviteret. Det skal lige siges at, 1. manden har aldrig sat sine ben i vores hjem, eller ført en samtale med os 2. Vi må aldrig komme på besøg, hvis han er hjemme - for så er han træt 3. Min ene lillesøster er ikke inviteret, Malenes nevøer og vores kusiner og fætre er heller ikke inviteret, så hvorfor skulle han med??? :blink: så hun skrev i en sms, at så kunne vi bare spare hendes kuvert og ikke invitere hende.. suk, fordi man er egoist den ENE gang!

DERUDOVER ( :td: ) 1. så har vi et par der er gået fra hinanden og slet ikke kan sammen 2. så er der et andet par, som går med tanken om, at gå fra hinanden 3. Malene og hendes forlover har lidt uoverenstemmelser 4. Min forlover er igang med insiminering, så hun er muligvis højgravid til brylluppet (glad på hendes vegne, men jeg er lidt egoist den dag. :o )

Mange tanker og negative ting, desværre.

MEN!!

haha :lol: , lidt positivt er der da også. Vi er i fuld gang med at få sat lejligheden til salg, for vi har fundet DRØMMEHUSET :a1221: , så det hååååber vi lykkedes og at vi får mere positiv energi omkring os, jeg forsøger hvertfald at beholde mit positive sind :biggrin:

God dejlig mandag :loveboard:

0

Åhh hvor lyder det hårdt alt sammen. Godt i to har hinanden!

Håber alt kommer på plads med det ny hus. Spændende..... Er det i Aalborg i leder efter hus?

Lige nu syns jeg faktisk at alle andres problemer er lige meget - de kan sku da bare sige tusind tak for kortet og være glad for at nogle kan få kærligheden til at lykkes !!! Arrg mennesker og deres mig-mig-mig gen :angry:

0

Hold da op en omgang! Det lyder virkelig ikke sjovt :( Føler med jer :td:
Kæmpe kram jeres vej!!! :hug::bearhug::kiss:

Men hvor er det da super spændende med lejligheden - det er godt, at der trods alt er lidt lyspunkter i mørket :)

0

Annonce ♥

hold da op, sidder og bliver helt trist sender lige et par :hug::hug: og god karma

fedt med at i har fundet jeres drømmehus, og håber at salget af jeres lejlighed vil gå hurtigt

0

Ja der er lidt for meget negativ energi omkring os i øjeblikket. Men vi er heldigvis gode til at holde hinandens humør og kærlighed oppe, det kan ingen tage fra os :)

Men dermed ikke sagt, at det ikke er hårdt :-(

Næste lørdag smutter vi en tur sydpå og væk fra det hele for en kort bemærkning, og så håber vi, at der sker noget med lejligheden snart - helst gerne igår :biggrin: haha

Jeg er også kommet under mit første delmål i vægttab, så det skal vel snart fejres med brudekjoleprøvning :-))) !!

0

Hold da op en omgang! Det lyder virkelig ikke sjovt :( Føler med jer :td:

Kæmpe kram jeres vej!!! :hug::bearhug::kiss:

Men hvor er det da super spændende med lejligheden - det er godt, at der trods alt er lidt lyspunkter i mørket :)

Tak for omsorgen :) Ja man er jo nødt til at se tingene fra de lyse sider engang imellem :-)

0

Annonce ♥

Åhh hvor lyder det hårdt alt sammen. Godt i to har hinanden!

Håber alt kommer på plads med det ny hus. Spændende..... Er det i Aalborg i leder efter hus?

Lige nu syns jeg faktisk at alle andres problemer er lige meget - de kan sku da bare sige tusind tak for kortet og være glad for at nogle kan få kærligheden til at lykkes !!! Arrg mennesker og deres mig-mig-mig gen :angry:

Ja jeg vil også mene, at folk (hvertfald dem omkring os) de er meget egocentrerede.. Det er vi alle til en hvis grad, men den 6/6 næste år, er altså vores dag og ikke deres, og alene af den baggrund synes jeg også vi burde have mest at skulle have sagt. Men det er alle ikke enige i :-/

Men ja, jeg synes faktisk at min veninde burde se den som en stor ting, at hun bliver inviteret frem for nogle af de andre. For det er jo fordi hun betyder rigtig meget for os i vores liv. Men hendes valg og generelt er det folks eget valg om hvad de vil og ikke vil - jeg havde bare håbet på at de var blevet ældre :)

Men nej det er ikke i Aalborg centrum, men de små provinser/bondebyer omkring Aalborg :)

0

Hold da op, hvor står I da med meget møg :td:

Håber det vender snart for jer, så der kommer lidt medgang. Men glæd jer til at flytte i jeres drømmehus, det er en fantastisk følelse :biggrin:

Iiih ja, vi håber, krydser og har is i maven samtidig. Håber på at det hele løser sig i den sidste ende :) !

Kommer i fra hus før eller lejlighed? :)

Glæder mig til at vågne op og gå ud i haven :biggrin:

0

Sikke en omgang. Lyder godt nok hårdt!!

Men dejligt med lejligheden og drømmehuset. :)

hold da op, sidder og bliver helt trist sender lige et par :hug::hug: og god karma

fedt med at i har fundet jeres drømmehus, og håber at salget af jeres lejlighed vil gå hurtigt

Tusinde tak for krammende og den gode karma <3

Vi håber at lejligheden bliver solgt i løbet af ingen tid, så vi kan starte et nyt kapitel i bogen :)

0

Annonce ♥

Puha ja, de er både up and downs, flest downs. MEN som du selv skriver, når man har hinanden - så er alting lidt bedre.

Min mand og jeg har et motto der hedder: Sammen er vi bedst :-)

Og sådan har i det helt sikkert også. Håber det hele vender snarest, og alt bliver godt igen.

0

Det er så kedeligt med de mennesker der bare er DRAMA!!!! og mange gange over lidt ligegyldige småting

Ja det er super irriterende. Vi sad faktisk og snakkede om det igår, det er ufatteligt, at folk de laver dramaet istedet for mange ting kunne løses over en kop kaffe, så man havde mulighed for at forklare sig hver især, så kunne man undgå alle misforståelser der kunne være. Men nogle mennesker skal bare være på tværs :)

0

Puha ja, de er både up and downs, flest downs. MEN som du selv skriver, når man har hinanden - så er alting lidt bedre.

Min mand og jeg har et motto der hedder: Sammen er vi bedst :-)

Og sådan har i det helt sikkert også. Håber det hele vender snarest, og alt bliver godt igen.

Og det er nok alligevel det mest bekræftede motto af alt. Vi fleste herinde, er blevet eller venter på at blive gift med vores bedste ven. Og hvad skulle man gøre uden sidste soulmate og bedste ven ved sin side. Jeg kunne meget vel finde på, at bruge det motto til os også, det beskriver det hele meget kort :-)

0