p.nille
Medlem-
Antal besvarelser
1,530 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Alle besvarelser af p.nille
-
Har desværre ikke noget råd til jer. Min brudepige hjalp mig hver gang (to gange under middagen) når jeg skulle på toilettet. Nogle af vores venner skålede og skålede men min mand i vand, så han kunne blive trængende, så han kunne forlade rummet og de kunne komme op og kysse mig
-
jeps som det er skrevet, så er det en skrøne det med risene og fuglene. Jeg synes ikke at det gjorde ondt at få kastet ris i hovedet, men man skal bare huske at lukke mundet hæ hæ lige et billede fra mit bryllup
-
Jeg har min forlovelses ring (den min mand friede med) på venstre hånd, og vi har vores vielses ring på højre hånd. Når man under vielsen skal "så giv hinanden hånden derpå" er det også højre hånd man bruger. Pernille
-
ej en skæg leg, ved desværre bare ikke hvilken film den er fra
-
Camilla, din kjole er simpelthen bare så smuk knus fra Pernille
-
Håber det er ok jeg svarer selvom jeg er blevet gift mit nye var: Min brudekjole mit gamle var: et lommetørklæde jeg har arvet fra min farmor. Mit lånte var: et perlearmbånd af min storesøster. Og mit blå var: en ring jeg fik af min mand da jeg blev uddannet for nogle år siden, den har en lyseblå perle i. knus p.nille
-
Hej mette! Tillykke med jeres dyt knus p.nille
-
Tillykke med bryllup og barnedåb, håber at I havde en rigtig dejlig dag. Glæder mig til at se billeder knus Penrille
-
Det var så lidt Det var en vildt hyggelig week-end, så glæd jer knuser Pernille
-
Er sikker på at I får en vildt hyggelig dag! Jeg havde også regnet med at jeg skulle flere steder hen, da jeg skulle købe min kjole, men men jeg fandt den i den første butik jeg var i og var endda så heldig at de havde udsalg, så jeg fik min kjole for 3800, og det kostede ellers 8300, så det var da bare i orden. Pernille
-
Hej! Vi blev gift kl. 13 og det var helt bevidst valgt Kl. 14 havde vi så reception til kl. 16, også middag kl. 18. de gæster som havde været med til reception og også skulle med til middagen brugte dette tidsrum til at tage hjem og klæde om. Vi brugte dette tidsrum til at være sammen, snakke samme om dagen indtil videre og bare være os, det synes jeg var så skønt at vi lige havde det afbræk, hvor vi bare kunne være os. Middagen var så kl. 18.00! Knus fra Pernille
-
Hejsa! Vi tog et week-end kursus hos KKA (Københavns kursus- og aftenskole). det var vildt godt, vi var 4 par og 1 underviser og vi var der vist to timer lørdag og to timer søndag og vi lærte at danse og dreje rundt og hele mulevitten Så prøv evt at se hos KKA, AOF og lignende steder. Vi gav omkring 700 kr ialt. knus Pernille
-
Har lige set klippet, og jo det er da Arno go girl Pernille
-
Hejsa! Du skal bestille rejsen i dit gamle efternavn så det passer til det navn der står i det pas du har pt. Du kan nemlig først få lavet nyt pas, når du kan fremvise den vielsesattest I får af præsten når I er blevet viet. knus fra Pernille
-
Hej Maja! Mht morgengaver, så giver man dem til hinanden morgen efter man er blevet gift, og man giver begge to (har ihvertfald aldrig hørt om andet ) Jeg gav min mand en Georg Jensen kreditkort holder, og jeg fik en perlehalskæde, og visit kort med mit nye navn på
-
mit bud er at de er fra 1950'erne
-
Hejsa! Jeg har desværre aldrig været i Singapore, havde det været Hong Kong kunne jeg ha' hjulpet dig mht vaccinationer...... måske den mod leverbetændelse, men ellers spør din læge, han/hun burde vide det. Ellers gad vide om der ikke findes en ala turen går til Singapore Min mand som har været der sir' at der er et fort midt i byen fra den gamle koloni tid, det skulle vist være spændende, der er også et museum om 2. verdens krig, som vist er det eneste museum om 2 verdenskrig i asien. Der er en kendt bar på et hotel som hedder Raffels (?) der er peanuts skaller på gulvet, det er der den kendte drink Singapore sling er fra! Rigtig go' tur Knus fra Pernille
-
Hvor er de bare vildt flot! Et meget smukt stykke arbejde, som jeg er sikke rpå at jeres gæster bliver glade for. Knus fra p.nille
-
ja det vil det egentlig sige, men 4 måneder er også rigeligt! Vi sendte vores i starten af maj og vores er gældende fra d. 27 maj (kiggede lige på kopien som kirkekontoret tog til os til vores scrapbog). vi blev gift 21 august. At vores tog nogle uger var fordi de havde lidt travlt, men jeg har også hørt om nogen som fik prøvelsesattesten i løbet af nogle få dage. knus Pernille
-
Vi holdte vores bryllup på Skodsborg Kur og bade hotel og det kan jeg kun varmt anbefale sted! knus Pernille
-
Hvad med Brøndsalen på Frederiksberg? det er godt nok ikke et gods, men det er ihvertfald et vildt flot lokale og ligger i frederiksberg Have Knus Pernille
-
hejsa! Man får en ægteskabserklæring på sin kommune, den udfylder man så (bl.a hvad er ens efternavn efter vielsen o.lign), sender retur samt kopier af ens dåbsattest (hvis man har været gift før, mener jeg også man sender kopi af skilsmissepapierne - men det står der). Derefter får man så en prøvelsesattest (den gælder i max 4 måneder) denne afleveres på kirkekontoret der hvor man skal giftes. Knus fra pernille
-
Hej Fluff! Jeg ved ikke om du tænker på Stelling?? Store Kirkestræde 1; 1073 København K den ligger i hvertfald lige ved Strøget og ved en kirke, men om det er den?? vi købte vores papir og kuverter der! knus Pernille
-
Hejsa! Kan desværre ikke lige finde tråden, men jeg ved er er en huske liste herinde et eller andet sted! Så mon ikke der er en sød en, som finder den frem, ellers kig omkring, her er masser at gode råd og masser af hælpe Ellers er her lige lidt Kirke reception feststed fotograf bryllupskage kørsel tøj til begge bryllupsattest morgengave overnatning brudebuket ringe musik spør endelig knus fra Pernille