p.nille

Medlem
  • Antal besvarelser

    1,530
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af p.nille

  1. Suk, ja jeg EEElsker også at fiske. Vi havde en lille båd, da vi boede på Amager, men skilte os af med den, da vi flyttede til Ringsted. Det var bare SÅ lækkert, at ligge derude på Øresund en sommerdag, og så de dage, hvor man fangede den ene torsk efter den anden! Lau gider sjovt nok ikke at fiske! Han vil hellere ligge med en bog! Men han SKULLE slå dem ihjel og tage dem af krogen, når jeg fangede noget. Der er jeg for kylling! Måske vi skulle slå os sammen til næste år, og tage ud og fiske Jeg kan sagtens afkroge fiskene og slå dem ihjel. Hvis du også har problemer med at agne krogen så kan jeg også klare det Ihhh jeg vil også med ud og fiske, det elsker jeg også..... Jeg har dog aldrig fanget så meget, kun nogle skrubber....
  2. Åh ha, det er jeg ked af at høre Stina. Man bliver så ked af det (og bange), når de har det dårligt Jeg håber, at Cille snart er frisk og fræk igen Annecat Puha.... rigtig god bedring med hende Min datter på 6½ måned er på pencilin, da vi torsdag var til lægen med hende, da hun havde næsten 40 i feber og bare var rigtig ked af det.... Hun har begyndende mellemøresbetændelse, så godt vi kom afsted til lægen. Sør' for at få godt med væske i hende.... Men det skal nok gå, og hun skal nok blive frisk og glad igen Pernille
  3. Hvor ser du godt ud Christina Er helt vild med det lyserøde blusesæt, det ville jeg ha' elsket at eje, da jeg var gravid.....
  4. Øv øv...... Da jeg var gravid købte jeg nogle ventebukser i H&M, og de har størrelser der er større end M. Jeg elskede de bukser og gik til sidst næsten kun med dem. de var ikke helt lange i benene også havde de sådan et elastik system, så jeg kunne gøre dem større i livet. Købte også et par i hvide, dem kom jeg aldrig til at gå med, tror stadi' jeg har dem, hvis du er interreserede? Pernille
  5. God morgen allesammen...... Bare Babyklar snart kommer op og køre igen...
  6. ingen pølser og brød her men vi har fået hakkebøffer, ovnkartofler, tomatsalat og tatziki(eller hvordan det staves)
  7. Christina..... hvornår har du termin? Kan ikke lige huske det, men det er jo bare så spændende... Har I nogle navne parat?
  8. Hvor hyggeligt at se så mange babyklar'er herinde..... ihhh altså at man ikke kan komme på BK, kunne i formiddags p.nille/ Pernille
  9. Stort tillykke til jer...... Håber at I havde en rigtig dejlig bryllupsdag Knus fra Pernille
  10. Hej Louise! Vil da lige sige Hej i din tråd Jeg er ikke så tit herinde mere, men var rigtig aktiv i månederne op til mit bryllup (d. 21 august '04) Tillykke og tillykke med baby og bryllup...... Pernille
  11. Vi holdte vores bryllup d. 21 august 2004 på Skodsborg/Villa Rex. Og alt var bare så Så det kan jeg kun anbefale. p.nille
  12. Hejsa! Vi holdt vores bryllupsmiddag på Skodsborg/Villa Rex d. 21 august 04 (ihhh det er snart et år siden ) Jeg kan kun give mine bedste anfalinger af stedet. Det er så smukt et sted og utrolig smukke lokaler. Stedet har et festkoordinator som havde styr på det hele. Vi var der oppe og blive vist rundt, samt vi var deroppe og snakke med festkoordinator og kok om menuen. Vi spiste middag i kongesalen og drak velkomst drink og kaffe i dronningesalen. Vi fik utrolig lækker mad, og tjenerne var bare så søde. Der manglede ingenting. Så jeg kan kun anbefale jer at kigge på stedet, ring evt. derop og få en aftale med deres fest koordinator og få en rundvisning. p.nille
  13. må jeg præsentere...... Pernille og Martin. her et lige et enkelt min søster har sendt, det er fra vores reception. Der skal nok snart komme flere knus Pernille
  14. Super flotte billeder...... og ja jeg kan også kun anbefale Mike reuter, vi havde ham også som bryllupsfotograf og vi er så glade for de billeder som han har taget.
  15. MARTIN MARTIN.........................pas nu på, vi er jo nogen som læser med herinde stadi ;) ;) ej, kan kun sige at babyklar er en anden virkelig skøn side men ser da frem til madammeklar
  16. stort tillykke med jeres bryllup. Vi havde også Mike Reuter som fotograf til vores bryllup, og de billeder blev bare super gode, håber også jeres er blevet det knus p.nille
  17. jeg kigger stadi med herinde, men skriver ikke så meget mere. er hoppet videre til en anden GENIAL hjemmeside; babyklar og da jeg venter mig til oktober har den den største interesse lige pt
  18. Jeg sad med min buket, men da vi skulle op og vies lagde jeg den på stolen. p.nille
  19. Hej Camilla! Stort tillykke med jeres bryllup i lørdags. Det lyder til at I havde en rigtig dejlig dag p.nille
  20. ejjj hvor ser det bare hyggeligt ud!!! Dejligt at høre at I havde en rigtig dejlig dag. p.nille
  21. Vi lavede ikke salmehæfter til vores bryllup. Men brugte de salmebøger der var i kirken. Til vores bryllup sang vi tre salmer, men jeg har også hørt om nogen, hvor de har sunget fire. p.nille
  22. Kære Anita! Hvor gør det mig ondt at høre. Mine tanker går til dig og din familie Pernille
  23. Tusind tak...... blir så glad indeni, når jeg ser de billeder p.nille
  24. Hej Mie! Tusind tak mht sommerhus, skrier til dig, hvis det blir' aktuelt. uhhhh. så er der en uge til, jeg får kriller i maven på dine vegne Pernille
  25. næææ Heidi jeg var ikke lige forbi i nat, måske nogen af de andre var Nå men jeg burde også se at komme videre, da vi skal afsted om 1 times tid. Ha' en rigtig god fredag allesammen, men vi ses jo nok i aften enten her eller på BABYKLAR Pernille