Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/03/2011 in all areas
-
Jeg elsker at elske dig - drømmebryllup 2011 ER TILBAGE
susanpalle and one other gave reputation to Ane.dk for a post in a topic
Hvor er det overvældende! Hvor er det helt ekstremt overvældende at komme herind og se alle jer der har skrevet tillykke til os på, hvad der må kaldes, VERDENS BEDSTE DAG!!! Jeg ligger lige nu i Mexico og manden ser NFL, så der var lige tid til at jeg kunne smutte en tur herind. Tusind tusind tak for alle jeres hilsner, de varmer mere end i overhovedet aner! Det er fantastisk at komme herind og føle så meget kærlighed. Og så har Tina Liv lagt nogle sønne bnilleder ind... Omg, how great can life get?!? Tina - we need to get a talk!! Jeg forstår det stadig ikke helt, selvom du siger at du "bare" var til globryllup. What!? Og så havde jeg da lige en forklaringsproblem overfor Casper da du var der "Hvem er det?" "hvor kender du hende fra" ---- "Jamen jeg kender hende ikke skat" Men sikke nogle fede billeder du har lagt ind - I want them all!!! Nå, nu bliver jeg tidspresset piger.. Og selvom I har fået skønne sneak peaks fra dagen fra Tina, så giver jeg jer lidt alligevel og et enkelt fra New York og Mexico (og så blev jeg pludselig meget korthåret!)2 Points -
bryllupskage fra Bilka
sommer2012 gave reputation to Sunspirit for a post in a topic
Har smagt en fra føtex og man kunne absolut ikke sætte en finger på den1 Points -
M&M 30.06.2012 (aflyst) - Farvel herfra....!
louisevibe gave reputation to Mightystar for a post in a topic
Uuuuupsaaa.. :fløjt: Så kom man vist til at bestille et headpiece fra skønne Miss-Lena... Hovsa.. Meen iiih.. Så skal det både bruges til fotoshoot og selve dagen Det bliver noget i stil med dette, dog ikke helt magen til Billedet er lånt fra Miss-Lenas tråd1 Points -
1 Points
-
SEX
CecilieJ gave reputation to Miss'Elvis<3' for a post in a topic
1) Forventer i sex på selve bryllupsnatten??? Ja, det må jeg nok indrømme. d-; Min kommende mand og jeg har har været sammen til den tid brylluppet skal stå, i næste to år og vi har ikke været i seng sammen endnu, fordi vi vil vente til bryllupsnatten af religion oversager. Det er meget svært. - Men tilbage til spørgsmålet; ja, det forventer jeg(-; 2) Forventer jeres kommende husbond sex på bryllupsnatten??? Ja, det gør han. Og det får han også^^ 3) Tror i realistisk på, at i er friske når i kommer hjem fra festen??? Ja, det tror jeg bestemt. Vi vil i hvert fald være friske. (-; Også traditionsmæssigt. (-: 4) Har i tænkt jer at have sødt hvidt undertøj under kjolen, beholde det på om natten, eller skifte i senere?? Jeg har kik på noget sort og småt. (-; Eller også noget hvidt jeg har på hele dagen, men må sige personligt synes jeg, at sort er frækkest, men jeg er jo naturligvis heller ikke en mand, så.. (-; Min kommende mand har i hvert fald ikke nævnt noget om hans "ynglings farve" (-; 5) Sæt evt et link ind, så vi alle kan se hvilket undertøj i har valgt Jeg har ikke helt fundet den endnu^^1 Points -
Tak skal du have, Camilla var bare super!! virklig dygtig, mit make up holdt længe, selvom der var meget varmt sidst på aftenen og mit hår sad super hele natten! så hun kan anbefales!!! ser lige du skal giftes på lørdag, UHHHH glæd dig, det var bare SÅÅÅÅÅ fed et døgn, ville ønske man kunne gentage det hele, men det er nok også magien i det, at man ved det er en unik dag! Held og lykke med det hele!!!!1 Points
-
Amor vincit omnia SM - 18.08.12 [billeder fra brylluppet]
SaschaTheresa gave reputation to Miss-Lena for a post in a topic
Det vil jeg helt sikkert gerne... Og dejligt at høre at du fik ros.Super cool sko - glæder mig til at se dem live på dine fødder1 Points -
bryllupskage fra Bilka
Mightystar gave reputation for a post in a topic
Mighti - enig! Jeg undrer mig bare over de der marcipanfarvede lagkager - fordi man kan jo godt lave hvidt marcipan! Men... Måske nogen har bestilt sådan nogle kager.. Længe leve forskelligheden! Jeg synes heller ikke det er særlig elegant.. Maria - jeg har smagt masser af dejlige kager, set masser af virkeligt smukke kager, og hånden på hjertet - jeg kunne ikke drømme om at betale 85kr for ET stykke lagkage fordi nogen har skrevet "La Glace" på den! Men - jeg kunne heller ikke drømme om at betale 30.000kr for en kjole fordi den er designet af Jesper Høvring.. Men jeg kunne heller ikke finde på at bestille bryllupsmiddag fra Kokken&Jomfruen eller købe min brudekjole i en genbrugsforretning... Igen - længe leve forskellighed!! Synes ikke der er nogle bryllupper der er rigtige og forkerte - alle bryllupper er unikke, og uanset hvordan man ender med at holde sit bryllup, hvorend man vælger at købe sin kage - osv - så er det ENESTE der tæller, at man har haft den mest fantastiske dag i sit liv! Ps. Jeg ved at de i Bilka i Horsens har sådan en mappe med billeder af bryllupskager til at ligge nede ved bagerafdelingen... Ved ikke om det er kutyme eller om det er en bog de har alle steder..1 Points -
8. oktober 2011
sommer2012 gave reputation to CecilieJ for a post in a topic
Nu er der 5 dage! Så blev det mandag og M er draget mod Strøget, fordi der vist liiiige er nogle ting som han mangler. Og tak piger - han har haft en skøn PA. OG JA han er en keeper og en flot fyr, og jeg er så glad for at han vil giftes med mig. Jeg har fået købt neglelak i dag. Sådan noget under- og overcoat-noget, så mine negle kan holde sig nydelige på dagen. Fik lagt noget rødt på tåneglene i sidste uge, og det blev lidt mast da jeg tog sko på, så nu har jeg måttet fjerne det. Men det er lissom ikke lykkedes helt, så jeg synes at mine tæer har sådan et rødt skær...ALTSÅ! Meget godt at jeg ikke fjernede det på torsdag så. Min søde blomsterkusine har lige skrevet. Hun er helt oppe i skyerne over blomsterprojektet. Det er simpelthen så vidunderligt at mærke familie og venners engagement, og det er slet slet ikke svært at glæde sig til bryllup nu. Min onkel har booket et hotelværelse, som han vil overraske konen med, så de også kan nyde festen i fulde drag...en masse små historier der fortæller, hvordan det på en eller anden måde tegner til at blive vores allesammens fest. Det er jo virkelig smukt. Nå - dagen er fri og solen på vej. Jeg vil spritte tæerne af og se Tv2 NEWS. I dag ligner det en bedre fremtid for os allesammen in my humble opinion.1 Points -
Et helvede.
Mightystar gave reputation to nellemann for a post in a topic
Jeg går også efter den der hedder under konfirmation så er man børn. Men mine kusiner og fætter 3 stk er godt nok under den alder 10 11 og 12 år. Men de er med og bliver afhentet efter maden. Med hensyn til din søster (pleje) så er det så tæt et familie medlem at det er der ingen der kan blive fornærmet over. Vi har sagt til alle dem med små børn at de ikke bliver inviteret af hensyn til at vi gerne vil holde Voksenfest forstået på den måde at folk kan slappe mere af når der ikke er små str, der skal holdes øje med. Har selv været til to store begivenhedder hvor der var små børn med og der blev festen desværre afbrudt i 1½ time da der var to små der havde valgt at udforske området, og væk var de. Det skal ikke lyde som om jeg ikke kan lide børn har selv to dejlige drenge ( de bliver hentet efter receptionen) Men syntes godt man kan tillade sig at sætte en alder uden at nogen skal blive fornærmet det er trods alt jeres fest=0)u1 Points -
Amor vincit omnia SM - 18.08.12 [billeder fra brylluppet]
Miss-Lena gave reputation to SaschaTheresa for a post in a topic
Ja den er helt fantastisk - og lige tilpas mænge af tyl Kan jo være det ender med at jeg bliver nød til at lokke dig til, at lave lidt hårpynt til dagen, for hold op hvor fik jeg da mange roser til din fantastiske hårbøjle1 Points -
Andre fra Randers....
kolibri gave reputation to MyLittlePony for a post in a topic
Dét kan du regne med!! Glæder mig til jeg kan dele det hele, for jeg er lige ved at sprænges!!1 Points -
Sikke en dejlig beretning og fik da lige tårerne frem et par gange!1 Points
-
Emotion on the ocean
louisevibe gave reputation to Malouski for a post in a topic
For fanden da... er blevet for glad for at have min kalender liggende på mit bord på job, så nu holder den weekend på hospitalet, hvor jeg ville have taget billeder af den og lagt den til skue herinde. Doh. Men jeg kan da starte med takkekortene, der endelig alle sammen er kommet ud Vi var omkring forskellige muligheder: En collage, som jeg ellers synes er såååå fedt. Virkelig mulighed for at vise gæsterne flere forskellige af rigtig mange fantastiske billeder. Men kunne ikke rigtig sælge idéen til manden Jeg var mere til et 4-sidet kort så. Men dét syntes manden var at gøre for meget ud af det Så vi fandt et kompromis, der resulterede i en genganger af receptionsinvitationerne med tekst på den ene side af et sort A5-karton og så med billede på modsatte side. Teksten var så meget personlig til gæsten, dvs. med tak for den specifikke gave. Synes selv, de blev rigtig fine Og I skal naturligvis se billeder1 Points -
M&J's Bryllup - 25.06.11 - Få fingrene i en gratis taske
louisevibe gave reputation to metteholm for a post in a topic
iih hvor er I sjove og søde haha !! Har lige været på post huset og hentet lidt lækkerier fra TTD! Først lærredet...uuh hvor er det flot og stort - lidt underligt at have så stort et billede hængende af sig selv.. men jantelov go home! her hvor det er hængt op. indtil videre hænger det ehr i stuen, måske det rykkes ind i soveværelset en gang... og så fotobogen!1 Points -
Så blev vores favouræsker færdige...
sommer2012 gave reputation for a post in a topic
Her er skabelonen. I kopiere den bare ind i det program I nu engang ønsker at arbejde i og så tilpasser i størrelsen afhængig af hvor stor i ønsker den. Jeg rettede den til, så den lige præcis kunne være på et stykke A4. Da jeg skrev monogram og navne på inde i computerprogrammet, var der selvfølgelig et problem med stregerne inde i selve skabelonen. Hvis I gør det samme som mig, laver I bare en hvid firkant med hvid fyld og hvid streg i det program i nu arbejder i og så sætter i dem simpelthen over stregerne og så er den klaret Bare et lille fif. Æskerne er lavet ud af karton fra Bog og Ide. Mener det hedder eksklusiv. Det er 190g karton og der er 10 ark i hvert sæt. Lige nu kan man få 3 pakker for 50kr.1 Points