Jeg har vundet en festkjole fra Brudesalon Kennedys
Hvor er det bare vildt
Jeg fatter det stadig ikke helt, jeg plejer jo aldrig at vinde noget.
Jeg opdagede det midt i min sidst time på sem. i år, og kunne slet ikke koncentrerer mig til den sidste halvdel af timen.
Heldigvis fik jeg lige spurgt min underviser om jeg kunne kontakte inden vores skrive periode går i gang.
---------------------------------------------------------------