Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/11/2014 in all areas

  1. Det er jo så også både med gommen og brudens forberedelse, mandens fotograf kom kl. 9, og Martin dukkede op hos mig kl 10, så tror virkelig, der er blevet fyret mange billeder af. Kan også godt lide, at jeg selv kan vælge lidt Det er jo ikke altid de samme billeder, man synes er gode Læste heeele din tråd for nyligt, og synes da også at erindre, at du tabte dig ret meget op til brylluppet? Nogen gange kommer man jo til at tage lidt på igen Tror altså også jeg bliver nød til at få taget nogen billeder på et tidspunkt, hvor at jeg kan tillade mig at kjolen bliver lidt mere "brugt". Martin var til photoshootet ret overrasket over at jeg valgte at sætte mig på noget ret råt beton Men altså kjolen skal jo ikke sælges, og jeg kommer sikkert ikke til at bruge den igen, før tidligst til kobberbrylluppet, hvilket jo egentlig er lidt synd, når nu jeg synes den er så fantastisk Du må sige til, hvis du finder nogen uimodståeligt gode locations, så kan jeg jo prikke lidt til manden Jo jeg skulle da være slank til bryllupet. Og der er så røget 5 kg på igen + kjolen jo faktisk blev lagt aaalt for meget ind, så jeg kunne ikke holde ud af have den på. Jeg overvejede i weekenden her at sælge den. Det kan jeg bare ikke! Så sælger jeg mit hjerte. Så må den ligge der og blive ædt af møl de næste 40 år hehe. Martin kommer jo også overalt i landet, så han har sikkert også en masse ideer. Min opfattelse er at ingenting kan bruges til alt. Det handler bare om vinkel (og her ville jeg så have indsat et billede med det var giga stort, så slettede det igen) Jeg ELSKER bare når bruden ikke er sart med kjolen. Det er så fedt. Lader slæb være slæb og bare vader derud af, ligger på trapper, beton, græs - alt.
    1 Points